Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Το τελευταίο καιρό βλέπω όλο και περισσότερα τσέρκια λιωμένα, χωρίς αγκύρωση η τραγικά αραιά (>60εκ). Ενω γνωρίζω οτι η σύνηθης πρακτική είναι FRP έχω ενδοιασμούς απο τα πολλά προβληματά τους και επιπλέον απο το γεγονός οτι σε παρατεταμένη ανακύκλιση μάλον δεν θα κρατήσουν τον οπλισμό απο λυγισμό. Κάποτε στο Μεξικό σε πλατφόρμα είδα επισκευή με χρήση συρμάτινων ντιζών περιμετρικά στον κύριο. Η ντίζες είχαν εαν σύστημα που έκανα προένταση στην σύνδεση των άκρων τους. Στις ακμές υπήρχε ένα σύστημα δακτυλιδιού που έπιανε στον κύριο χημικά με εποξική και απο μέσα περνούσε η ντίζα. Στο κεφάλι μου βλέπω οτι έχει μια λογική αλλά θα ήθελα και άλλες γνώμες....
kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Τα FRP τείνουν να γίνουν το καρκίνωμα της ενίσχυσης καθώς τοποθετούνται εύκολα από εργολάβους χωρίς ιδιαίτερη όχληση αλλά ύστερα από μέσο χρονικό διάστημα παρουσιάζουν προβλήματα είτε λόγω εσωτερικής διάβρωσης, είτε εξωτερικής ή εξαιτίας μη τήρησης προδιαγραφών. Η λογική της περίσφιγξης είναι η αποτροπή λυγισμού του κύριου οπλισμού, η αύξηση πλαστιμότητας και η βελτίωση της συμπεριφοράς εν γένη σε στοιχεία ω/σ. Η μέθοδος που αναφέρετε ακούγεται σωστή αλλά σίγουρα θα παρουσιάζει κάποιους περιορισμούς όπως η τριβή στις γωνίες και ενδεχόμενη τοπική αστοχία του συρματόσκοινου, το πάχος της επικάλυψης καθώς και η ποιότητα του σκυροδέματος. Οσον αφορά την αγκύρωση τα θέματα έχουν λυθεί εδώ και καιρό με τα εποξειδικά και μηχανικά αγκύρια όπως και frp στοιχεία.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 τριβή στις γωνίες είναι λυμένο με μεταλλικά γλίστρα. Η αντοχή τους κατά ASTM είναι >700. Είναι και γαλβανισμένα και γενικά το κόστος τους είναι μικρότερο απο τα FRP.
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Σιγουρα τα FRP παρεχουν καλυτερη περισφιξη... Στην ουσια δεν σχεδιαζονται για να προστατεψουν τον κύριο οπλισμο εναντι λυγισμού, πιθανόν ούτε να παραλάβουν τέμνουσα..
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 στο μυαλό μου έχω αυτη την αστοχία
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Εκει θες συνδετηρες και μανδυες εκτοξευόμενου σκυροδεματος.. Δεν θα κανεις δουλεια με το FRP... Aς μας πει και ο Κωστας, αλλα νομιαζ<ω οτι τα περισσότερα υφάσματα εχουν διαταξη ινων κυριως σε μια διευθυνση...
kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 terry.. υπάρχουν και υφάσματα σε 2 διευθύνσεων τα οποία όμως στη πράξη δεν σου εξασφαλίζουν κάτι το ιδιαίτερο αφού στη διαμήκη κατευθυνση δεν μπορουν να αγκυρωθούν και να προσδώσουν αντοχή σε ροπή. Επίσης υπάρχουν υφάσματα με τυχαία πλέξη. Στη φωτογραφία πάντως, δεν είναι απλα τα πράγματα και δεν μπορώ να το δω μονο ως επισκευη υποστυλώματος, πρεπει να λυθεί ολόκληρος ο φορέας. Αν μου ζητάτε εμπειρικά κάποια επέμβαση θα πρότεινα να κατασκευαστεί τοίχωμα κρατώντας ως κρυφοϋποστύλωμα το υφιστάμενο ή να ντυθεί με μεταλλικό μανδύα 5~7 cm μεγαλύτερο αμφίπλευρα και έγχυση κονιάματος 60MPa.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 ξεφύγαμε μάλλον απο την ντίζα και την επισκευή του τσερκιού. Μάλλον η φωτό δεν είναι ενδεικτική.
kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Επισκευή και να χρησιμοποιηθεί πάντως η ντίζα εκ των υστέρων δεν μου αρέσει προσωπικά. Ισως όμως να είναι και καλύτερο, αλλά αν δεν δεις κάτι δεν μπορείς να κρίνεις. Ως ενίσχυση πριν το κρίσιμο γεγονός μου φαίνεται πιο λογικό και εφικτό.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2011 Επισκευή και να χρησιμοποιηθεί πάντως η ντίζα εκ των υστέρων δεν μου αρέσει προσωπικά. Ισως όμως να είναι και καλύτερο, αλλά αν δεν δεις κάτι δεν μπορείς να κρίνεις. Ως ενίσχυση πριν το κρίσιμο γεγονός μου φαίνεται πιο λογικό και εφικτό. δεν το κάνεις πιο κατανοητό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα