thkera Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Καλησπέρα στα μέλη του forum, στενό συγγενικό μου πρόσωπο προχώρησε στην αγορά μπαγαζιέρας και για να βγει η άδεια έλξης της μπαγαζιέρας πέραν των άλλων που του προμήθευσε η εταιρία απαιτείται η βεβαίωση μηχανολόγου όπου να προκύπτει το απόβαρο χωρίς τον οδηγό, το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, οι ελκτικές ικανότητες με πέδηση και χωρίς πέδηση του αυτοκινήτου σύμφωνα και με τις απαιτήσεις του ΥΠΟΜΕΔΙ. Το αυτοκίνητο είναι ένα Opel Astra 1.4 του 2001. Από μία αναζήτηση που έκανα στο τεχνικό φυλλάδιο του αυτοκινήτου βρήκα τα εξής: Απόβαρο χωρίς οδηγό: 1115 kgr Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος: 1660 kgr Δεν ανέφερε τίποτε για ελκτικές δυνατότητες με πέδηση ή χωρίς. Στη πινακίδα που έχει στη πόρτα του συνοδηγού χωρίς άλλες επεξηγήσεις βρήκα τα παρακάτω νούμερα: 1660 kgr 2510 kgr 1-0865 kgr 2-0820 kgr Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο σε ξένη σελίδα βρήκα ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο towing capacity: 850 kgr Κάποιος συνάδελφος που γνωρίζει θα μπορούσε να βοηθήσει στο να βρω ποια είναι η ελκτική ικανότητα με πέδηση του συγκεκριμένου μοντέλου και ποια χωρίς πέδηση; Ευχαριστώ
engineer_thess Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Στο τεχνικό φυλλάδιο (βιβλίο) του αυτοκινήτου δεν γράφει το μέγιστο βάρους του ρυμολκούμενου οχήματος που μπορεί το αυτοκίνητο να ρυμουλκήσει α) όταν δεν έχει δικά του φρένα το ρυμολκούμενου καθώς και β) στην περίπτωση που το ρυμουλκούμενου έχει δικά του φρένα? (στην πρώτη περίπτωση δε νομίζω να είναι πάνω από 750 kg)
fraafr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Μέσα στο φάκελλο του αυτοκινήτου, που υπάρχει στο Μεταφορών, υπάρχει ένα έντυπο από μηχανογραφικό χαρτί και γράφει όλα τα τεχνικά στοιχεία του οχήματός σου. Πήγαινε να σου δώσουν τον φάκελλο, κι εκεί μέσα γράφει καθαρά την ελκτική ικανότητα του οχήματος. Αν δεν υπάρχει θα πρέπει να απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία του για να σου απαντήσουν εγγράφως πόσα κιλά μπορεί να "τραβήξει". Μετά σαν μηχανικός θα πρέπει να πιστοποιήσεις όλα τα παραπάνω που σου ζητάνε. Σε Αυτ/το χωρίς ελκτική ικανότητα δεν "κοτσάρεις" τίποτα και φυσικά δεν υπογράφεις για τίποτα....
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Το πρώτο νούμερο είναι το μεικτό βάρος του οχήματος το δεύτερο είναι το μεικτό+την ικανότητα ρυμούλκισης (1660+850=2510). Τα άλλα δύο νούμερα είναι το βάρος ανά άξονα.
saradon Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2011 Καλησπέρα συνάδελφε. επειδή μου έτυχε μία παρόμοια μελέτη...το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος της μπαγκαζιέρας είναι 700 κιλά χωρίς πέδηση και φτάνει μέχρι και τα 1850 κιλά με πέδηση... Δηλαδή σε μια μπαγκαζιέρα 200 κιλών περίπου απόβαρο,οι παλαιότεροι συνάδελφοι που ρώτησα δίνουν επιτρεπόμενο βάρος(μικτό) 700 κιλά το πολύ χωρίς πέδηση. Φυσικά μιλάω για περιπτώσεις μπαγκαζιέρας ενός άξονα(μικρές) και ρυμούλκησης από επιβατηγό ή από μικρό βανάκι ή τζιπ. Ειδικά στην περίπτωση διασκευής μίας τέτοιας μπαγκαζιέρας απλής χωρίς πέδηση και από συνεργεία ότι ναναι, όπου εσύ σαν μηχανικός δεν εμπιστεύεσαι και τόσο...δεν βάζεις μικτό πάνω από 700 κιλά...εκτός αν έχεις κάποιο πιστοποιητικό του κατασκευαστή οχήματος και ρυμουλκούμενου που δίνει παραπάνω.
sdim Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 Συνήθως στις τεχνικές προδιαγραφές ενός αυτοκινήτου αναφέρονται οι εξής τρεις προδιαγραφές για το ρυμουλκούμονο. 1) Μέγιστο βάρος ρομουλκούμενου χωρίς σύστημα πέδησης σε αυτό. 2) Μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενου με σύστημα πέδησης σε αυτό. 3) Μέγιστο βάρος στον κοτσαδόρο (στον κατακόρυφο άξονα). Αν ψάξεις στα προσπέκτους θα τα βρεις.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα