Apostol Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Καλά εννοείται οτι θα γίνει πάλι χαμός αλλά προσωπικά δεν με ενδιαφέρει πια. Θέλω απλά να ξέρω τι θα γίνει, οτι και αν είναι αυτό, για να δω και εγω τι θα κάνω. Βαρέθηκα απλά να διαφωνώ για χαζομάρες και να γίνομαι Δον Κιχώτης κυνηγώντας ανεμόμυλους. Ω γέγοναι, γέγοναι που λέγαν και οι γνωστοί μας πρόγονοι και μετά keep Walking που λέει ο φίλος μου ο Johnnie.
nikmmech Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Λάζαρε, ανάπτυξη με την πραγματική της έννοια και όχι με αυτή που έχει στο μυαλό της η πλειοψηφία, δεν γίνεται με ανακύκλωση εσωτερικού χρήματος αλλά με την εισαγωγή νέου. Και ευθύνη του ΥΠΕΠΘ δεν είναι να δημιουργεί ανάπτυξη αλλά την προϋπόθεση δημιουργίας πολιτών εκπαιδευμένων/μορφωμένων/κτλ που θα σηκώσουν αυτό το βάρος. Με αυτή την εντελώς στρεβλή προσέγγιση φτάσαμε στο σήμερα, να "επενδύουν" οι Κοζανίτες σε studios αντί σε παραγωγικές επιχειρήσεις. Και γιατί να μην το κάνουν, αφού αποτελούσε σίγουρη "επένδυση". Ακόμα θυμάμαι την τεράστια πινακίδα έξω από την πόλη της Εδεσσας, κοντά στο νοσοκομείο της : "Πανεπιστήμιο στην Έδεσσα ΤΩΡΑ. Εμπορικός σύλλογος Εδεσσας"!!!!
spgirl Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Ακόμα θυμάμαι την τεράστια πινακίδα έξω από την πόλη της Εδεσσας, κοντά στο νοσοκομείο της : "Πανεπιστήμιο στην Έδεσσα ΤΩΡΑ. Εμπορικός σύλλογος Εδεσσας"!!!! Μόνο στη Έδεσσα? Η Λαμία ήθελε δικό της πανεπιστήμιο ενώ είναι μόλις 2 ώρες από την Αθήνα των εκατοντάδων πανεπιστημίων.
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Γτ όχι μονο θα κλείσουν σχολές, αλλά πολλοί γονείς θα βάλουν βετο στα παιδιά τους να μην περάσουν σε σχολές εκτός της περιοχής μόνιμης κατοικίας. Για τον ίδιο λόγο μπορεί να γίνει και γίνετε και από γονείς της περιφέρειας .Ένας γονιός της Καστοριάς των Γρεβενών αλλά και τον γύρω νομών μπορεί για λόγους οικονομικούς να προτιμήσει τμήματα της Κοζάνης από ότι της Αθήνας , της Θεσσαλονίκης και των άλλων μεγάλων πόλεων .Το ίδιο θα γίνετε και στα νησιά . Κλείνοντας θα πω πως κατά κάποιο τρόπο ως ένα βαθμό βοήθησαν στην ανάπτυξη της περιοχής αλλά και βοηθούν στην ανάπτυξη της κάθε περιοχής η ίδρυση αυτών των τμημάτων .
spgirl Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Κλείνοντας θα πω πως κατά κάποιο τρόπο ως ένα βαθμό βοήθησαν στην ανάπτυξη της περιοχής αλλά και βοηθούν στην ανάπτυξη της κάθε περιοχής η ίδρυση αυτών των τμημάτων . Κοζανίτη φίλε μου, αν τόσα χρόνια η περιοχή σου ζούσε αποκλειστικά και μόνο από τους φοιτητές, ετοιμάσου να πεινάσεις. Και θα πεινασεις πολύ. Τα ίδια έλεγαν και οι Καστοριανοί μόλις έμαθαν για τις ιδρύσεις των εκει ΤΕΙ (με σχολές πραγματικά περιττές και ανευ ουσιαστικού περιεχομένου όπως Διεθνές Εμπόριο ή σχολές που υπάρχουν παρόμοιες άλλες τόσες σε όλη την Ελλάδα όπως Τμήμα Δημ.Σχέσεων και Τμήμα Πληροφορικής): "Ωραία, θα τρώμε από τους φοιτητές, θα νοικιάζουμε γκαρσιονιέρες με 400 ευρώ, το σουβλακί στα 2,5 και το ποτό στα 7". Τώρα, οι Καστοριανοί θα πεινάσουν.
konst Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2011 αν γίνεται να κλείσουν άλλα 200 τμήματα μόνο καλό θα κάνει σε αυτή τη κοινωνία!!!!!!για παράδειγμα υπάρχουν 19 τμήματα φιλολογικά(τμήμα φιλολογίας,φιλοσοφία ιστορικό αρχαιολογικό κτλ) και όλα αυτά οδηγούν στην εκπαίδευση..Επομένως έχουμε σε γενικές γραμμές γύρω στους 2000 πτυχιούχους τον χρόνο και ο ασέπ γίνεται κάθε 2 χρόνια παίρνοντας άντε και 70 άτομα!!!!!δεν χωράνε άλλοι!!!!! Όσο για την κοζάνη εάν δεν υπήρχαν τα εργοστάσια της δεη μάλλον θα ''πεινούσε χρόνια πριν'' και στο κάτω κάτω πια είναι η ανάπτυξη μιας πόλης με φοιτητές??μόνο τα να βγάζουν κέρδος οι καφετέριες και τα κλαμπ... αυτό δεν είναι ανάπτυξη αλλά μια ακόμα ελληνική εφεύρεση!!!!!
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Κοζανίτη φίλε μου, αν τόσα χρόνια η περιοχή σου ζούσε αποκλειστικά και μόνο από τους φοιτητές, ετοιμάσου να πεινάσεις. Για αυτό ανάφερα ως ένα βαθμό .Από εκεί και πέρα είναι ένας παράγοντας ανάπτυξης έστω και οικονομικός ως προς τα ενοίκια και τις καφετέριες . Όταν υπάρχει κίνηση σε μια πόλη υπάρχει και ως ένα βαθμό ανάπτυξη .Αλλά μέρη ζούνε και μόνο με αυτήν την κίνηση όπως είναι τα νησιά που βασίζονται στο τουρισμό διότι μέσα από τους φοιτητές γίνονται γνωστά αυτά τα μέρη . Πέρα από τις σχολές υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που ωφελούν στην ανάπτυξη μια πόλης όπως είναι τα στρατόπεδα . Η Σπάρτη έχει γίνει αγνώριστη από το κέντρο εκπαίδευσης των στρατιωτών που έχει και αυτό γίνετε διότι υπάρχει κίνηση στα μαγαζιά άρα και ανάπτυξη . Επομένως έχουμε σε γενικές γραμμές γύρω στους 2000 πτυχιούχους τον χρόνο και ο ασέπ γίνεται κάθε 2 χρόνια παίρνοντας άντε και 70 άτομα!!!!!δεν χωράνε άλλοι!!!!! Μα δεν χωράνε διότι με το κλείσιμο όλων αυτών των τμημάτων χάνονται και θέσεις εργασίας και θα χαθούνε ακόμα περισσότερες εάν κλείσουνε και άλλα τμήματα με αποτέλεσμα την αύξηση της ανεργίας .Όποτε είναι φυσικό το ΑΣΕΠ να ζητάει μόνο τόσα άτομα διότι διαθέτει ποιο λίγες θέσεις εργασίας από ότι είχε . Εάν λοιπόν συνεχιστεί αυτό που γίνετε τότε δεν θα βγάζει καθόλου διαγωνισμούς διότι δεν θα υπάρχουν θέσεις εργασίας και αντί για την ίδρυση νέων θέσεων εργασίας κλείνουμε και αυτές που είδη είχαμε .
JTB Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Ας μη μπερδευόμαστε... Το να κλείσω μια σχολή, σημαίνει ότι απλώς έλεγξα τα οικονομικά μου και δεν βγαίνω να χρηματοδοτώ μια εγκατάσταση για 10 άτομα φοιτητές... Το ποιός σπουδάζει και τί... το αν έχει πραγματική επαγγελματική αποκατάσταση... το αν μπορεί μετά να βρει δουλειά... και κάθε τι σχετικό με τον επαγγελματικό τομέα δεν θα πρέπει να λύνεται με την απαγόρευση του να σπουδάσεις... αλλά με σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό μέσα από τα σχολεία, μέσα από τον ΟΑΕΔ που έχει ήδη γνώση της αγοράς εργασίας αλλά που είναι όλοι τους κλασσικοί δημόσιοι υπάλληλοι και όχι σύμβουλοι εργασίας όπως θα έπρεπε να είναι. Επίσης, παράλληλα θα έπρεπε να αναβαθμιστούν και επαγγέλματα που θεωρούνται κατώτερα και σήμερα στην ελλάδα είναι... Στο κλάδο μας υπάρχουν πολλά... Ο υδραυλικός είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα... Στο κοινό νού είναι αυτός που ξεβουλώνει νιπτήρες και βάζει λεκάνες... Σε εμάς είναι τεχνίτης, γνώστης τοποθέτησης και επισκευής δικτύων ύδρευσης, αερίου, πυρόσβεσης, αποχέτευσης, κλιματισμού, θέρμανσης... αυτή η εικόνα σε συνδιασμό με τεχνική κατάρτιση και επαγγελματική αναβάθμιση δεν θα απέτρεπε κάποιον από το να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο, το οποίο τολμώ να πώ ότι είναι σαφώς πιο επικερδές από το επάγγελμα του άνεργου μηχανικού που κάνω εγώ σήμερα... Αλλά λόγω της γρανιτένιας νοοτροπίας του έλληνα που θέλει να δεί το παιδί του σπουδαγμένο (λες και γίνεται και μορφωμένος άμα σπουδάσει κάτι) στριμωχνόμαστε όλοι σε κάποιες σχολές χωρίς μέλλον και χωρίς επαγγελματική εξέλιξη... Ολα ξεκινάν και τελειώνουν στο τερατούργημα που λέγεται λεκανοπέδιο Αττικής... Αν πετυχαίναμε μια ομοιόμορφη κατανομή πληθυσμού έστω στην ηπειρωτική χώρα θα λύναμε κάθε μας πρόβλημα. 1
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Οι περισσότεροι κάνετε το λάθος να επικεντρώνεστε μόνο από την σκοπιά του παράγοντα φοιτητή . Αυτό λοιπόν είναι λάθος . Εγώ δεν μιλάω μόνο για τον φοιτητή ή για το ποιά είναι η προοπτική που μπορεί να έχει στην αγορά εργασίας και που και αυτήν μπορεί να την λύση το κράτος ανοίγοντας νέες θέσεις εργασίας για αυτές τις σχολές , αλλά για το παράγοντα του προσωπικού ΔΕ και αλλά και του εκπαιδευτικού είτε είναι ΠΕ είτε είναι ΤΕ . Δεν παύουν λοιπόν όλοι αυτοί που εργάζονται σε αυτά τα τμήματα που κλείνουν να στελεχώνουν κάποιες θέσεις εργασίας τις οποίες το κράτος είχε και πάει να τις χάσει .Κλείνοντας θέσεις εργασίας προσωπικού είτε υπαλλήλων γραμματειακής υποστήριξης αλλά και των υπόλοιπων θέσεων που μπορεί να έχει ένα ίδρυμα αυτό δεν ωφελεί το κράτος που πέρα από αυτό καταδικάζει και σε υποβάθμιση της εκεί τοπικής κοινωνίας ως ένα βαθμό.
skafos Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2011 Κλείνοντας θέσεις εργασίας προσωπικού είτε υπαλλήλων γραμματειακής υποστήριξης αλλά και των υπόλοιπων θέσεων που μπορεί να έχει ένα ίδρυμα αυτό δεν ωφελεί το κράτος που πέρα από αυτό καταδικάζει και σε υποβάθμιση της εκεί τοπικής κοινωνίας ως ένα βαθμό. Η τοπική κοινωνία σε πολλές περιπτώσεις εκμεταλλεύθηκε την ευκαιρία εγκατάστασης ΑΕΙ ή ΤΕΙ με σκοπό τον εύκολο και γρήγορο πλουτισμό. Μπορεί να την καταδικάζει σε υποβάθμιση τώρα αλλά όταν από κάποιους αποφασιζόταν η αναβάθμιση , ΔΕΝ αποφασιζόταν με βάση την αναγκαιότητα ίδρυσης των συγκεκριμένων τμημάτων αλλά με βάση το πως θα γίνει η "μοιρασιά" . Τώρα , θα έρθουν πιο δύσκολοι καιροί για κάποιους που κάποτε έβαλαν λυτούς και δεμένους για να ιδρυθεί κάάάποια σχολή στην ιδιαίτερη πατρίδα τους με σκοπό το κέρδος. Δυστυχώς , μαζί με αυτούς θα πάρει και η μπόρα άλλους . Όλα εδώ πληρώνονται . Οι μάσκες πέφτουν ...
Recommended Posts