Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στα μέλη του forum,

 

στενό συγγενικό μου πρόσωπο προχώρησε στην αγορά μπαγαζιέρας και για να βγει η άδεια έλξης της μπαγαζιέρας πέραν των άλλων που του προμήθευσε η εταιρία απαιτείται η βεβαίωση μηχανολόγου όπου να προκύπτει το απόβαρο χωρίς τον οδηγό, το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, οι ελκτικές ικανότητες με πέδηση και χωρίς πέδηση του αυτοκινήτου σύμφωνα και με τις απαιτήσεις του ΥΠΟΜΕΔΙ.

 

Το αυτοκίνητο είναι ένα Opel Astra 1.4 του 2001. Από μία αναζήτηση που έκανα στο τεχνικό φυλλάδιο του αυτοκινήτου βρήκα τα εξής:

 

Απόβαρο χωρίς οδηγό: 1115 kgr

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος: 1660 kgr

 

Δεν ανέφερε τίποτε για ελκτικές δυνατότητες με πέδηση ή χωρίς.

 

Στη πινακίδα που έχει στη πόρτα του συνοδηγού χωρίς άλλες επεξηγήσεις βρήκα τα παρακάτω νούμερα:

 

1660 kgr

2510 kgr

1-0865 kgr

2-0820 kgr

 

Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο σε ξένη σελίδα βρήκα ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο towing capacity: 850 kgr

 

Κάποιος συνάδελφος που γνωρίζει θα μπορούσε να βοηθήσει στο να βρω ποια είναι η ελκτική ικανότητα με πέδηση του συγκεκριμένου μοντέλου και ποια χωρίς πέδηση;

 

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Στο τεχνικό φυλλάδιο (βιβλίο) του αυτοκινήτου δεν γράφει το μέγιστο βάρους του ρυμολκούμενου οχήματος που μπορεί το αυτοκίνητο να ρυμουλκήσει α) όταν δεν έχει δικά του φρένα το ρυμολκούμενου καθώς και β) στην περίπτωση που το ρυμουλκούμενου έχει δικά του φρένα?

 

(στην πρώτη περίπτωση δε νομίζω να είναι πάνω από 750 kg)

Δημοσιεύτηκε

Μέσα στο φάκελλο του αυτοκινήτου, που υπάρχει στο Μεταφορών, υπάρχει ένα έντυπο από μηχανογραφικό χαρτί και γράφει όλα τα τεχνικά στοιχεία του οχήματός σου. Πήγαινε να σου δώσουν τον φάκελλο, κι εκεί μέσα γράφει καθαρά την ελκτική ικανότητα του οχήματος. Αν δεν υπάρχει θα πρέπει να απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία του για να σου απαντήσουν εγγράφως πόσα κιλά μπορεί να "τραβήξει".

Μετά σαν μηχανικός θα πρέπει να πιστοποιήσεις όλα τα παραπάνω που σου ζητάνε.

Σε Αυτ/το χωρίς ελκτική ικανότητα δεν "κοτσάρεις" τίποτα και φυσικά δεν υπογράφεις για τίποτα....

Δημοσιεύτηκε

Το πρώτο νούμερο είναι το μεικτό βάρος του οχήματος το δεύτερο είναι το μεικτό+την ικανότητα ρυμούλκισης (1660+850=2510). Τα άλλα δύο νούμερα είναι το βάρος ανά άξονα.

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα συνάδελφε. επειδή μου έτυχε μία παρόμοια μελέτη...το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος της μπαγκαζιέρας είναι 700 κιλά χωρίς πέδηση και φτάνει μέχρι και τα 1850 κιλά με πέδηση... Δηλαδή σε μια μπαγκαζιέρα 200 κιλών περίπου απόβαρο,οι παλαιότεροι συνάδελφοι που ρώτησα δίνουν επιτρεπόμενο βάρος(μικτό) 700 κιλά το πολύ χωρίς πέδηση. Φυσικά μιλάω για περιπτώσεις μπαγκαζιέρας ενός άξονα(μικρές) και ρυμούλκησης από επιβατηγό ή από μικρό βανάκι ή τζιπ. Ειδικά στην περίπτωση διασκευής μίας τέτοιας μπαγκαζιέρας απλής χωρίς πέδηση και από συνεργεία ότι ναναι, όπου εσύ σαν μηχανικός δεν εμπιστεύεσαι και τόσο...δεν βάζεις μικτό πάνω από 700 κιλά...εκτός αν έχεις κάποιο πιστοποιητικό του κατασκευαστή οχήματος και ρυμουλκούμενου που δίνει παραπάνω.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Συνήθως στις τεχνικές προδιαγραφές ενός αυτοκινήτου αναφέρονται οι εξής τρεις προδιαγραφές για το ρυμουλκούμονο.

 

1) Μέγιστο βάρος ρομουλκούμενου χωρίς σύστημα πέδησης σε αυτό.

2) Μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενου με σύστημα πέδησης σε αυτό.

3) Μέγιστο βάρος στον κοτσαδόρο (στον κατακόρυφο άξονα).

Αν ψάξεις στα προσπέκτους θα τα βρεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.