teo.gr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 δεν ειναι δικο μου το αμαξι......αυτο του προτεινα κι εγω,να αλλαξει αμαξι καλυτερα....γιατι,αντε και πες οτι εκανε τη λαμογιά του.....αν μια φορα τον καταλαβουν (και αυτον,και αυτον που τον περασε απο κτεο κλπ κλπ )...θα τα πληρωσει ολα μια και καλη,και δεν ειναι εποχες τωρα να εχεις τρεχαματα ουτε υπαρχει χρημα για πεταμα.......... ουτε εγω ειμαι υπερ αυτων των "ανορθοδοξων " τροπων....... σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.....
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2012 Και κατι αλλο εσυ που εχεις 2000 κυβικα, αμα βαλεις π.χ 1600 αυτα που θα κερδιζες απο το τελη θα τα πληρωνες στην βενζινη.. Εξαρτάται, Για μέσα στην πόλη που έχει φανάρια πολλά σταμάτα-ξεκίνα και 1η-2α τότε συμφέρουν τα λίγα κυβικά. Αν κάνεις το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ή το Θεσσαλονίκη-Καβάλα πιο συχνά από το σπίτι-δουλειά τότε συμφέρουν τα 2000 κυβικά από τα 1600.
raftopoua Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2012 Γεια σας. Με ρώτησε σήμερα ένας πελάτης μου αν μπορεί να αντικαταστήσει τον κινητήρα στο Ι.Χ. αυτοκίνητό του με σκοπό να πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Πληρεί τις προϋποθέσεις του -25% του αρχικού κυβισμού. Έχετε κάνει ποτέ κάτι παρόμοιο? Τελικά γίνεται να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας?
jimtdm Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2012 www.yme.gr/getfile.php?id=2542 Πρόκειται για την υπ'αριθμ. 12140/737/09 υπουργική απόφαση με την οποία καθορίζονται οι προϋποθέσεις για την αλλαγή κινητήρα.
spiliosa Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2013 Συνάδερφοι καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω για την αλλαγή κινητήρα (είτε υποκυβισμό είτε υπερκυβισμο) την δαφορά επι τις 100 του παλιού με του νέου κινητήρα πως την υπολογίζεται? ... μην γελάσετε με την ερώτηση, γνωρίζω πως είναι απλά μαθηματικά... αλλα στο Μεταφορών της περιοχής μου πάνε να με τρελάνουν γι' αυτό ρωτώ για να σιγουρευτώ!
jimtdm Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2013 Επιτρέπεται μέχρι 25% διαφορά από τον αρχικό κινητήρα και σε κυβισμό και σε ισχύ..
spiliosa Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2013 Αυτό ρωτάω συνάδερφε, το πως υπολογίζεις την διαφορά!!!! Μπορεί ν'ακουγετε αστεία η ερώτηση αλλά δεν είναι! Βρίσκεις την ποσοστιαία διαφορά ή απλά υπολογίζεις αν το 25% του νέου κινητήρα είναι μικρότερο από του παλαιού?
Vagelis Stamatiou Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 καλησπερα που μπορω να βρω τον τυπο γεια να κανω χειροποιητη εκσατμιση?
jimtdm Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2013 Αυτό ρωτάω συνάδερφε, το πως υπολογίζεις την διαφορά!!!! Έστω αρχικός κινητήρας με κυλινδρισμό 2000 cc και ισχύ 100 kw. Τότε ο νέος κινητήρας μπορεί να είναι από 1500 έως 2500 cc και να αποδίδει ισχύ από 75 έως 125 kw
spiliosa Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2013 Δεν διαφωνώ μ'αυτό που λές, αλλά ισως δεν έχω διατυπώσει σωστά το ερωτημά μου ώστε να μπείς στο πνεύμα της ερώτηση. π.χ. αν ο παλιό κινητήρας είναι 116 kw και ο νέος κινητήρας 149 kw η ποσοστιαία διαφορά δε έιναι (116-149)/116 *100 = 28,44 % (απόλυτη τιμή) και ένα άλλο π.χ. αν ο νέος κινητήρας είναι 1998 cc και ο νέος 1596 cc η ποσοστιαία διαφορά δεν είναι (1998-1596)/1998*100 = 20,12 % ???
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα