Stelios.A Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2011 Συνάδελφοι καλησπέρα. Υπάρχει μια απλή υπευθυνη δήλωση Μηχανολόγου Μηχανικού που πιστοποιεί τον κυλινδρισμό του Ι.Χ αυτοκινήτου και κατατείθεται στο Τμήμα Συγκοινωνιών. Μπορεί κάποιος να μου στείλει σε P.M πόσο περίπου χρεώνεται κάτι τέτοιο? Ευχαριστώ.
george68 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2011 δεν ξερω και εγω εχω απορεια ... ενας πηρε 30 εγω πηρα 20 ευρω ...
George T. Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2011 Πω πω....8 χρονια πριν μου ειχαν παρει 100 παιδιά...
george68 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2011 λέτε να έκανα μαλ... λέτε να του πήρα λίγα...? δεν ξέρω.. τώρα με την κρίση νομίζω ότι έχω ρίξει πολλή τις τιμές, αλλά βλέπω και όλους αυτούς τους ανέργους και τους λυπάμαι … τι να κάνω ?…
nikoskourtis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2011 Υπευθυνη δηλωση για 20-30 ευρω δε δινω. Γενικως δουλεια μηχανικου για 20-30 ευρω δεν εχω κανει ποτε. Προτιμαω να χαρισω μια τετοια δηλωση (με απωτερο σκοπο μια αλλη μεγαλυτερη δουλεια) αλλιως ξεκινάω από 50 ευρω και πανω την ταριφα μου. Εχω την αποψη οτι αν καταδεχομαι να παιρνω 20 ευρα τοτε ριχνω πολυ χαμηλα τη σφραγιδα μου την οποια δε μου χαρισε κανεις.
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2011 Συνάδελφοι τι είναι αυτά που λέτε? 20 - 30 ευρώ δεν παίρνουν ούτε για ιδιαίτερα, οι δάσκαλοι, στα παιδιά του δημοτικού. Αναλογιστείτε λίγο ότι σφραγίδα και υπογραφή σημαίνει αυτόματα και ανάληψη ευθύνης. Μην μπαίνουμε στη λογική του καθ' ενός αδαούς που βλέπει τη βεβαίωση, τη μελέτη ή το πιστοποιητικό που δίνει ενας μηχανικός σαν ένα κοινό "χαρτί" μιας "άχρηστης" γραφειοκρατείας. Η αμοιβή του μηχανικού, πιστεύω ότι πρέπει πάντα να είναι συνδεδεμένη ποσοστιαία, με τον προϋπολογισμό του έργου το οποίο αφορά η ανάληψη ευθύνης. Λέω εγώ, πχ, αν με την βεβαίωση αυτή για τον κυλινδρισμό μιας μηχανής ένας έμπορος-εισαγωγέας κάνει εμπόριο τέτοιων μηχανών και τα 'κονομίσει, τότε πές 'τε μου εσείς ποιά η οντότητα του μηχανικού που του έδωσε την την βεβαίωση αυτή για 20, 30, 50 ή ακόμα και 100 ευρώ. Το αναφέρω αυτό το παράδειγμα γιατί έχω υπόψην μου αντίστοιχη περίπτωση μεγαλοεισαγωγέα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών πλοίων από διαλυτήρια της Ασίας, ο οποίος τόσο κοστολογούσε τις αντίστοιχες βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά που ζητούσε προκειμένου να διαθέσει τα ανταλλακτικά αυτά στην ντόπια αγορά. Έτσι πχ ζητούσε για 100 ευρώ να του βεβαιώσεις την σκληρότητα (μέτρηση με δικό σου σκληρόμετρο παρακαλώ) των κομβίων ενός μεταχειρισμένου στροφαλοφόρου, τον οποίο διέθετε στην αγορά ώς και 10.000 ευρώ (ανάλογα το μέγεθος, αλλά η αμοιβή του μηχανικού στάνταρτ - 100 ευρώ).
engineer_thess Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2011 Έτσι πχ ζητούσε για 100 ευρώ να του βεβαιώσεις την σκληρότητα (μέτρηση με δικό σου σκληρόμετρο παρακαλώ) των κομβίων ενός μεταχειρισμένου στροφαλοφόρου, τον οποίο διέθετε στην αγορά ώς και 10.000 ευρώ (ανάλογα το μέγεθος, αλλά η αμοιβή του μηχανικού στάνταρτ - 100 ευρώ). γιατί έχω υπόψην μου αντίστοιχη περίπτωση μεγαλοεισαγωγέα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών πλοίων Εμ, για αυτό έγινε μεγαλοεισαγωγέας!
sdim Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 δεν ξερω και εγω εχω απορεια ... ενας πηρε 30 εγω πηρα 20 ευρω ... Το ότι πήρε άλλος 30€ το ξέρεις από τον συνάδελφο ή από τον πελάτη; Συνήθως οι πελάτες "ψαρεύουν" τους νέους μηχανικούς για τις τιμές, μην ψαρώνεις. Μπορεί ο αμέσως πιο οικονομικός να του είχε πει 500€ αλλά να είπε σε εσένα 30€, ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Καλό είναι να είσαι σίγουρος ότι αυτό που υπογράφεις ισχύει, μην ρισκάρεις ποτέ.
saradon Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 Καλησπέρα συνάδελφοι και χρόνια πολλά. Ευχαριστούμε τους παλιότερους έμπειρους συνάδελφους για την κατάθεση των απόψεών τους. Μου έτυχε παρόμοια περίπτωση πιστοποίησης μιας μεταχειρισμένης μηχανής χωρίς αριθμό πλαισίου που έβαλε ένας φίλος στο αυτοκίνητό(επιβατηγό) του και θέλουμε να τη θεωρήσουμε με λιγότερα κυβικά, ώστε να πάει στο ΥΜΕ να του βγάλουν αριθμό πλαισίου. Το περιθώριο του Νόμου που λέει +-25%(υπερκυβισμό-υποκυβισμό) ισχύει? Και αν ναι, μπορούμε να κάνουμε μια μικρή ακόμα περικοπή, διότι για μόλις 75cc εκπίπτει σε χαμηλότερη κλίμακα "¨φορολογική¨"...Ευχαριστώ εκ των προτέρων
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2011 Δηλαδή, ο φίλος σου έβαλε κινητήρα 1850cc και θέλεις να τον βγάλεις 1400; Κάνε ότι νομίζεις συνάδελφε, έχοντας υπόψη ότι τα γούστα (πρέπει να) πληρώνονται και ότι η παρανομία δεν συγχωρείται.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα