Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε έργο το οποίο έχει αναλάβει συντήρηση η εταιρία που δουλεύω, μας ζητήθηκε να πραγματοποιηθεί έλεγχος στο σύστημα κατάσβεσης με CO2 του υποσταθμού, στο οποίο στις κεφαλές των πιλότων είχαν αφαιρεθεί οι ηλεκτροβάνες που δίνουν εντολή για την έναρξη της αυτόματης κατάσβεσης.

Αυτό που είδαμε είναι πως ορθά ο συλλέκτης έχει κατασκευαστεί με σωλήνα Schedule 40, αλλά μετά την φλάντζα του συλλέκτη προς την πλευρά του δικτύου των καταιονιστήρων, έχουν τοποθετηθεί βιδωτά και όχι κολλητά εξαρτήματα (μούφες, γωνίες κλπ), ενώ ο σωλήνας έχει λυγίσει σε ένα σημείο. Επειδή ο σωλήνας είναι βαμμένος, ο υδραυλικός που έχουμε κ χρησιμοποιούμε για τις κατασκευές αυτόματης κατάσβεσης (είναι υπάλληλος, όχι εργολάβος της εταιρίας) και έχει αυτή την στρέβλωση και βάση της εμπειρίας του, ισχυρίζεται πως ο σωλήνας αυτός είναι σωλήνας με ραφή και άρα το δίκτυο έχει πρόβλημα.

 

Εργολάβο που έφερα για δεύτερη γνώμη ισχυρίζεται το ίδιο, καθώς μετά το συλλέκτη δεν έχει τοποθετηθεί μειωτήρας πίεσης για να μπορούμε να βάλουμε σωλήνες με ραφή. Ο εργολάβος είπε και αυτός πως οι σωλήνες είναι με ραφή.

 

Το ζήτημα είναι αν κάποιος γνωρίζει που μπορώ να βρω την νομοθεσία για την αυτόματη κατάσβεση για να μπορέσω να βγάλω και εγώ άποψη σύμφωνα με τη νομοθεσία καθώς πρέπει να επιβεβαιώσω το πρόβλημα πριν μιλήσω στον πελάτη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.