ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2011 Σήμερα το πρωί κατέβηκα στο λιμάνι για να δω μια ζημιά σε ηλεκτρική ψησταριά 12kw 230volt σε ένα μικρό τουριστικό βαπόρι το εν λόγο βαπόρι δεν έχει ηλεκτρολόγο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ανοίγοντας το πίνακα και προσπαθώντας να βρω της φάσεις όλες μεταξύ τους έδιναν 230v. Δηλ Α+Β=230, Α+Γ=230 , Β+Γ=230 ενώ με τη γείωση έδιναν ολες160v. Οι 25 αναχωρήσεις έφευγαν από α/δ 2*10 ή 2*16 και ο ουδέτερος από της γέφυρες κατέληγε στη μπάρα Β αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η Α μπάρα με την Γ μπάρα έδινε 230v. Δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με το Η/Ζ αν και έδινε 400v σύμφωνα με το αναλογικό του βολτόμετρο σε R-S-T και έτσι άλλαξα μόνο τα ρελε των αντιστάσεων της ψησταριάς.
engineer_thess Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2011 Είδες το αναλογικό όργανο να μετρά 400 V πολική τάση; ή 400 V ήταν η μέγιστη τιμή που μπορούσε να μετρήσει το αναλογικό βολτόμετρο; (η κλίμακα μέτρησης που είναι σχεδιασμένη πίσω από την βελόνα)
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2011 Γυρίζοντας το μεταγωγικό διακόπτη βολτομέτρου σε R-S, S-T, R-T έδειχναν 400v. Ο μεταγωγικός θέσεις για Ν δεν είχε. Η κλίμακα του αναλογικού πάντως έφτανε στα 500v
Giannis25 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2011 Χωρίς να ξέρω απο βαπόρια πιστεύω οτι το 230 που μετραγες πολικά ήταν σωστό για το βαπόρι. Τόσα μέτραγα κι εγώ σε ενα που ειχα πάει και είχα πάθει πλάκα, δεν ηξερα τι να κάνω, αλλά τελικά ήταν σωστό. Γιατί το έχουν έτσι, δεν ξέρω Καλύτερα πάντως αυτό που είδες στο βολτόμετρο της γεννήτριας για να μη σε μπερδεύει, να μετράς με το πολύμετρο σου στις επαφές του βολτομέτρου να δεις τι θα σου δείξει. Δεν ξέρω αν πρέπει να μπερδευτείς με αυτό πάντως, όλες οι γεννήτριες τόσο βγάζουν δεν νομίζω οτι στα βαπόρια θα βάζουν άλλες. Μπορεί κάτι στην διανομή να έχουν πειράξει και να μετράμε αυτό το 230V πολικά
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2011 Το πρόβλημα με το βαπόρι το έλυσα. Όλα τα βαπόρια έχουν 2 μηχανές για την κίνηση και 2 Η/Ζ, και αυτό για λόγους ασφάλειας, φανταστείτε το γιατί. Από το κάθε Η/Ζ φεύγει 1 φάση σε κάθε πίνακα φωτισμού άρα σε κάθε πίνακα έχουμε 2 τροφοδοτικά καλώδια τάσης από 2 διαφορετικά Η/Ζ. Ο ουδέτερος ώμος είναι κοινός και για τα 2 Η/Ζ αφού και τα 2 είναι στον αστέρα και καταλήγουν στην κοινή μπάρα ουδέτερου του κεντρικό ηλεκ πίνακα του μηχανοστασίου. Αν το 1 Η/Ζ δεν δουλεύει τότε μέσο του ουδέτερου παίρνοντας μέσα από το τύλιγμα του εμφανίζεται τη τάση του Η/Ζ που βρίσκετε σε λειτουργία. (συγγνώμη ρε παιδιά αλλά δεν μπορώ να το γράψω καλύτερα) Και στη τελική, ας πούμε ότι έχουμε τάση από διακοπτόμενο ουδέτερο, έτσι το βαπόρι δεν μένει από ρεύμα. Πάντως το εν λόγο βαπόρι είναι πάνω από 40 ετών
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα