rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2011 Βάλε υγραέριο.Οι ρύποι σου θα είναι λιγότεροι, άρα και τα -πράσινα- τέλη θα είναι λιγότερα. :mrgreen: Βλέπετε κάποιο λάθος στην παραπάνω πρόταση; Ναι βλέπουμε. Απλά δεν ισχύει αυτό που λες. Τα τέλη θα βγουν βάση κυβισμού και ηλικίας του αυτοκινήτου και οι εκπομπές ρύπων βάση του δυσμενέστερου καυσίμου (βενζίνη). Το αν έχει λογική ή όχι είναι άλλη κουβέντα.
PeriklisK Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2011 Δεν αξίζει να το δώσω (δεν θέλω κι όλας), είναι ένα opel speedster. Το πήρα σε απίστευτη τιμή. Για να πάρω το turbo θα πρέπει να πολλαπλασιάσω αυτή τη τιμή... Δεν πειράζει. Δίλιτρο θα γίνει λόγω μετατροπής, ο ενισχυμένος στρόφαλος που θα μπεί το κάνει δίλιτρο και είναι πολύ πιο δυνατός από τον δικό του. Επίσης αυτές οι μετατροπές ακολουθούν την πεπατημένη, έχουν γίνει εκατοντάδες φορές. Αυτοί οι ecotec μοιράζονται πάρα πολλά εξαρτήματα
ggeorge Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Πάντως αν έβαζα καινούργιο μοτέρ και ήταν εντάξει στις εκπομπές του (euro 4-5) λογικά θα με περνούσαν, ε; Άρα γίνεται... (ενδιαφέρονται και άλλοι...) Οχι απαραίτητα. Ξερω ανθρωπο που αλλαξε κινητηρα οχι καταλητικό με καινουριο που ειχε 100 φορες καλυτερα καυσαερια... Ακομα τρεχει... Δεν εχει σημασια αν πας σε λιγοτερα καυσαερια. Πρεπει ο κινητηρας να βγαζει σχεδον τα ιδια με εναν αντιστοιχο καινουριο (δε ξερω λεπτομερειες ποσο κοντα πρεπει να είναι τα αποτελεσματα) ΜΑΚΡΥΑ!!!
aeragogos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Αυτο που έχει ισχύ σήμερα και που φυσικά δεν ξέρει κανεις αν θα εχει ισχύ την επόμενη χρονιά κάνει ένα σαφή διαχωρισμό. τα οχήματα που είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ (και οταν λεμε καινουρια εννοούμε φετινής ταξινόμησης/πώλησης) πληρώνουν τέλη με βάση τους ρύπους που δηλώνει το εργοστάσιο κατασκευής. εξού και κάποια μοντελα οπως πχ το 500 της fiat πληρώνουν 0 τελη κυκλοφορίας. οτιδήποτε παλαιότερο ακομα και αν ειναι καλύτερο σε ρύπους κλπ πληρώνει κανονικά με βαση τα κυβικά του. αυτά σε πρώτη φάση, σε δέυτερη ισχύουν όσα γράφτηκαν παραπάνω περι απίστευτης ταλαιπωρίας και πρακτικής αδυναμίας υποκυβισμού. εχω αυτοκίνητο που εδώ και 4 χρόνια εχει γινει υποκυβισμός από 1500 σε 1300 και δεν νομιμοποιείται. στην περίπτωση του speedster τα πραγματα οντως ειναι δυσκολα, το downsizing ορθως το κανεις μιας και απο οτι καταλαβαινω ξερεις ηδη οτι το 2λιτρο οντας πιο τετραγωνο θα δουλεψει πολυ καλυτερα αλλα απο κει και περα δεν θα γλυτωσεις τιποτα....
teo.gr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 καλησπερα....... ψαχνωντας στο ιντερνετ,βρηκα αυτο το φορουμ,με αυτο το θεμα,και ειπα να το ξεθαψω και να σας ρωτησω.....γινεται νομιμα ο υποκυβισμος ενος αυτοκινητου ? δηλαδη..... εχει το φιλαρακι ενα σαξο 1400 και θελει να το κανει 1100 (στα χαρτια)..... γινεται αυτο?κι αν ναι,τι χρειαζεται? ισχυει αυτος ο νομος που μπορουσες να υποκυβισεις το αμαξι σου εως 25% του αρχικου του κυβισμου ? (μπορει να τα λεω λαθος,δεν γνωριζω ακριβως :/ ) (μην μου προτεινετε να παρει αλλο αμαξι αυτη τη στιγμη,δεν παιζει χρημα καθολου,λογω ανεργιας ........ τουλαχιστον να μειωσει τα εξοδα του απο τελη κυκλοφοριας και απο ασφαλιστικη εταιρεια.....) ευχαριστω προκαταβολικα για οποιαδηποτε απαντηση σας......
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 Κάτω από 1000άρικο όλα μαζί (μεταχειρισμένο μοτέρ και τοποθέτηση) χωρίς τα έξοδα για την έγκριση τύπου κλπ. που λένε παραπάνω, δεν πρόκειται να στοιχίσει. Νομίζω ότι συμφέρει συνεπώς να το δώσει και να πάρει ένα "μαμίσιο" 1100. Μπορεί και να βγάλει και κάτι ψιλά κέρδος έτσι...
teo.gr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 (edited) φιλε tpanag οχι,δεν λεμε να αλλαξει κινητηρα......μονο να "αλλαξει" την αδεια κυκλοφοριας ,ωστε να ειναι δηλωμενο 1100 κυβικα..... (εικονικη μετατροπη δηλαδη ) Το φόρουμ δεν μπορεί να φιλοξενήσει συζήτηση για παράνομες πράξεις. Tα σχετικά μηνύματα θα διαγραφούν. miltos Edited Ιούνιος 9 , 2012 by miltos
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 Χρειάζεσαι τιμολόγια αγοράς του 1100 κινητήρα. Επίσης δεν περνάς από ΚΤΕΟ καθώς διαφέρει ο αριθμός κινητήρα που αναγράφει η άδεια με αυτόν που φοράει το αμάξι.
teo.gr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2012 οκ,καταλαβα....οπότε καλυτερα να το δωσει και να παρει ενα χιλιαρι ,να κανει τη δουλεια του,και να εχει και το κεφαλι του υσηχο.......ευχαριστω.....
agoratos56 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Πρεπει να αλλαξεις την αδεια, διοτι αλλαζει ο αριθμος πλαισιου της μηχανης.. Ειδικα αμα πας σε ιδιωτικο ΚΤΕΟ δεν στο περνανε ο κοσμος να γυρισει αναποδα, διοτι αμα σε πιασουν εσενα να εχεις αλλη μηχανη με αλλαγμενο πλαισιο και εχεις περασμενο κτεο, αυτος που εχει το ΚΤΕΟ χανει την αδεια του... Σε δημοσιο ΚΤΕΟ κατι μπορει να γινει αμα εχεις ακρες, αλλα και παλι δεν στο συνιστω.. Και κατι αλλο εσυ που εχεις 2000 κυβικα, αμα βαλεις π.χ 1600 αυτα που θα κερδιζες απο το τελη θα τα πληρωνες στην βενζινη.. Υπαρχουν μερικες λαμογιες που μπορεις να κανεις, αλλα δεν μπορω να τις πω... Με λιγο ψαξιμο μπορεις να τις βρεις... Καλο θα ηταν ομως να το πουλησεις και να παρεις ενα πιο μικρο, ωστε να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα