PeriklisK Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Καλημέρα σας. Θα ήθελα να τοποθετήσω έναν κινητήρα, μικρότερου κυβισμού στο αυτοκίνητό μου. Από 2200 σε 1800. Το αυτοκίνητο δεν έβγαινε από το εργοστάσιο έτσι (μέχρι 2000cc), άρα θα χρειαστεί μια μελέτη. Μπορείτε να με ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! (ελπίζω να μην είμαι σε λάθος θέμα...)
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Χρειάζεσαι έγκριση τύπου εφόσον το όχημα δεν έβγαινε με αυτόν τον κινητήρα. Είναι αρκετά χρονοβόρα διαδικασία. Εσύ όμως πέρα από μειωμένη κατανάλωση τι θα κερδίσεις από μία τέτοια μετατροπή? Ο χρόνος και το χρήμα που θα χάσεις για να δηλώσεις μια τέτοια μετατροπή ίσως να μην σου αποσβεστούν ποτέ.
PeriklisK Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Βασικά το μεγάλο κέρδος θα ήταν από το σήμα. Τα κυβικά δεν είναι και προσόν στην Ελλάδα. Η κατανάλωση δεν με απασχολεί ιδιαιτερα (για τέτοιο όχημα). Κάπου είχα διαβάσει ότι η όλη ιστορία πήγαινε κοντά στο 1000αρίκο. Μια βεβαίωση (μελέτη?) από μηχανολόγο για την μετατροπή, κτεο k.t.l. Ο κινητήρας που θέλω, φοριέται κουτί αλλα δεν νομίζω να είναι εκεί το θέμα, e...? Θα μπορούσα επίσης να υποκινήσω το αυτοκίνητο χωρίς αλλαγή μοτέρ (στρόφαλο κτλ). Πάλι θα ήθελε έγκριση τύπου? Τα greeklish απαγορεύονται στο φόρουμ. Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής. Χρησιμοποίησε την "επεξεργασία" για να διορθώσεις τα μηνύματά σου. AlexisPap Τα greeklish διορθώθηκαν. Μπορείς να κάνεις τη μετατροπή ΕΔΩ ilias
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Γενικά όταν βάζεις έναν κινητήρα σε ένα αυτοκίνητο που κανονικά δεν έβγαινε με αυτόν θέλεις έγκριση τύπου πέρα από τη μελέτη. Αυτό σημαίνει δημόσιο ΚΤΕΟ, μετρήσεις, φάκελος στο υπουργείο μεταφορών συμμόρφωση με προδιαγραφές κλπ. Κάθε μοντέλο αυτοκινήτου που κυκλοφορεί έχει έγκριση τύπου. Αν δεις στην άδεια του αυτοκινήτου έχει δύο πεδία: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉΣ: πχ HYUNDAI MOTOR C 8603 ΤΥΠΟΣ: ΑΤΟS 069 Οι αριθμοί αυτοί μαζί με τα πρώτα γράμματα του αριθμού πλαισίου και τον αριθμό κινητήρα αντιστοιχούν σε συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου (δηλαδή τόσα κυβικά, τάδε καύσιμο κλπ). Όλα αυτά υπάρχουν στις βάσεις δεδομένων του υπουργείου. Όταν πχ πας σε ένα ΙΚΤΕΟ (όχι δημόσιο) στην γραμματεία πληκτρολογούν τους αριθμούς αυτούς (στην περίπτωσή μας 8603 και 069) και το σύστημα σου βγάζει από τη βάση δεδομένων του υπουργείου κυβικά ιπποδύναμη στάθμη θορύβου και πολλά άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά. Εσύ λοιπόν αν θες να βάλεις έναν κινητήρα που κανονικά δεν έμπαινε (άλλο αν ταιριάζει) δηλαδή δεν το έφερνε η αντιπροσωπεία έτσι, πρέπει να κάνεις στην ουσία νέο τύπο αυτοκινήτου. Για αυτό χρειάζεται έγκριση τύπου ότι δηλαδή το αυτοκίνητο είναι ασφαλές και πληρεί προδιαγραφές για εκπομπές ρύπων θόρυβο κλπ. Το να τον υποκυβίσεις με αλλαγές στροφάλου, μπιέλας κλπ είναι μια διαδικασία που πραγματικά δεν ξέρεις αν θα πετύχει. Επίσης δεν θα μπορείς να το δηλώσεις μιας και ο αριθμός κινητήρα θα παραμείνει ο ίδιος. 1
PeriklisK Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2011 Euxaristo polu file mou!
ggeorge Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2011 Για την πρώτη περίπτωση αν εχει ξαναγίνει ηη συγκεκριμένη αλλαγή απο άλλον στην Ελλαδα, τα πράγματα είναι απλα... Εχει γίνει η διαδικασία οποτε ξεμπλεκεις ευκολα... Ρωτα το στο υπουργείο Αν δεν εχει ξαναγίνει ΜΗΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΕΣΥ. Δε πας σε ενα οποιοδηποτε δημοσιο ΚΤΕΟ. Πας στο ΚΤΕΟ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ. Και εκει αρχίζουν οι δοκιμες... Να υποθεσω οτι θα βαλεις μεταχειρισμενη μηχανη. Πιστευεις οτι θα ανταποκριθεί στις απαιτησεις οπως μια καινουρια; Δεν σου μετρανε εν σταση καυσαερια σε χαμηλες και υψηλες στοφες οπως οταν περνας ΚΤΕΟ. Γινονται πολλες μετρησεις εν κινηση... Το αποτελεσμα. Σχεδον σίγουρο να δημιουργηθουν προβλήματα και να χρειαστουν "εξτραδακια"... ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ Πουλα το και αγορασε αλλο. Ειναι πολυ πιο απλο...
PeriklisK Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2011 Για την πρώτη περίπτωση αν εχει ξαναγίνει ηη συγκεκριμένη αλλαγή απο άλλον στην Ελλαδα, τα πράγματα είναι απλα... Εχει γίνει η διαδικασία οποτε ξεμπλεκεις ευκολα... Ρωτα το στο υπουργείο Αν δεν εχει ξαναγίνει ΜΗΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΕΣΥ. Δε πας σε ενα οποιοδηποτε δημοσιο ΚΤΕΟ. Πας στο ΚΤΕΟ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ. Και εκει αρχίζουν οι δοκιμες... Να υποθεσω οτι θα βαλεις μεταχειρισμενη μηχανη. Πιστευεις οτι θα ανταποκριθεί στις απαιτησεις οπως μια καινουρια; Δεν σου μετρανε εν σταση καυσαερια σε χαμηλες και υψηλες στοφες οπως οταν περνας ΚΤΕΟ. Γινονται πολλες μετρησεις εν κινηση... Το αποτελεσμα. Σχεδον σίγουρο να δημιουργηθουν προβλήματα και να χρειαστουν "εξτραδακια"... ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ Πουλα το και αγορασε αλλο. Ειναι πολυ πιο απλο... Αν ήταν να βάλω θα έβαζα crate engine. Αλλά μάλλον, εκ των πραγμάτων θα περιοριστώ στα 2.0 που δεν έχει και θέμα. Πάει στο καλό το σήμα. Πάντως αν έβαζα καινούργιο μοτέρ και ήταν εντάξει στις εκπομπές του (euro 4-5) λογικά θα με περνούσαν, ε; Άρα γίνεται... (ενδιαφέρονται και άλλοι...) Ευχαριστώ πολύ παιδιά! ΥΓ και πάλι συγνώμη για τα greeklish.
George-S2K Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2011 σε τιι αμαξι θες να κανεις την μετατροπη, αν επιτρεπεται?
Τριαντάφυλλος Μ. Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2011 Δεν αξίζει περισσότερο να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο με τον κυβισμό που θέλεις όπως λέει ο ggeorge; Τζάμπα η ταλαιπωρία δεν είναι να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία;
nomad Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2011 Βάλε υγραέριο. Οι ρύποι σου θα είναι λιγότεροι, άρα και τα -πράσινα- τέλη θα είναι λιγότερα. :mrgreen: Βλέπετε κάποιο λάθος στην παραπάνω πρόταση;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα