Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σας. Θα ήθελα να τοποθετήσω έναν κινητήρα, μικρότερου κυβισμού

 

στο αυτοκίνητό μου. Από 2200 σε 1800. Το αυτοκίνητο δεν έβγαινε από το

 

εργοστάσιο έτσι (μέχρι 2000cc), άρα θα χρειαστεί μια μελέτη. Μπορείτε να

 

με ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

 

(ελπίζω να μην είμαι σε λάθος θέμα...)

  • Απαντήσεις 57
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Χρειάζεσαι έγκριση τύπου εφόσον το όχημα δεν έβγαινε με αυτόν τον κινητήρα. Είναι αρκετά χρονοβόρα διαδικασία. Εσύ όμως πέρα από μειωμένη κατανάλωση τι θα κερδίσεις από μία τέτοια μετατροπή? Ο χρόνος και το χρήμα που θα χάσεις για να δηλώσεις μια τέτοια μετατροπή ίσως να μην σου αποσβεστούν ποτέ.

Δημοσιεύτηκε

Βασικά το μεγάλο κέρδος θα ήταν από το σήμα. Τα κυβικά δεν είναι και προσόν στην Ελλάδα. Η κατανάλωση δεν με απασχολεί ιδιαιτερα (για τέτοιο όχημα). Κάπου είχα διαβάσει ότι η όλη ιστορία πήγαινε κοντά στο 1000αρίκο. Μια βεβαίωση (μελέτη?) από μηχανολόγο για την μετατροπή, κτεο k.t.l. Ο κινητήρας που θέλω, φοριέται κουτί αλλα δεν νομίζω να είναι εκεί το θέμα, e...?

 

Θα μπορούσα επίσης να υποκινήσω το αυτοκίνητο χωρίς αλλαγή μοτέρ (στρόφαλο κτλ). Πάλι θα ήθελε έγκριση τύπου?

 

 

Τα greeklish απαγορεύονται στο φόρουμ.

Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής.

Χρησιμοποίησε την "επεξεργασία" για να διορθώσεις τα μηνύματά σου.

AlexisPap

 

Τα greeklish διορθώθηκαν.

Μπορείς να κάνεις τη μετατροπή ΕΔΩ

ilias

Δημοσιεύτηκε

Γενικά όταν βάζεις έναν κινητήρα σε ένα αυτοκίνητο που κανονικά δεν έβγαινε με αυτόν θέλεις έγκριση τύπου πέρα από τη μελέτη. Αυτό σημαίνει δημόσιο ΚΤΕΟ, μετρήσεις, φάκελος στο υπουργείο μεταφορών συμμόρφωση με προδιαγραφές κλπ. Κάθε μοντέλο αυτοκινήτου που κυκλοφορεί έχει έγκριση τύπου. Αν δεις στην άδεια του αυτοκινήτου έχει δύο πεδία:

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉΣ: πχ HYUNDAI MOTOR C 8603

ΤΥΠΟΣ: ΑΤΟS 069

Οι αριθμοί αυτοί μαζί με τα πρώτα γράμματα του αριθμού πλαισίου και τον αριθμό κινητήρα αντιστοιχούν σε συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου (δηλαδή τόσα κυβικά, τάδε καύσιμο κλπ). Όλα αυτά υπάρχουν στις βάσεις δεδομένων του υπουργείου. Όταν πχ πας σε ένα ΙΚΤΕΟ (όχι δημόσιο) στην γραμματεία πληκτρολογούν τους αριθμούς αυτούς (στην περίπτωσή μας 8603 και 069) και το σύστημα σου βγάζει από τη βάση δεδομένων του υπουργείου κυβικά ιπποδύναμη στάθμη θορύβου και πολλά άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Εσύ λοιπόν αν θες να βάλεις έναν κινητήρα που κανονικά δεν έμπαινε (άλλο αν ταιριάζει) δηλαδή δεν το έφερνε η αντιπροσωπεία έτσι, πρέπει να κάνεις στην ουσία νέο τύπο αυτοκινήτου. Για αυτό χρειάζεται έγκριση τύπου ότι δηλαδή το αυτοκίνητο είναι ασφαλές και πληρεί προδιαγραφές για εκπομπές ρύπων θόρυβο κλπ.

Το να τον υποκυβίσεις με αλλαγές στροφάλου, μπιέλας κλπ είναι μια διαδικασία που πραγματικά δεν ξέρεις αν θα πετύχει. Επίσης δεν θα μπορείς να το δηλώσεις μιας και ο αριθμός κινητήρα θα παραμείνει ο ίδιος.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Για την πρώτη περίπτωση αν εχει ξαναγίνει ηη συγκεκριμένη αλλαγή απο άλλον στην Ελλαδα, τα πράγματα είναι απλα... Εχει γίνει η διαδικασία οποτε ξεμπλεκεις ευκολα... Ρωτα το στο υπουργείο

 

Αν δεν εχει ξαναγίνει ΜΗΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΕΣΥ. Δε πας σε ενα οποιοδηποτε δημοσιο ΚΤΕΟ. Πας στο ΚΤΕΟ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ. Και εκει αρχίζουν οι δοκιμες... Να υποθεσω οτι θα βαλεις μεταχειρισμενη μηχανη. Πιστευεις οτι θα ανταποκριθεί στις απαιτησεις οπως μια καινουρια; Δεν σου μετρανε εν σταση καυσαερια σε χαμηλες και υψηλες στοφες οπως οταν περνας ΚΤΕΟ. Γινονται πολλες μετρησεις εν κινηση...

 

Το αποτελεσμα. Σχεδον σίγουρο να δημιουργηθουν προβλήματα και να χρειαστουν "εξτραδακια"... :-x

 

ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ

Πουλα το και αγορασε αλλο. Ειναι πολυ πιο απλο...

Δημοσιεύτηκε
Για την πρώτη περίπτωση αν εχει ξαναγίνει ηη συγκεκριμένη αλλαγή απο άλλον στην Ελλαδα, τα πράγματα είναι απλα... Εχει γίνει η διαδικασία οποτε ξεμπλεκεις ευκολα... Ρωτα το στο υπουργείο

 

Αν δεν εχει ξαναγίνει ΜΗΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΕΣΥ. Δε πας σε ενα οποιοδηποτε δημοσιο ΚΤΕΟ. Πας στο ΚΤΕΟ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ. Και εκει αρχίζουν οι δοκιμες... Να υποθεσω οτι θα βαλεις μεταχειρισμενη μηχανη. Πιστευεις οτι θα ανταποκριθεί στις απαιτησεις οπως μια καινουρια; Δεν σου μετρανε εν σταση καυσαερια σε χαμηλες και υψηλες στοφες οπως οταν περνας ΚΤΕΟ. Γινονται πολλες μετρησεις εν κινηση...

 

Το αποτελεσμα. Σχεδον σίγουρο να δημιουργηθουν προβλήματα και να χρειαστουν "εξτραδακια"... :-x

 

ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ

Πουλα το και αγορασε αλλο. Ειναι πολυ πιο απλο...

 

Αν ήταν να βάλω θα έβαζα crate engine. Αλλά μάλλον, εκ των πραγμάτων

 

θα περιοριστώ στα 2.0 που δεν έχει και θέμα. Πάει στο καλό το σήμα.

 

 

Πάντως αν έβαζα καινούργιο μοτέρ και ήταν εντάξει στις εκπομπές του (euro 4-5)

 

λογικά θα με περνούσαν, ε; Άρα γίνεται... (ενδιαφέρονται και άλλοι...)

 

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

 

ΥΓ και πάλι συγνώμη για τα greeklish.

Δημοσιεύτηκε

Δεν αξίζει περισσότερο να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο με τον κυβισμό που θέλεις όπως λέει ο ggeorge; Τζάμπα η ταλαιπωρία δεν είναι να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία;

Δημοσιεύτηκε

Βάλε υγραέριο.

Οι ρύποι σου θα είναι λιγότεροι, άρα και τα -πράσινα- τέλη θα είναι λιγότερα.

 

:mrgreen::mrgreen:

Βλέπετε κάποιο λάθος στην παραπάνω πρόταση;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.