stefan Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Ενδιαφέρομαι να κατασκευάσω κλειστό διπλό γκαράζ αυτοκινήτων σε περιφραγμένο υπαίθριο χώρο. Κάτω από το χώρο υπάρχει βόθρος. Το γκαράζ πρέπει να έχει βάθος 5μ, πλάτος 5-6μ (να χωράνε 2 αυτοκίνητα και μια μοτοσυκλέτα) και ύψος τουλάχιστον 2,10μ ώστε να χωράει ένα τζιπ. Θα τοποθετήσω γκαραζόπορτα πλάτους 5μ. Τι δυνατότητες σχεδιασμού, κατασκευαστικές και υλικών έχω? Ενδεικτικό κόστος εργασιών για κάθε εναλλακτική?
stefan Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Τα υλικά και ο τρόπος κατασκευής είναι συγκεκριμενα. Μεταλλικό κτίριο, προκατ, ytong, τούβλο, προκατ - οπως τα μεταλλικά κτήρια) κτλ. Οι admin ας διαγράφουν ότι θεωρούν ότι δεν πρέπει να ανεβαίνει ή τείνει στη διαφήμιση.
kostassid Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Μεταλλικός σκελετός με μία όμορφη οροφή και ισως πλαϊνά διακοσμητικά
Highlander Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Δεν συμφωνώ, βρίσκεσαι σε μια ιδιαίτερη περιοχή όπως έχει προαναφερθεί (Ξάνθη σε προηγούμενο σου ποστ) και πρέπει να σεβαστείς τους κανόνες, την ντόπια λαϊκή αρχιτεκτονική. Καλύτερα να συμβουλευτείς κάποιο Αρχιτέκτονα, δεν μπορείς να κάνεις ότι θες με γνώμονα το κόστος ή το φιλικό εύκολο της κατασκευής για ευνόητους λόγους, πρέπει να εμπιστευτείς Αρχιτέκτονα διότι Πρώτον, κατέχει τις ιδιαιτερότητες του τόπου, Δευτερον μπορεί να σε συμβουλέψει ώστε τα υλικά που θα βρείς θα είναι τα κατάλληλα χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση της περιοχής και Τρίτον να εντάξει την κατασκευή στο γενικότερο οικοδομικό σύνολο. Συνάδελφοι μην γελάτε, ούτε ένα garage είναι απλή υπόθεση ώστε να μην θέλει αρχιτέκτονα, σήμερα σχεδίαζα ένα περίπτερο. Γενικά ότι πέφτει στα μάτια μας και αποτελεί τον γενικό πολεοδομικό ιστό που αντιλαμβανόμαστε θα πρέπει να το επιμελούνται οι ειδικοί διότι αποτελεί μέρος της πόλης όπου ζούμε και που θα πρέπει να προσέξουμε την εικόνα της. ___________________________________________________________________ Δευτερον, αυτό που είπα προηγουμένος και εγκειται στο ότι σου είπα να χρησιμοποιήσεις υλικά της περιοχής σου, έγκειται σε ένα γενικότερο κανόνα που μαθαίναμε τότε στο ΕΜΠ όταν ακόμα ήταν αναγνωρισμένο ίδρυμα ότι δεν πρέπει - χωρίς να ξέρω τι είδους ίδρυμα είναι σήμερα- να χρησιμοποιούμε ξενόφερτα υλικά διότι αυτά προστάζει η μόδα ή το κόστος πχ Κινέζικα διότι χάνεται η ταυτότητα της περιοχής και η δικιά μας σαν Ελληνες που έχει διαμορφώσει η παράδοση.
pankrok Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2011 οι διαστασεις που βαζεις ειναι λιγο στεναχωρες ειδικα αν το ενα αυτοκινητο ειναι suv. σου προτεινω μηκος τουλαχιστον 5,3m και πλατος σιγουρα 6. ενδιεκτικα μου στοιχισε πορτα 2 χ 3,2 (δηλαδη δυο ρολλα των 3,2μετρων, υψος 2,2μετρα) , χαλυβδινη με διπλη ηλεκτροστατικη βαφη 2500 στην ευβοια.
stefan Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2011 οι διαστασεις που βαζεις ειναι λιγο στεναχωρες ειδικα αν το ενα αυτοκινητο ειναι suv.σου προτεινω μηκος τουλαχιστον 5,3m και πλατος σιγουρα 6. ενδιεκτικα μου στοιχισε πορτα 2 χ 3,2 (δηλαδη δυο ρολλα των 3,2μετρων, υψος 2,2μετρα) , χαλυβδινη με διπλη ηλεκτροστατικη βαφη 2500 στην ευβοια. Συνάδελφε αναφέρεσαι σε πορτά ρολό, σπαστή ή μονοκόματη? Κατασκευασμένη από τεχνίτη ή είναι κάποαι γνωστή φίρμα? (Αξίζει η διαφορά να αγοραστεί μια "επώνυμη" πόρτα?) Σχετικά με την υπόλοιπη κατασκευή, με τι τρόπο την κατασκεύασες? Ενδεικτικό κόστος? Μεταλλικός σκελετός με μία όμορφη οροφή και ισως πλαϊνά διακοσμητικά Αρκετοί μου είπαν για μεταλλικό σκελετό και διάφορες παραλλαγές τοιχοποιίας. Θέλεις να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός ή να ανεβάσεις κάποια φώτογραφία σχετική?
myri Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2011 η όλη ιστορία μοιάζει δουλειά του ποδαριού καταρχάς το πρώτο που θα με απασχολούσε είναι η υπαρξη του βόθρου και αν αντέχει το βαρος 2 αυτοκινήτων στη συνέχεια η νομιμότητα της κατασκευής & τέλος ο τρόπος δόμησης και το κόστος
pankrok Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2011 σορρυ αμελησα δυο ρολλα των 3,2 μετρων (επωνυμα δε θα το λεγα) και προενταμενο μηχανισμο και μοτερ) τα προφιλ μοιαζουν με ρολο καταστηματος και επιλεχθηκε χαλυβας αντι αλουμινιου για λογους ασφαλειας. τοποθετηση απο αλουμινα με επιπλεον κατι ενισχυσεις απο κοιλοδοκους 120χ120 για το ανοιγμα των 6,5μετρων οπου εκει εγινε οντως δουλεια του ποδαριου ( ο λογος αλλωστε που δεν μπηκε συνεχομενο ρολο αλλα δυο κομματια, ευτυχως το ανοιγμα εξακολουθει να ειναι ανετο για μανουβρες) το κοστος οπως εγραψα 2500 ευρω με τα παραπανω ( περιπου 24 μετρα κοιλοδοκους και κολληματα)το υπολοιπο παρκινγκ ειναι χτιστο με φερουσα τοιχοποιια συν κατι τοιχεια πισω, ξυλινη στεγη με κεραμιδια και καποια οριζοντια δοκαρια ενω καλυπτει και αποθηκες (μελετη κατασκευη ποδαρι , εξοχικο στην μεση του πουθενα σε πολυ μεγαλο οικοπεδο , μεχρι στιγμης μισο μετρο χιονι το αντεξε) και δεν θυμαμαι καθολου μα καθολου ποσο κοστισε ολο μαζι.
Highlander Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2011 Οσον αφορά το ύψος είναι λίγο. Ενα αμάξι jeep φορτωμένο με μπαγκαζιέρα φτάνει το 2.35, 2.40
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα