avgoust Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 06:12 μμ Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 06:12 μμ saltapidas μην αγχώνεσαι . Στην χώρα του "δεν έχει ανάγκη" αν παρουσιαστεί κάποιος "ασχετος" ο οποίος α. θα έχει διαβάσει 178 post για την τεχνολογία σκυροδέματος β. θα έχει καταλάβει τι διάβασε γ. θα θέλει να πληρώσει για να τα εφαρμόσει τότε θα κάνω τα κόλπα του zavi και θα περπατάω δίπλα του. Οταν ρε παιδιά ακόμα είναι ζητούμενο το σωστό σιδέρωμα , η σωστή χρήση δονητή , όταν κάθε φορά που ρίχνουμε μπετόν αλλοιθωρίζουμε καθώς το ένα μάτι κοιτάει την πλάκα και το άλλο την βαρέλα το να συζητάμε για ειδικές συνθέσεις το βρίσκω ουτοπικό. Και μην ξεχνάμε συζητήσεις επί συζητήσεων που έχουμε κάνει για το τι σημαίνει επίβλεψη και ποιες ευθύνες απορρέουν από αυτήν. Στην τελική λοιπόν όταν κινούμαι μέσα σε ένα νομικό και εργασιακό πλαίσιο το οποίο αφενός δεν με προστατεύει επαρκώς , αφ'ετέρου με φορτώνει ένα σωρό ευθύνες για ποιό λόγο να αναλάβω κι άλλες ? 2
saltapidas Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 06:20 μμ Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 06:20 μμ Με κάλυψες απόλυτα...
pk10gr Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 06:22 μμ Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 06:22 μμ ... όταν κάθε φορά που ρίχνουμε μπετόν αλλοιθωρίζουμε καθώς το ένα μάτι κοιτάει την πλάκα και το άλλο την βαρέλα το να συζητάμε για ειδικές συνθέσεις το βρίσκω ουτοπικό. ... ......................
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 07:04 μμ Δημοσιεύτηκε May 13, 2011 at 07:04 μμ Δεν είπα ποτέ για ειδικές συνθέσεις, αυτό ειναι επιλογή οχι υποχρέωση. Το να έχεις ομως 330 κιλά στο κυβικό δεν είναι επιλόγη, είναι νόμος. Δεν αναλαμβάνεις και άλλες avgoust αντίθετα καλύπτεσαι. Το να κάνει κάποιος 10 τηλέφωνα παραπάνω για να βρει ενα νόμιμο σκυρόδεμα που πληρεί την μελέτη του και να ενημερώσει τον πελάτη του δεν είναι τραγικό. Πιστευω οτι στο 137 έδωσα τις συμβατικές υποχρεώσεις του μηχανικού. παραθέτω και δυο πρόσφατα στοιχεία Φωτό 1 κατασκευής 2004 Βίλα 1.7 εκ Απόσταση απο την Θάλασσα 37 μέτρα. Εκτίναξη σκυροδέματος 2009. Απώλεια ολκιμότητας 45%. Με συμβιβασμό ο μηχανικός πλήρωσε 320Κ αποζημίωση. Στο δελτίο παραγγελίας δεν είχε αναφέρει παραθαλάσσιο. Φωτό 2 Ξενοδοχείο 380 μέτρα απο την θάλασσα κατασκευής 2001. Απώλεια ολκιμότητας 74%. Με συμβιβασμό ο μηχανικός πλήρωσε >600Κ αποζημίωση. Στο δελτίο παραγγελίας δεν είχε αναφέρει παραθαλάσσιο.
saltapidas Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 06:41 πμ Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 06:41 πμ Στο δελτίο παραγγελίας δεν είχε αναφέρει παραθαλάσσιο. Γιατι;;; Ο μηχανικος δινει την παραγγελια;;; Και να σου πω το αλλο, ο μηχανικός εχει πει πως ειναι παραθαλάσσιο! Ξερεις που; Σε 2 μερη: μια στο τευχος υπολογισμων και μια στους ξυλοτυπους οταν αναφέρει "Κατηγορία περιβάλλοντος : ΙΙΙ" 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 07:54 πμ Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 07:54 πμ κοίτα το 137 ξανά.
avgoust Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 08:37 πμ Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 08:37 πμ Ο επιβλέπων μηχανικός δεν είναι υποχρεωμένος να παραγγείλει σκυρόδεμα. Πουθενά δεν το λέει αυτό. Παραγγελία δίνει ο ΚΤΕ , ή ο κατασκευαστής. Τώρα αν ο επιβλέπων είναι και ο κατασκευαστής αλλάζει το πράγμα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 08:41 πμ Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 08:41 πμ Ο επιβλέπων δεν είναι υπέυθυνος να παραγγείλει τίποτα. Έχει όμως την ευθύνη να ελέγξει ότι τα ενσωματούμενα υλικά πληρούν τις προδιαγραφές τις μελέτης, βάσει των σχετικών κανονισμών (πχ, να ελέγξει τα δελτία αποστολής).
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 09:28 πμ Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 09:28 πμ κατα το αστικό κώδικα Επιβλέπων: πρόσωπο που με σύμβαση με τον κύριο του έργου και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις αναλαμβάνει την επίβλεψη της εφαρμογής της μελέτης και της εκτέλεσης του τεχνικού έργου ή τμήματός του, σύμφωνα με τους κανόνες της επιστήμης και της τέχνης.
KF Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 09:34 πμ Δημοσιεύτηκε May 14, 2011 at 09:34 πμ Θα πρεπει να γινει κατανοητο οτι τα ζητηματα που σχετιζονται με το συγκεκριμενο θεμα καλυπτονται απο Κανονισμους που εχουν εγκριθει ('η προκειται να εγκριθουν) με Υπουργικες Αποφασεις .Δεν ειναι ουτε Νομοι ουτε Προεδρικα Διαταγματα.Οταν λοιπον ενα προβλημα που σχετιζεται με αυτα τα θεματα φτασει στο Δικαστηριο εκει κρινεται με αλλο σκεπτικο.Απλα εκει ο εγκεκριμμενος κανονισμος ειναι ενα ισχυρο χαρτι.Δεν θεωρειται απο το δικαστηριο ως "ουκ ανευ" στοιχειο.Αντιθετα ο Αστικος Κωδικας ειναι Νομος και αυτο επικαλουνται κατ αρχην τα δικαστηρια (κρινοντας καθε φορα αναλογα). Παραδειγμα πραγματικο : Ο μηχανικος αψογος σε ολα του (πληρης ικανοποιηση των σχετικων αρθρων ΚΤΣ97).Χαρτια για ολα τα σταδια της σκυροδετησης. Ενα δοκιμιο βρεθηκε εκτος προδιαγραφης .Ο πελατης αρνηθηκε την απο εκει και περα διαδικασια του ΚΤΣ. Εκανε αγωγη,και το δικαστηριο στο τελος επεδικασε αποζημιωση στον ιδιοκτητη απ ολους (Μηχανικος,Εργοστασιο παραγωγης , κατασκευαστης). Αλλο παραδειγμα; Οταν εγκριθηκε ο ΚΤΣ απεσταλει στον εκπροσωπο των συμβολαιογραφων στην πολη μου για εφαρμογη της σχετικης με τα συμβολαια διαταξης.Ουδεποτε εφαρμοστηκε.Προφορικα μου απαντησε οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι οι συμβολαιογραφοι να τον ακολουθουν καθ οτι δεν ειναι Νομος ή Π.Δ.Και εδω ρωτω συναδελφοι.Σε ποσα συμβολαια απο το 1997 και δωθε εχει εφαρμοσθει το σχετικο αρθρο του ΚΤΣ;; Πιστευω λοιπον οτι πανω σε αυτο το πνευμα πρεπει να γινει αυτος ο πολυ γονιμος διαλογος. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα