anavatis Δημοσιεύτηκε May 10, 2011 at 09:29 πμ Δημοσιεύτηκε May 10, 2011 at 09:29 πμ Μην μπερδεύεσαι με τις προδιαγραφές για κλειτούς χώρους στάθμευσης. Απ' ότι καταλαβαίνω εδώ πρόκειται για την διαμόρφωση οικοπέδου με 3 θέσεις στάθμευσης που απαιτούνται και μάλλον θα πρέπει να φροντίσεις να επιτυγχάνεται η ανεξάρτητη είσοδος-έξοδος τους στον κοινόχρηστο δρόμο. Απ΄ότι φαίνεται αυτό δεν επιτυγχάνετα στην προκειμένη περίπτωση. Ίσως θα πρέπει να αναθεωρήσεις τη διάταξη του κτίσματος στο οικόπεδο.
JOHNYMAL Δημοσιεύτηκε May 10, 2011 at 10:36 πμ Δημοσιεύτηκε May 10, 2011 at 10:36 πμ Συγνώμη που δεν ήμουν αρκετά σαφής από την αρχή το κτίσμα είναι υφιστάμενο και γίνεται νομιμοποίηση. Στο σκαρίφημα από τις διακεκομμένες γραμμές και πάνω υπάρχει όροφος, δεν είναι διαμόρφωση οι διακεκομμένες.
banskoboy Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 05:09 πμ Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 05:09 πμ καλημέρα. Θυμάμαι ότι κάπου υπήρχε μία διάταξη ότι το μισό του προσώπου ενός οικοπέδου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για είσοδο-έξοδο αυτοκινήτων (ή τουλάχιστον 6 μέτρα) αλλά δεν θυμάμαι πού! Μία βοήθεια παρακαλώ!
myri Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 01:22 μμ Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 01:22 μμ οι σχετικοί νόμοι είναι οι εξής Προδιαγραφές κατασκευής χώρων στάθμευσης. http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=971 Χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=1003 1 1
BIKE Δημοσιεύτηκε January 10, 2012 at 12:37 μμ Δημοσιεύτηκε January 10, 2012 at 12:37 μμ Καλησπέρα, έχω μια περίπτωση υπόγειου ΧΣ 3 θέσεων αλλά πάντα πρέπει να υπάρχουν δυο κενές θέσεις για να μπορεί να μπει και να μανουβράρει κάποιος από τους τρεις ιδιοκτήτες. Δηλαδή αν από τις τρεις θέσεις οι δυο είναι κατειλημμένες ο τρίτος δεν μπορεί να μπει. Υπάρχει κάτι στη σχετική νομοθεσία που να αναφέρει τον τρόπο και την δυνατότητα πρόσβασης στη θέση?
Manolis gon Δημοσιεύτηκε January 10, 2012 at 01:25 μμ Δημοσιεύτηκε January 10, 2012 at 01:25 μμ Υπάρχουν προδιαγραφές για τους χώρους στάθμευσης με τους ανάλογους ελέυθερους χώρους πρόσβασης και κίνησης.Μήπως δεν τηρήθηκαν στη μελέτη ή στην πράξη?
Faethon11 Δημοσιεύτηκε January 10, 2012 at 01:30 μμ Δημοσιεύτηκε January 10, 2012 at 01:30 μμ Μάλλον στην πράξη έγινε ότι έγινε...
Μέρσα Δημοσιεύτηκε February 13, 2019 at 04:28 μμ Δημοσιεύτηκε February 13, 2019 at 04:28 μμ Καλησπέρα σε όλους Έχω περίπτωση νέου κτιρίου παιδικός σταθμός. Οι 3 θέσεις που απαιτούνται μπορούν να μπουν σε σειρά στο Δ και να βγαίνουν με την όπισθεν δεδομένου ότι θα έιναι ΘΣ για τη λειτουργία του εκπαιδευτηρίου και θεωρητικά τα οχήματα θα μπαινοβγαίνουν τις ίδιες ώρες? Το οικόπεδό μου είναι κατά παρέκκλιση άρτιο και οικοδομήσιμο και αν δεν γίνεται αυτό υποθέτω πρέπει να στραφώ σε εξαγορά ΘΣ
Arche Δημοσιεύτηκε February 13, 2019 at 09:36 μμ Δημοσιεύτηκε February 13, 2019 at 09:36 μμ ΒΙΚΕ, υπάρχει σε ένα βιβλίο ήδη και λέγεται "η εγκυκλοπαίδια του αναρχικού p" εκεί μπορείς να βρεις τρόπο κατασκευής εκρηκτικών μηχανισμών, οπότε κάνεις το ένα αυτοκίνητο φύλλο και φτερό και ο επόμενος παρκάρει Μέρσα, πιστευω η μόνη αρμόδια να σου απαντήσει είναι η σχετική πολεοδομία. Η άποψη μου είναι ότι όχι. Μήπως υπάρχει άλλη δυνατότητα όπως το να βάλεις λίγο πίσω το κτίριο ώστε να δημιουργηθούν οι 3 θέσεις μπροστά του? 1 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα