Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Την ρύθμιση της αναλογίας καυσίμου αέρα για την καλύτερη καύση την αναλαμβάνει ο λ που ετσι και αλλιώς έχουν όλα τα αυτοκίνητα με εγκέφαλο.

Πρόσφατα είδα και μία άλλη συσκευη "εξοικονόμησης" που με δύο μαγνητάκια 'εχεις κατα σύμπτωση 40%. :)

Τι να πει κανείς...

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον το πώς η επιθυμία του ανθρώπου για εξοικονόμηση πόρων τον οδηγεί σε αποδοχή ανέλπιστων τεχνασμάτων και τον καθιστά εύκολο θύμα του κάθε απατεώνα.

 

Στο θέμα έχουν ξαναγίνει αναφορές, πχ εδώ...

 

Είναι προφανέστατο ότι δεν μπορεί να επιτευχθεί εξοικονόμηση με τέτοιες μεθόδους:

- Οι μέθοδοι αυτές στερούνται επιστημονικής βάσης. Μολονότι τα μόρια προσανατολίζονται επί παρουσίας ισχυρών μαγνητικών πεδίων, ο προσανατολισμός καταρρέει άμεσα άμα τη καταργήσει του πεδίου... Και ο προσανατολισμός δεν μεταβάλει το ιξώδες, την επιφανειακή τάση, την θερμογόνο δύναμη, ή κάποια άλλη ιδιότητα που θα μπορούσε να συνδεθεί με αύξηση της απόδοσης.

- Αν κάποια τέτοια μέθοδος είχε βάση, δεν θα είμαστε στο euro 4 αλλά στο euro 14... Θα κάναμε 100km με 2,5lt βενζίνης. Η χρήση της συσκευής θα ήταν υποχρεωτική, όπως του -ακριβότερου- καταλύτη, ή θα είχε υιοθετηθεί μαζικά όπως ο -τεχνολογικά απαιτητικότερος- άμεσος ψεκασμός.

 

Πρόκειται σίγουρα περί πλάνης, αν και η εμπλοκή της δικαιοσύνης μάλλον ανάγει το ζήτημα σε απάτη.

 

Όπως και να έχει, ως μηχανικοί οφείλουμε να μην πλανώμεθα και να μην απατώμεθα, πολλώ δε μάλλον, να μην αυταπατώμεθα.

Ειδικά όταν έχουμε διδαχθεί θερμικές μηχανές στην σχολή μας...

Δημοσιεύτηκε

Όπως και να έχει, ως μηχανικοί οφείλουμε να μην πλανώμεθα και να μην απατώμεθα, πολλώ δε μάλλον, να μην αυταπατώμεθα.

Ειδικά όταν έχουμε διδαχθεί θερμικές μηχανές στην σχολή μας...

 

Κύριοι συνάδελφοι δεν είμαι μηχανολόγος μηχανικός και στην σχολή μας θερμικές μηχανές ποτέ δεν κάναμε. Ένα μάθημα είχαμε κινητήρια συστήματα οπού κανείς δεν πατούσε διότι ο καθηγητής ήταν στα …… και το μάθημα του μονό για τις ώρες το ειχε… και η τελική εξέταση ήταν πολλαπλής επιλογής με τους επιτηρητές να κάνουν τα δικά τους…. Έμπαση περιπτώσει το θέμα μας είναι άλλο και μια που το γενικέψατε θα με <<αναγκάσετε>> να σας τα πω:

1. Πρώτον ναι το αυτοκίνητο μου είναι 1995 μοντέλο…

2. Από διαδρομή Θεσσαλονίκη-Τρίπολη μέσα στην αττική οδό εψαχνα απεγνωσμένα να βάλω βενζίνη, διότι αν δεν έβαζα καύσιμα θα έμενα εκεί, ενώ τώρα με ένα γέμισμα φτάνω στην Τρίπολη… Όσο για τα χιλιόμετρα πάντα με 120kw/h γιατί το αυτοκίνητο μου δεν θελω να το ταλαιπωρώ μιας και που είναι 1400 κ.ε.

Τα συμπεράσματα δικά σας…. Όσο για το βιαγκρα που είπε κάποιος δόξα το θεό ακόμα είμαστε πολύ νέοι για το χρειαστούμε….

Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας..

Δημοσιεύτηκε

Το αυτοκίνητό σου που είναι του '95, είναι καταλυτικό και έχει -στην χειρότερη περίπτωση- ψεκασμό ενός σημείου και αισθητήρα λ.

Η κατανάλωση του δεν μπορεί να μεταβληθεί εξωγενώς με κανέναν τρόπο, αφού η ποσότητα καυσίμου βασίζεται στην χαρτογράφηση του "εγκεφάλου" του: Ό,τι και να κάνεις, για δεδομένη ροή αέρα θα ψεκάζει συγκεκριμένη παροχή βενζίνης.

Όθεν, μόνο αποδεκτό -στα όρια της επιστημονικής φαντασίας- σενάριο, να αυξήθηκε η θερμογόνος δύναμη του καυσίμου...

 

Το ότι διαπιστώνεις "εξοικονόμηση" είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά που πρέπει να αποδοθεί αυτή η διαπίστωση;

Δημοσιεύτηκε
Το αυτοκίνητό σου που είναι του '95, είναι καταλυτικό και έχει -στην χειρότερη περίπτωση- ψεκασμό ενός σημείου και αισθητήρα λ.

Η κατανάλωση του δεν μπορεί να μεταβληθεί εξωγενώς με κανέναν τρόπο, αφού η ποσότητα καυσίμου βασίζεται στην χαρτογράφηση του "εγκεφάλου" του: Ό,τι και να κάνεις, για δεδομένη ροή αέρα θα ψεκάζει συγκεκριμένη παροχή βενζίνης.

Όθεν, μόνο αποδεκτό -στα όρια της επιστημονικής φαντασίας- σενάριο, να αυξήθηκε η θερμογόνος δύναμη του καυσίμου...

 

Το ότι διαπιστώνεις "εξοικονόμηση" είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά που πρέπει να αποδοθεί αυτή η διαπίστωση;

 

Εδω σας θέλω τώρα? Σε περίπτωση βέβαια που δεν πιστεύετε τα λεγόμενα μου δεν υπάρχει λόγος συζήτησης, ούτε κάνω καμιά προμοσιον αυτών των εταιριών φυσικά.

Δημοσιεύτηκε

Επίσης πριν κάποιες μέρες μου έλεγε ένα φιλαράκι ότι και αλλού έχουν τοποθετήσει και δεν έχουν βρει διαφορά.... Πριν δυο μήνες που πέρασα ΚΤΕΟ θεσσαλονικη και τους ρώτησα μου είπαν ότι και κάποια ΚΤΕΟ νομίζω στο καλοχώρι, το προτείνουν γιατί μειώνει τους ρύπους, πάντως ρύπους δεν έχω μου είπαν στο ΚΤΕΟ... Σας το ξαναλέω μηχανολόγος δεν είμαι και ποτέ δεν το έψαξα...... Αν είναι απάτη όντως, στο ΚΤΕΟ γιατί δεν το κόβουν και το προτείνουν κάποιοι κιόλας? Επίσης με την τοποθέτηση του μου έδωσαν εγγύηση 10 έτη και νόμιμη απόδειξη...............

Δημοσιεύτηκε

Το να είναι λιγότερο νοθευμένο το καύσιμο που βάζεις, είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας μείωσης της ποσότητας κατανάλωσης καυσίμου, μαζί με το περιοδικό service.

Δημοσιεύτηκε
Το να είναι λιγότερο νοθευμένο το καύσιμο που βάζεις, είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας μείωσης της ποσότητας κατανάλωσης καυσίμου, μαζί με το περιοδικό service.

 

Για το πρώτο δεν μπορώ να σου απαντήσω αν και φουλάρω πάντα σε δυο μόνο πρατήρια ένα στα διαβατά και ένα στην Αρκαδία διότι έχουν ποιο καλή τιμή από τους υπόλοιπους, όσο για τα σέρβις στην ώρα τους πάντα.

Δημοσιεύτηκε

ενας λόγος είναι αυτός που λέει ο nikosmech και ένας άλλος ότι μειώθηκαν τα γκάζια , έμαθες το αμάξι ή άλλαξε ο τρόπος οδήγησης σου.

Δημοσιεύτηκε

@NIKOS ASTROS: μήπως κατά τύχη έχεις Nissan Sunny Ν14; Σε ρωτάω γιατί το συγκεκριμένο, το οποίο έχω και εγώ, είναι από τα λίγα που είναι μεν καταλυτικά αλλά έχουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπυρατερ και όχι injection μονού ψεκασμού. Στο δικό μου πάντως η κατανάλωση βελτιώθηκε προς τα κάτω όταν σε κάποιο σέρβις μου καθάρισαν το καρμπυρατερ. Πάντως πραγματικά αυτές οι συσκευές δεν κάνουν τίποτα και προφανώς δεν φταίει αυτή η συσκευή για την καμένη φλάντζα. Προσπάθησε λοιπόν να εντοπίσεις διαφορές σε άλλες παραμέτρους όπως στυλ οδήγησης κλπ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.