BAS Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 02:56 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 02:56 μμ Λοιπόν έχω π.χ. 1999 κ.εκ χωρητικότητα και θέλω να την κάνω 1927 κ.εκ , δηλαδή μείωση κατά 17,5 κ.εκ ανά κύλινδρο . Δεν μπορεί αυτό να γίνει με πραγματογνωμοσύνη και μικρή επέμβαση ? Είμαι άσχετος με το θέμα .
jimtdm Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 03:32 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 03:32 μμ Η χωρητικότητα του κινητήρα δεν είναι διάμετρος x διαδρομή x αρ. κυλίνδρων αλλά εμβαδόν βάσης εμβόλου (π x d 2/ 4 ) x διαδρομή x αρ. κυλίνδρων. (Να θυμηθούμε λίγο και γεωμετρία γυμνασίου ) Απόλυτα σωστός! Συγνώμη για την κεκτημένη ταχύτητα..!
antloukidis Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 04:17 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 04:17 μμ Δεν μπορεί αυτό να γίνει με πραγματογνωμοσύνη και μικρή επέμβαση ? Αν εννοείς "μικρή επέμβαση" στη μηχανή, την "σμίκρυνση" των εμβόλων ή τη μείωση της διαδρομής τους, η επέμβαση δεν είναι μικρή και απλά δεν γίνεται. Άν κάποιος το επιχειρήσει λόγω "βίτσιου" ίσως το πετύχει αλλά θα του κοστίσει περισσότερο από ένα καινούργιο αυτοκίνητο.
BAS Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 04:19 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 04:19 μμ Aρα συνεχίζουμε να πληρώνουμε .
antloukidis Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 04:23 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 04:23 μμ (edited) 'Η πετάμε το αυτοκίνητο και κάνουμε ποδήλατο ! :-) (ούτε τέλη κυκλοφ., ούτε ασφάλεια, ούτε τεκμήριο, ούτε βενζίνη, ούτε γυμναστήριο !!!!!) Edited April 8, 2013 at 04:25 μμ by antloukidis
ikaros13 Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 04:26 μμ Δημοσιεύτηκε April 8, 2013 at 04:26 μμ Με αυτά και μ'αυτά σκοτώνουμε και κάποια άλογα έτσι δεν είναι?? Και πληρώνουμε και από πάνω....Δεν λέει...εδώ λέμε να τα αυξήσουμε...
tasxan206 Δημοσιεύτηκε April 10, 2013 at 11:41 πμ Δημοσιεύτηκε April 10, 2013 at 11:41 πμ Κι εγώ μαζί σου ρε ίκαρε... αλλά θέλουν και τάισμα τα ρημάδια... Πρόσφατα είδα αγγελία CLS55, με σημείωση ότι 'δίνεται βεβαίωση από την ΜΒ Hellas για υποκυβισμό'. Είναι δυνατόν; Πάς με αυτή τη βεβαίωση και σου αλλάζουν την άδεια;
ikaros13 Δημοσιεύτηκε April 10, 2013 at 01:02 μμ Δημοσιεύτηκε April 10, 2013 at 01:02 μμ Κάποια αμάξια τα χτυπάς για τα άλογα και το γνωρίζεις εξ'αρχης. Αλλιώς τι νόημα έχει να πάρεις πχ το 2λιτρο golf (να υποστήριξουμε και το δικό μας),από το 1400
ckiriako Δημοσιεύτηκε April 10, 2013 at 03:28 μμ Δημοσιεύτηκε April 10, 2013 at 03:28 μμ Με αυτά και μ'αυτά σκοτώνουμε και κάποια άλογα έτσι δεν είναι?? Και πληρώνουμε και από πάνω....Δεν λέει...εδώ λέμε να τα αυξήσουμε... Λοιπόν έχω π.χ. 1999 κ.εκ χωρητικότητα και θέλω να την κάνω 1927 κ.εκ , δηλαδή μείωση κατά 17,5 κ.εκ ανά κύλινδρο . Δεν μπορεί αυτό να γίνει με πραγματογνωμοσύνη και μικρή επέμβαση ? Είμαι άσχετος με το θέμα . Βασικα αν ο ΒΑΣ ριξει γεναιο πλανισμα σε καπακι-κορμο, βαλει λεπτη φλατζα, θα χασει σε κυβισμο. Για να μην παει αχρηστη η αυξηση της συμπιεσης ριχνει και ενα τετραπεταλουδο, μια ολοσωμη εξατμιση, ενα ωραιο χταποδακι, κατι ψιψιψινια-κοκοκοψα και τον βλεπω να στροφαρει 8αρες, και να καιει αφθονο λαστιχο στην ασφαλτο!
pankrok Δημοσιεύτηκε April 10, 2013 at 03:48 μμ Δημοσιεύτηκε April 10, 2013 at 03:48 μμ κατηγορηματικα οχι δεν μειωνεις τον κυβισμο ετσι. η στροφαλο(διαδρομη) η χιτωνια/εμβολα(διαμετρος) το πλανισμα/φλατζα μειωνει μονο τον νεκρο ογκο που μεταβαλει την συμπιεση και οχι τον ογκο εμβολισμου. για ολα τα υπολοιπα μαζι σου (αν και με μια τουρμπινα τα πραγματα αποκτανε αλλες διαστασεις)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα