Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

παιδιά κατ΄αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...ο κατασκευαστής που μου το ζήτησε δεν είναι κατασκευαστής αποκλειστικά για μεταλλικές κατασκευές, αλλά είναι από αυτούς που συνεργάζονται με το ¨χασάν¨και τον ¨αλία¨ και φτιάχνουν με αυτούς από στεγαστράκια για γκαράζ μέχρι κτίρια κατοικιών,όπως και η πλειοψηφία πια στην Ελλάδα..προφανώς μου ζήτησε κοιλοδοκούς γιατί βγαίνει πιο ελαφριά έτσι η κατασκευή..

βάζοντας κοιλοδοκούς στο instant και συγκεκριμένα S220X10 στις κολώνες, S180x10 στις δοκούς και R50x5 στις τεγίδες και κάνοντας έλεγχο μελών και διατομών φαίνεται να μην έχει πρόβλημα...στον έλεγχο των συνδέσεων όμως το πρόγραμμα δε βοηθάει ιδιαίτερα για κοιλοδοκούς..τι θα μου προτείνατε να κάνω??

Δημοσιεύτηκε

παιδιά κατ΄αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...ο κατασκευαστής που μου το ζήτησε δεν είναι κατασκευαστής αποκλειστικά για μεταλλικές κατασκευές, αλλά είναι από αυτούς που συνεργάζονται με το ¨χασάν¨και τον ¨αλία¨ και φτιάχνουν με αυτούς από στεγαστράκια για γκαράζ μέχρι κτίρια κατοικιών,όπως και η πλειοψηφία πια στην Ελλάδα..

 

Μαντης ειμαι????

 

Προσεξε στο Ινσταντ

-Φορτια χιονιου και ανεμου

-Δεσμευσεις...(υποθετω βαζεις πακτωσεις??)

-Μηκη λυγισμου

 

Τωρα στις συνδεσεις αν θυμαμαι καλα εχει καποιες με κοιλοδοκους αλλα οχι ολες...

 

Τι υψος εχει το κτηριο??

Το S220X10 ειναι μεγαλο... 10χιλ παχος??? Πολυ βαρος...Δοκιμασε να ανεβασεις διατομη και να πεσεις σε παχος...

Δημοσιεύτηκε

στις συνδέσεις έβαλα πακτώσεις και το ύψος του στεγάστρου θα φτάνει τα 4,85μ. ύψος περίπου..τι πρέπει να προσέξω στα μήκη λυγισμού?

Δημοσιεύτηκε

Προσεξε πως ορζει τα μηκη λυγισμου του προγραμμα..

Επισης αν εχεις βαλλει πακτωσεις στον μοντελο θα πρεπει να υλοποιησεις και πακτωσεις τοσο στον υπολογισμο των συνδεσεων οσο και στην κατασκευη..

 

(αληθεια εχουμε καμια φωτο απο πακτωση δοκου-στυλου με κοιλοδοκους???)

Δημοσιεύτηκε

Φαντάζομαι η πάκτωση θα υλοποιείται με 8 νέυρα ενίσχυσης, 2 σε κάθε γωνία της διατομής και μέγιστο πάχος αυτό της κοιλοδοκού.

 

Άκυρο, κατάλαβα αρχικά για το υποστύλωμα....

 

Για δοκό-υποστύλωμα δεν έχω ιδέα...

Δημοσιεύτηκε
Φαντάζομαι η πάκτωση θα υλοποιείται με 8 νέυρα ενίσχυσης, 2 σε κάθε γωνία της διατομής και μέγιστο πάχος αυτό της κοιλοδοκού.

...και θα το φτιάξει αυτό ο χασαν;;;

 

μήπως να το υπολογίσεις όχι ως πάκτωση;

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, αλλά επειδή έχω χάσει λίγο την μπάλα με τους κανονισμούς και τις συνδέσεις, μάλλον θα ρίξω αλλού το μπαλάκι...:|

Δημοσιεύτηκε

Ρε συ φτιάξε το μοντέλο σου στο ινσταντ , λύσε τον φορέα και μετά πάρε τις αντιδράσεις στην βάση ή τα εντατικά μεγέθη σε όποιον κόμβο θες, κατέβασε το robot δωρεάν για 30 ημέρες (trial) από το site της Autodesk και τρέξε τις συνδέσεις με το robot. Μην απελπίζεσαι έτσι. Πολύ βαριά το έχεις πάρει το πράγμα. Το robot έχει τέλειες συνδέσεις και πολύ απλές.

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, επειδή και γω αυτόν τον καιρό ασχολούμαι με μια τέτοια περίπτωση, λύνω το φορέα στο INSTANT, και μου ζήτησε ο κατασκευαστής κοιλοδοκούς(????) θα σου πω που κατέληξα....

1. Το ζύγωμα βγαίνει πολύ βαρύτερο με κοιλοδοκούς, ενώ μια IPE σου κάνει απίστευτη οικονομία...

2. Δεν αξίζει τον κόπο σε τέτοιες κατασκευές να παίρνεις το ρίσκο να ασχολείσαι με συνδέσεις στις οποιες δεν υπάρχει εμπειρία... και ναι σε κτίρια, στα στέγαστρα του ΗΣΑΠ για παράδειγμα έχουν τέτοιες συνδέσεις άλλα έχουν και τα κατάλληλα εργαλεία υπολογισμού....

Αυτά και καλή συνέχεια...

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.