Alessio Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Με διπλού τύμπανου οδοστρωτήρα δεν κάνεις συμπύκνωση υλικού οδοστρωσίας και ειδικά αν έριξες τη στρώση μια και έξω, που είναι τεχνικώς απαράδεκτο!Παρεμπιπτόντως, για υπόβαση, τί υλικά χρησιμοποιήθηκαν και πώς συμπυκνώθηκαν?? Αν ο δρόμος προβλέπεται να έχει κυκλοφορία, ίσως παρουσιάσει και άλλα προβλήματα! (Βέβαια όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι είσαι σίγουρος για την καθίζηση και δεν έκανε κανένα "μαγικό" ο κρατών τη σταδία...)
chris_gr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Χαχαχα ... λες να μας την έκανε ο στοχοφόρος?
gzin Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 επαναλαμβάνω.άσε 3-4 μέρες να απορροφήσει την υγρασία και πάρε συμπύκνωση για όλο το 20 ποντο (γίνεται).δεν είμαστε φιλόλογοι να μιλάμε στον αέρα.τα αποτελέσματα και οι αποδείξεις μιλάνε. μην περιμένεις με συμπύκνωση 90 και 20cm να τη βγάλεις καθαρή. αν πάλι είσαι σίγουρος για τις μετρήσεις και δε θέλεις να πάρεις συμπύκνωση, αποξήλωση, διάστρωση με σκύρα όπως προειπώθηκε-αφού πρώτα απομακρυνθούν λάσπες/αργιλικά τμήματα, διάστρωση με 3α ανά 10 cm αναμόχλευση/εμπλόυτισμα, διαβροχή και σωστή συμπύκνωση @geogr, αν ο οδοστρωτηρατζής δεν ξέρει ή δε μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του τον αλλάζεις.ουδής αναντικατάστατος. το ίδιο και για τον χειριστή grader. αυτοί τελειώσανε το 8 ωρο φύγανε. κάτσε εσύ σα μηχανικός τώρα να μυρίσεις τα νύχια σου για το ποιός έκανε τη μπάμια...το 95% βγαίνει εύκολα πάντως για ένα συνεργείο που ξέρει
geogr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 gzin τον μαρτη στρωναμε υποβάση σε μήκος 3000μ και μέσο πλάτος 10μ=30000μ2.Λέω στα αφεντικά χρειάζομαι 2 οδοστρωτήρες(για να μην μπει η ανοιξη και ακόμα πατάω...).ΟΚ μου λένε αλλά δεν έχουμε 2 χειριστές,οπότε κατέληξα με έναν χειριστή εμπειρίας 5 ετων και ενα μολδαβό πρωήν καλουπιτζη ο οποίος έγινε οδοστρωτηράς για τις ανάγκες του έργου(μουχχχαχαχχααχχαχααχ)..καταραμένο ΔΝΤ.. Αναφέρω τα παραπάνω για να ξέρουμε υπό ποιές συνθήκες πασχίζουμε για το 95% στην ψωροκώσταινα του 2011..
chris_gr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 αθάνατο ελληνικό εργοτάξιο !!!!!
gzin Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 δυστυχώς οι συνθήκες είναι ίδιες για όλους...και οι νόμοι δεν έχουν εξαιρέσεις για το αν ο οδωστρωτηρατζής είναι μολδαβός..σου λέει είναι 95% οκ.είναι 94? ή το ξαναφτιάχνεις ή 1% μείωση επί της αξίας της υπόβασης πχ. κάντο αυτό στα 30000μ2->3000μ3 να δείς το νούμερο που βγαίνει...και μετά να έρθει το αφεντικό και να τα χρεώσει εσένα...σκέψου λίγο και πές μου αν γίνεσαι τούρκος με τον κάθε μολδαβό!
cv98019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Κλασική περίπτωση βλάβης...μη μασάς, υπάρχουν και χειρότερα...
Alessio Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2011 Επί+ανά+λαμβάνω: Με διπλού τύμπανου οδοστρωτήρα (φαντάζομαι εννοείς το μικρό που "πατά" άσφαλτο) δεν κάνεις συμπύκνωση υλικού οδοστρωσίας, είναι άλλα τα μηχανήματα για αυτή τη δουλειά!Και είναι θέμα προδιαγραφών...δε γίνεται με μηχάνημα 2 tn να επιτύχεις τη συμπύκνωση που κάνει το καθ' ύλιν αρμόδιο μηχάνημα των 10+ tn !To θέμα του χειριστή έπεται... (Ίσως όλα αυτά να είναι θεωρητικά και να μην έχει γίνει καθίζηση αλλά αν μιλάς για οδοστρωτηράκι των 2 και 2,5 τόνων, είναι λάθος να το χρησιμοποιείς για οδοστρωσία!)
Alessio Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2011 αθάνατο ελληνικό εργοτάξιο !!!!! Να μου επιτραπούν δύο λόγια, με αφορμή την παραπάνω φράση συναδέλφου. Αν δεχθούμε ότι όταν μιλάμε για ένα κράτος, η κότα πρέπει να κάνει το αβγό (δηλαδή το κράτος να διαμορφώσει έτσι τα πράγματα, τους νόμους και τους κανόνες ώστε να μην υπάρχουν παρανομούντα "αβγά"), η δική μας κότα τα έχει αφήσει όλα στην τύχη. Κατά τη γνώμη μου, σε κάθε έργο και μικρό και μεγάλο(που γίνονται ¨όργια¨)θα έπρεπε: -να σκάει μύτη τακτικά επιθεώρηση εργασίας (και να δεις για πότε όλα τα οχήματα- μηχανήματα είναι ασφαλισμένα και τα χειρίζονται όσοι έχουν δίπλωμα) -να έρχεται πάντα το εργαστήριο συμπύκνωσης,για υπόβαση, βάση και άσφαλτο, -να παίρνονται "καρότα" από όλα τα σκυροδέματα (όχι μόνο δοκίμια). Αλλά όλα αυτά θέλουν λεφτά, θέληση και οργάνωση και το κράτος ποτέ δεν επέτρεψε να γίνει κάτι σωστά και σχεδιασμένα. ΥΓ Προς Θεού,μην παρεξηγηθώ από το θεματοθέτη, μιλάω γενικά με βάση τα όσα έχω προσωπικά δει και με θλίβουν ως επιστήμονα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα