spgirl Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2011 Εκτός να σε ενδιαφέρει να ασχολείσαι με πειραγμένα saxorallaa, TFSI, GT. Μην ασχοληθεί με αυτές τις καγκούρικες αηδίες... Μπορεί να έχει μετά πελατεία αλλά είναι εντελώς αντιαισθητικό να παίρνεις ένα καλό αμάξι και να το καταστρέφεις...
rotaryhead Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2011 Αν τώρα σε ενδιαφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, γραμμές παραγωγής, σχεδίαση, βελτιστοποίηση απόδοσης κινητήρων κτλ, σπουδάζεις μηχανολόγος Πολυτεχνείου, εδώ ή έξω δεν έχει σημασία (καλύτερα έξω) αλλά για δουλειά αποκλειστικά στο εξωτερικό. Εκτός να σε ενδιαφέρει να ασχολείσαι με πειραγμένα saxorallaa, TFSI, GT. Έπεσες πιο κοντά! Όπως βλέπεις από το nickname μου δεν με ενδιαφέρουν τα saxoralla. Γνωστός που σπουδάζει στο Πολυτεχνείο της Πάτρας Μηχ.Μηχανικός μου είπε ,από φίλους που έχει οι οποίοι σπουδάζουν εξωτερικό,πως οι γνώσεις είναι κατώτερες σε σχέση με την Ελλάδα,απλά κάνεις κονέ για δουλειές.Πολλά ερευνητικά προγράμματα με boeing,ferrari,lotus.
maestro Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2011 Το θεωρητικό μέρος των σπουδών στις ελληνικές Πολυτεχνειακές σχολές είναι αρκετά υψηλό παρά τα όσα με ευκολία λέγονται ενάντια των ελληνικών πανεπιστημίων. Ομως αν θέλεις να δουλέψεις σε ξένη αυτοκινητοβιομηχανία είναι λογικό ότι αν πας σε ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού θα έχεις περισσότερες διασυνδέσεις και θα σε αντιμετωπίζουν ευνοικότερα...Τώρα για τον συνάδελφο που ανέφερε ότι αν πας για συνεργείο δεν χρειάζονται όλα αυτά, σαφώς και έχει δίκιο. Απλώς αν έχεις την δυνατότητα να πας στο Πολυτεχνείο θα πρέπεις ίσως να το σκεφτείς όχι τόσο για επαγγελματική αποκατάσταση όσο για μια γενικότερη πνευματική διεύρυνση (αυτό που πάνω από όλα πρέπει να προσφέρει ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα). Βεβαια τότε θα υπάρχουν και οι δυσκολίες που σου ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα μου.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2011 Θα συμφωνήσω με τους συναδέλφους που μίλησαν πριν και είπαν ότι σε Πολυτεχνείο αλλά και σε ΤΕΙ θα πάρεις γνώσεις θεωρητικές αλλά σχεδόν καθόλου πρακτικές πάνω στο αυτοκίνητο. Έχοντας δουλέψει 3 χρόνια σε ΙΚΤΕΟ έχω να σου πω ότι στην Ελλάδα είναι ίσως η μόνη δουλειά που θα σε φέρει κοντά στο αντικείμενο αλλά μην φανταστείς τίποτα σπουδαίο. Κάποιος συνάδελφος ανέφερε ότι ο τίτλος του Τεχνικού διευθυντή σε ΙΚΤΕΟ είναι απλά ένας βαρύς τίτλος και τίποτα άλλο. Έχει 100% δίκιο. Σε αντιπροσωπείες το πολύ πολύ να κάνεις τον εργοδηγό. Θα βρίσκονται όμως κάτι μαστόρια(με την καλή έννοια) που θα ξέρουν καλύτερα τη δουλειά και θα σου βάζουν τα γυαλιά. Τουλάχιστον εγώ έχω μάθει πάρα πολλά πρακτικά πράγματα δουλεύοντας μαζί με παιδιά που έχουν τελειώσει ΤΕΕ και ΙΕΚ μηχανολογίας αυτοκινήτου (όπως και εκείνοι πάρα πολλά θεωρητικά από εμένα). Επίσης από το nickname σου καταλαβαίνω ότι είσαι Mazdaκιας. Το αντικείμενο που θες να ασχοληθείς είναι πάρα πολύ περιορισμένο. Μιλάς για ένα τύπο κινητήρα που τον χρησιμοποιεί μόνο μία αυτοκινητοβιομηχανία σε ένα μόνο μοντέλο της. Συνοψίζοντας οι επιλογές σου είναι οι εξής: -Σπουδές Ελλάδα σε Πολυτεχνείο ή ΤΕΙ και μεταπτυχιακό στο εξωτερικό πάνω στο αυτοκίνητο (automotive engineering) σε χώρες με αυτοκινητοβιομηχανία (Ιταλία, Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία). Και τα δύο πτυχία στο εξωτερικό αναγνωρίζονται ως bachelor. -Σπουδές απευθείας στο εξωτερικό Τέλος να σου πω ότι οι περισσότεροι συμφοιτητές μου είχαν την ίδια λόξα με εσένα όταν ξεκινάγαμε τη σχολή. Οι μισοί τα παράτησαν μιας και είδαν ότι τον περισσότερο καιρό θα έκαναν φαινομενικά άσχετα μαθήματα με το αυτοκίνητο (ενώ στην πραγματικότητα τα περισσότερα αν όχι όλα τα μαθήματα που διδάσκεται ένας μηχανολόγος έχουν άμεση εφαρμογή στη σχεδίαση και παραγωγή ενός αυτοκινήτου) και οι άλλοι μισοί αφού τελείωσαν ασχολήθηκαν με κάποιο άλλο τομέα της μηχανολογίας.
rotaryhead Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2011 Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό. Σήμερα βγήκαν τα αποτελέσματα των Πανελληνίων(δεν έδινα φέτος),πραγματικά δυσαρεστήθηκα.Φίλοι μου,πολύ καλοί μαθητές,άλλοι τα πηγαν μέτρια και άλλοι πάτωσαν.Έχω αρχίσει να απελπίζομαι και το Πολυτεχνείο απομακρύνεται ολοένα και περισσότερο. Μιας και το πτυχίο του ΤΕΙ αναγνωρίζεται ως bachelor έξω,σκέφτομαι να τελειώσω τις σπουδές μου στην Ελλάδα και να φύγω εξωτερικό για κάποιο μεταπτυχιακό. Btw,αν κάποιος ξέρει κάποια πανεπιστήμια(automotive engineering,ας μου πει). Ο rootbreaker κατάλαβε με τι θέλω να ασχοληθώ και ολόσωστα είπε πως στην Ελλάδα,απλά δεν γίνεται να πραγματοπιηθεί η επιθυμία μου. Σκέφτομαι λοιπόν να πάω Γερμανία στο Research & Development Centre της Mazda. Ήδη έχω στείλει μέιλ να μάθω περισσότερες πληροφορίες. Το καλό είναι ότι υπάρχουν προγράμματα για νέους μηχανολόγους μηχανικούς και λειτουργούν και σαν περιόδους πρακτικής. Είδωμεν....
stratoz Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Ρόταρυ, δεν πάτωσαν μόνο οι φίλοι σου αλλά και όλα τα γνωστά παιδιά μου, και όλοι οι φίλοι τους, και όλοι οι φίλοι των φίλων τους. Αυτό όμως γιατί απομακρύνει τις προοπτικές σου για πολυτεχνείο? Αναλογικά δεν βγαίνουν οι βάσεις εισαγωγής ακόμα, ή πάνε τόσα πολλά χρόνια από τότε που έδωσα?
rotaryhead Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Υποθέτω ότι σε λένε Στράτο.. Λοιπόν Στράτο,όταν βλέπεις παιδιά του 17,5-18++ να βγάζουν 15,000 μόρια,πώς να μην άγχεσαι? Πεσμένες θα είναι οι βάσεις,αλλά πόσα μόρια να πέσει μία πολυτεχνειακή?
stratoz Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Ε από τη στιγμή που είδα φετινή υποψήφια γνωστή μου για Ιατρική (μαθήτρια μόνο με 20άρια, τα γνωρίζεις καλύτερα από εμένα) να βγάζει 16.500, ναι θα πέσουν και οι πολυτεχνικές πολύ και σίγουρα. Και να μην πέσουν θα είναι γιατί τα θέματα είναι ευκολότερα (και συνεπώς κι εσύ θα τα πας καλύτερα). Είναι θέμα αναλογικότητας. Μην επηρρεάζεσαι από το φετινό, που όλοι έσκουξαν, και stick to your purpose
rotaryhead Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Του χρόνου θα είναι ακόμα δυσκολότερα και θα σου πω δύο λόγους. 1ον)Να βγάλουν αυτό το σύστημα σκάρτο γιανα θεωρηθεί το επόμενο επιτυχημένο. 2ον)Φέτος έβαλαν δύσκολα θέματα με σκοπό να αφήσουν πολλά άτομα απ' έξω. Του χρόνου θα αφήσουν ακόμα περισσότερα άρα πιό δύσκολα θέματα.
stratoz Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Και πάλι όμως το σύστημα εισαγωγής θα είναι αναλογικό, που σημαίνει ότι και δυσκολότερα να μπουν, εξ ίσου θα πέσουν και οι βάσεις. Τέλοσπάντων μην μπαίνεις σε τέτοιες απαισιόδοξες νοητικές διαδικασίες, δεν σε βοηθούν σε τίποτα απολύτως, ξεκαθάρισε πρώτα τι σου αρέσει και κυνήγα το.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα