ckiriako Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2013 Βασικα το εγραψα χιουμοριστικα και βιαστικα χωρις να καθισω να πολυσκεφτω, οντως εχεις δικιο Δεν γινεται να υποκυβισεις μοτερ ειναι το συμπερασμα....Αδυνατη η αλλαγη στροφαλου, ασυμφορη η αλλαγη εμβολων και χιτωνιων. Για την τουρμπινα παλι εχεις δικιο, απλα μερικοι ειναι ερωτευμενοι με τα γρηγορα ατμοσφαιρικα μοτερ.... Και για να ερθω στο θεμα, οσοι εχετε αυτοκινητα που θεωρουνται στην ελλαδα μεγαλου κυβισμου καντε υπομονη ή δωστε τα και παρτε κατι πιο μικρο.... δεν αξιζει να ασχοληθεις με αλλαγες μοτερ και ολα αυτα, εκτος και αν εχεις ακρες και γνωστους-ανθρωπους εμπιστοσυνης για να βγει φθηνα.... Το αυτοκινητο μου ημουν αναμεσα στο να το παρω βενζινη, βγαινει σε 1329 κ.εκ, και πετρελαιο που βγαινει 1364, με την κατηγοριοποιηση (και τα τελη κυκλοφοριας) να χωριζει στα 1357 κ.εκ. Τελικα το πηρα βενζινη. Καιει περισσοτερο απο το πετρελαιου, δεν εχει τοση ροπη, αλλα εχω μικροτερα τελη, καυσιμο κακης ποιοτητας δεν μπορει να μου κανει μεγαλη ζημια ενω σε πετρελαιου ειναι μην σου τυχει κατι τετοιο. Επιπλεον εχει σχεση συμπιεσης 13:1, και χαιρεσαι οταν πλησιαζεις τον (απαραδεκτως χαμηλο) κοφτη
tasxan206 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2013 (edited) Λίγο off-topic, μιας και είπες για πετρέλαιο... Σήμερα είχα συζήτηση με έναν ιδιοκτήτη συνεργείου. Μου έλεγε ότι οι δουλειές του αυξήθηκαν λόγω των επισκέψεων από πετρέλαια μικρού κυβισμού. (Αυτός βρίσκει την αιτία στο κακής ποιότητας καύσιμο) Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι δεν βγάζουν προβλήματα σε σχέση με την βενζίνη, αλλά αν βγάλουν.... τσούζει! Edited Απρίλιος 10 , 2013 by tasxan206
ckiriako Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2013 Απο συζητηση που ειχα με φιλο γνώστη μου ειπε οτι τα καινουριας τεχνολογιας μοτερ πετρελαιου εχουν συστηματα διαχειρισης καυσιμου (αντλια πετρελαιου κτλ) μικροτερων ανοχων μεγαλυτερων πιεσεων και σαν συνεπεια κακης ποιοτητας καυσιμο τους προξενει μεγαλυτερη ζημια απο οτι θα προκαλουσε σε μοτερ πετρελαιου 10-15ετιας.... Ζημιες σε αντλιες πετρελαιου σχεδον παντα δεν καλυπτονται απο την εγγυηση, επειδη θεωρουνται οτι προερχονται απο κακο καυσιμο, και η επισκευη οχι απλα τσουζει....... Μιλαμε για πονο!
J.D.S. Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Καλημέρα συνάδελφοι επειδή μου ζητήθηκε να κάνω τη διαδικασία για υποκυβισμό σε όχημα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιο προσχέδιο από τεχνικές περιγραφές και τι άλλο χρειάζεται έτσι ώστε να ολοκληρωθεί? Είναι η πρώτη φορά που μου ζητάνε κάτι τέτοιο και θα ήθελα τα φώτα σας! Ευχαριστώ!
Σακης Πετροπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2019 Υποθετω οτι το θεμα εχει συζητηθει εκτενως αλλα φρεσκαρω τα ερωτηματα με την προυποθεση να τα δουν ανθρωποι πιο αρμοδιοι και με την λογικη οτι απο τοτε μεχρι σημερα μπορει αν εχει αλλαξει η νομοθεσια . Ερωτηματα υποκυβισμου τρια : 1) εχω δικαιωμα για επαγγελματικο αυτοκινητο θα συζητουσα ενα dodge Dakota μου αρεσει η περπαταδα του μοντελο 93-94 αλλα ειναι 3700 κυβικα και αυτοματο 4 Χ 4 που σημαινει οτι πινει τα αντερα του απο Προθεση μου θα ηταν να αλλαζα κινητηρα 2,000-2,500 κυβικα μονο πισω κινηση στο ιδιο καυσιμο ...Θα με ενδιεφερε την οποια μεταροπη να την κανω απολυτα ΝΟΜΙΜΑ το θωρει καποιος εφικτο ? η θα γκανιασω για να βγαλω ακρη ? 2) ενα αλλο option για ΙΧ ειναι το HONDA HRV εκει αν γινει υποκυβισμος εχει στοχο τα χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας ,,,Θεωρητικα θα πρεπει να γινεται γιατι το HRV κυκλοφορουσε σε εκδοσεις 1600-2000 Αυτο θεωρηται επισης εφικτο να γινει νομιμα ? 3) Αντιστοιχα με την ιδια λογικη Kia Sportage επισης κυκλοφορουσε σε εκδοσεις 1800-2000 κυβικα
Arche Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2019 να σου πω την άποψη μου για το Honda hrv Αυτοματο 1600cc που το εχω οδηγησει. Δεν κουναει! Οσο αφορα το πρωτο που λες, η αποψη μου την οποια εχει δειξει η εμπειρια μου λεει, ου μπλεξεις...!! Οσον αφορα το ζητουμενο σου, ποιο ειναι? Οι χωροι, τα κυβικα, το 4χ4, ποιο? Μια καλη επιλογη θεωρω τη δευτερη γενια vitara , καλα αυτοκινητα και suzuki, το οποιο σημαινει επαρκεια, ανταλκτικων σε καλες τιμες. Και Japan, δεν χαλανε..... 1
pankrok Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2019 On 19/2/2019 at 9:46 ΠΜ, Σακης Πετροπουλος said: Υποθετω οτι το θεμα εχει συζητηθει εκτενως αλλα φρεσκαρω τα ερωτηματα με την προυποθεση να τα δουν ανθρωποι πιο αρμοδιοι και με την λογικη οτι απο τοτε μεχρι σημερα μπορει αν εχει αλλαξει η νομοθεσια . Ερωτηματα υποκυβισμου τρια : 1) εχω δικαιωμα για επαγγελματικο αυτοκινητο θα συζητουσα ενα dodge Dakota μου αρεσει η περπαταδα του μοντελο 93-94 αλλα ειναι 3700 κυβικα και αυτοματο 4 Χ 4 που σημαινει οτι πινει τα αντερα του απο Προθεση μου θα ηταν να αλλαζα κινητηρα 2,000-2,500 κυβικα μονο πισω κινηση στο ιδιο καυσιμο ...Θα με ενδιεφερε την οποια μεταροπη να την κανω απολυτα ΝΟΜΙΜΑ το θωρει καποιος εφικτο ? η θα γκανιασω για να βγαλω ακρη ? 2) ενα αλλο option για ΙΧ ειναι το HONDA HRV εκει αν γινει υποκυβισμος εχει στοχο τα χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας ,,,Θεωρητικα θα πρεπει να γινεται γιατι το HRV κυκλοφορουσε σε εκδοσεις 1600-2000 Αυτο θεωρηται επισης εφικτο να γινει νομιμα ? 3) Αντιστοιχα με την ιδια λογικη Kia Sportage επισης κυκλοφορουσε σε εκδοσεις 1800-2000 κυβικα σε ποιο hrv αναφερεσαι; το πρωτο ειχε κυκλοφορησει μονο 1600αρι , 2λιτρο ηταν το crv εχει παροιμοιωδη αξιοπιστια , ειναι πολυ καλα φτιαγμενο , δεν εχει ομως σχεση στο δρομο με τα νεωτερα του ειδους , δεν μπορεις να του συμπεριφερθεις στην ασφαλτο σαν φυσιολογικο χαμηλο οχημα σε μεγαλες ταχυτητες. προτιμησε 5θυρο (ιδιος χωρος αποσκευων, καλυτερος χωρος πισω (+10εκ) , αλλα στην τελικη οταν ριξεις καθισματα μεγαλυτερος χωρος φορτωσης και καλυτερη προσβαση) και vtec γιατι το απλο στην εθνικη εχει αισθητους περιορισμους στην ταχυτητα κινησης. καταναλωση υπολογιζεις 10-12 μεικτα αναλογως κεφιων εχω αγορασει για το χωραφι ενα τετοιο (καθοτι αγροτικο θα ηταν υπερβολη και οτιδηποτε αλλο η δεν ειχε καλο χωρο φορτωσης η ηταν 2λιτρο) με 230000χλμ , πρεπει να ειναι απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει ποτε στη ζωη μου. δεν τριζει και κοπαναει.
Billspyder Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2020 Καλησπερα παιδια εχω ενα mitsubishi eclipse 3.0l και εχω καταθεσει πινακιδες εδω και 3 χρονια. το αμαξι το γουσταρω αλλα ετσι οπως το κανουν δεν υπαρχει περιπτωση κυκλοφοριας. τι προτεινετε?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα