Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα θα ήθελα την βοήθεια σας σε ένα θέμα που έχει προκύψει σε ένα κτίριο που έχει αναλάβει η εταιρεία που δουλεύω την συντήρηση.

Το κτίριο αυτό έχει παρόδια στοά και ο ιδιοκτήτης τοποθέτησε κάγκελα από τα οποία τα μηχανάκια δεν μπορούν να περάσουν αλλά οι πεζοί μπορούν άνετα.

Η παρόδια στοά είναι μέσα στα όρια του οικοπέδου , από πάνω της συνεχίζει το κτίριο.

Είναι νόμιμο ?

Θα ήθελα την βοήθεια σας.

Δημοσιεύτηκε

σίγουρα είναι απόφαση του Δήμου να βάλει τα κάγκελα αλλά πολλοί ιδιοκτήτες προχωρούν στην πράξη αυτή και ουδέν πρόβλημα. Και ο δήμος έξοδα γλιτώνει και τα μηχανάκια που παράνομα θα σταθμευαν δεν σταθμεύουν. Τώρα κατά πόσο νόμιμο είναι να βάλει κάγκελα δεν ξέρω ίσως το ποστ που δημοσιευει παραπάνω η Myri να τα εξηγεί καλύτερα εγώ να σου πώ μόνο. Μην το πολυψάχνεις και ο ιδιοκτήτης να βγάλει τα κάγκελα και να σταθμεύσουν τα μηχανάκια ανα πάσα στιγμή θέλει καλεί την τροχαία και τους γράφει.

 

Και λυπάμαι, γιατί είμαι κάτοχος μηχανής και πάρκινγκ δε βρίσκω. Θεωρητικά με υποχρεώνουν να παρκάρω πάνω στα πεζοδρόμια αλλά επιλέγω να παρκάρω 100 μ . Μακρύτερα ή να μην πάω καθόλου κέντρο Αθήνα.

  • 10 months later...
Δημοσιεύτηκε

αγαπητοί συνάδελφοι, αντιμετωπίζω το ακόλουθο πρόβλημα. Στη στοά γωνιακού κτηρίου (~4,5μ βάθος) στο κέντρο του Πειραιά γίνεται το έλα να δεις από μηχανάκια και πρόσφατα και από αυτοκίνητα. τόσο για στατικούς λόγους καθώς κάτω απο τις πλάκες πεζοδρομίου είναι η πλάκα οροφής του 1ου υπογείου, όσο και για λόγους εμπορικούς καθώς τα ισόγεια καταστήματα και στις δύο όψεις του κτηρίου υποφέρουν από τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα μου ζητήθηκε να τοποθετήσω κολωνάκια και άλλες όμορφες σιδηρές κατασκευές, ώστε να αποθαρύνω την πρόσβαση στη στοά. Θα πάω μία βόλτα από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου (καθώς και από τη δημοτική αστυνομία), αλλά αρχικά πιστεύω ότι δεν είναι σύνομο να τοποθετήσουμε τέτοιου είδους εμπόδια. Οποιαδότε γνώμη σας θα μου ειναι ευπρόσδεκτη.

Δημοσιεύτηκε

Σε δημόσιους κοινόχρηστους χώρους έχεις δίκιο ότι απαγορεύεται να τοποθετεί ο καθένας ότι θέλει, πόσο μάλλον σταθερά εμπόδια. Όπως ακριβώς είπες, έλα σε συνεννόηση με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου.

Δημοσιεύτηκε

το ζήτημα είναι νομικό περισσότερο παρά τεχνικό. απόφαση Δ.Σ. Δ.Πειραιά και βλέπουμε...

ερωτήματα προς επίλυση: πρόσβαση ΑΜΕΑ, πρόσβαση αυτοκινήτων έκτακτης ανάγκης, πρόσβαση σε ωράρια εκτός λειτουργίας καταστημάτων και σ/κ. όλα αυτά αν και το βάθος (4.5 μ) είναι μικρό δεν παύει η απαγόρευση εισόδου σε κοινόχρηστο χώρο να είναι δεδομένη

Δημοσιεύτηκε

Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι καλύτερα να απευθυνθείς στο Δήμο, και ίσως τα τοποθετήσουν και οι ίδιοι (λέμε τώρα).

Πάντως θέλει προσοχή με αυτά, τα πιο ύπουλα είναι κάτι κοντόχοντρα, σαν το πιονι του στρατιώτη στο σκάκι (:grin:), τα οποία δεν είναι συνήθως στο οπτικό σου πεδίο, και ειδικά εάν είναι και νύχτα, πάει τσακίστηκες.

Κάτω από το σπίτι μου έχουμε τέτοια και ανέβηκε ένας να παρκάρει στο πεζοδρόμιο(...) δεν το είδε, και χώθηκε κάτω από το αυτοκίνητο αυτό, και δε μπρούσε να το βγάλει μετά. Έψαχνε συνεργείο να το σηκώσει από τη μία μεριά με γρύλλο.

 

gzin: Γράφαμε ταυτόχρονα και είδα μετά το μήνυμά σου, πάντως στο Παγκράτι (Φρύνης και Χρεμωνίδου), που υπάρχει στοά, έχουν βάλει κάγκελα (τα κλασσικά με το Χ). Με κενά γύρω στο 1μ. από τις κολώνες, να μπορείς να περνάς. Τουλάχιστον παρκάρουν μόνο μηχανάκια στη στοά....

Δημοσιεύτηκε

Προφανώς μιλάτε γιά παρόδια στοά ,η οποία ευρίσκεται εντός του χώρου του οικοπέδου και επιβάλλεται από τους όρους δόμησης γιά χρήση ως πεζοδρόμιο γιά λόγους δημοσίας ανάγκης , εφ' όσον δεν επαρκούν γιά αυτά τα δημόσια πεζοδρόμια .

Επίσης κάτω από αυτή υπάρχει υπόγειο του κτιρίου .

 

Το σίγουρο που μπορείς να κάνεις , είναι να βάλεις κάγκελλα , όπως αυτά που έβαλε ο καγκελλάριος στην Αθήνα και τόσο λοιδωρήθηκε γιά αυτά , αν και όπως αποδείχτηκε ήταν αναγκαία .

 

Το να ρωτήσεις δημόσια υπήρεσία και δή επί συγκεκριμμένου θέματος , είναι λάθος , γιατί θα σκεφτούν τα πολιτικά και άλλα κόστη και θα συνεχίσουν την λογική του μη θίγεται τα κακώς κέιμενα .

Ψάξτο νομικά το θέμα ώστε να μπορείς να αμυνθείς μετά και τοποθέτησε τα , ένα ΣΚ .

Φρόντισε να αφήσεις κενά κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην εμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών .

Συννενοήσου με τους μαγαζάτορες γιά πιθανό χώρο στάθμευσης γιά μηχανάκια και γιά τα υπόλοιπα θέματα .

 

Αν είμαστε σε πραγματικό ευρωπαικό κράτος , θα μπορούσες απλά να καλέσεις την αστυνομία , πρόσεξε όχι την τροχαία , μιά και δεν πρόκειται γιά δρόμο και να υποβάλλεις μυνήσεις κατά των παραβατών .

Σε άλλα χαμηλού επιπέδου κράτη , θα αρκούσε να φωνάξεις τον ιδιωτικό σου στρατό .:rolleyes:

Δημοσιεύτηκε

Η Στοά πολεοδομικά, και εφόσον είναι τμήμα του συνολικού οικοπέδου, δεν είναι δημόσιος χώρος αλλά ιδιωτικός.

(αν θυμάμαι καλά κάπου στον ΓΟΚ 75 κάτι πρέπει να υπάρχει).

 

Ως ιδιωτικός χώρος ακόμα και να παρκάρει παράνομα αυτοκίνητο κάποιος τρίτος, η αστυνομία δεν έχει δικαιοδοσία ούτε καν να επιβάλει πρόστιμο παράνομης στάθμευσης.

 

Κάτι σαν τις διατάξεις περί πρασιάς. Με βασική διαφορά όμως ότι η Στοά είναι υποχρεωτικό να είναι βατή από τρίτους. Δεν επιβάλει όμως να είναι βατή και με μηχανοκίνητα οχήματα.

 

Οπότε (νομίζω όχι γνωρίζω) παρτέρια, κολωνάκια και οτιδήποτε αποτρέπει να περνούν αυτοκίνητα, μηχανάκια και ποδήλατα είναι στην διακριτική ευχέρεια των ιδιοκτητών να το κάνουν.

 

Αρκεί να μπορούν να περνούν ανεμπόδιστα πεζοί. Αν φυσικά για οποιοδήποτε τεχνικό ελάττωμα κάποιος χτυπήσει ζητά αστική αποζημίωση από τους ιδιοκτήτες της στοάς.

 

Οι στοές συνοπτικά ήταν μια «πατέντα» να φτάνουν οι αντιπαροχάκιδες στο 100% κάλυψη ορόφων με μικρότερη κάλυψη ισόγειο. Είχαν το θράσος να το ονομάσουν και «αρχιτεκτονική προσέγγιση της πόλης σαν του Λε Γκορμπουζιέ»…

 

Σου συνιστώ να βρεις κάποιον παλιοσειρά μηχανικό εφαρμογής στην πολεοδομία να τον ρωτήσεις (να έχει προλάβει δηλαδή τον ΓΟΚ75)

 

 

Μια καθαρά προσωπική μου (άρα και υποκειμενική) πρόταση

 

Και για να μη έχεις ευθύνη και εσύ αλλά και οι πολλοί συνιδιοκτήτες για τα έργα να καταθέσεις φάκελο στην πολεοδομία (όχι μικρής κλίμακας) με σχέδια εφαρμογής και αναλυτικό προϋπολογισμό για τις εργασίες της νέας διαμόρφωσης.

 

Με αυτό τον τρόπο το σύννομο των εργασιών θα έχει ελεχθει από κρατική αρχή και είναι κάτι το σημαντικό όταν είναι επαγγελματίες καταστηματάρχες οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες.

 

Θα τους στοιχίσει κάτι παραπάνω αλλά θα έχουν μια βεβαιότητα σφραγισμένη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.