ntemhs Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2011 Προσπαθώ να εκδόσω μια άδεια από το 2010, το μονο που χρειαζόμουν μετά την 1/1/2011 ήταν μια τελική υπογραφή την οποία δεν έλαβα ποτέ. Ο φάκελος μου ελέγχθηκε από άλλον μηχανικό ο οποίος μου ζήτησε είσοδο-έξοδο για την έκδοση της αδείας που αφορά στην ανέγερση ισόγειας οικίας. Έχω διαβάσει κάμποσες φορές το άρθρο 22 του Π.Δ. 119/2006 περί κυκλοφοριακών συνδέσεων και έχω βγάλει ορισμένα συμπεράσματα τα οποία έρχονται σε πλήρη αντιπαράθεση με την υπηρεσία πρώην διεύθυνσης υποδομών για κάποια πράγματα. Παρακαλώ δείτε το σχέδιο για να έχετε καλύτερη άποψη και να μου εκφράσετε τις δικές σας σκέψεις με το εαν έχω δίκιο ή όχι. Με βάση το τροποποιηθεν άρθρο 39 του άρθρου 21 για την είσοδο-έξοδο απαιτούνται 2 στοιχεία σε πρωτεύον επαρχιακό δίκτυο : α) ορατότητα 70 μ, β) απόσταση 50 μ από συμβάλουσα οδό. Όσον αφορά την ορατότητα, υπάρχει σε κάποιο σημείο και έπειτα στο πρόσωπο του γηπέδου. Όσον αφορά την απόσταση των 50 μ από συμβάλουσα οδό δεν προκύπτει σε κανένα σημείο του προσώπου του γηπέδου. Λαμβάνοντας υπ' όψην την παρ. 6 του τροποποιημένου άρθρου 39 προκύπτει ότι η διαδικασία έγκρισης εισόδου-εξόδου είναι ίδια με αυτήν της κυκλοφοριακής σύνδεσης οπότε κοιτώντας το άρθρο 4 προκύπτει ότι, για την δική μου περίπτωση που έχω συμβάλουσα οδό στην ίδια πλευρά με την είσοδο-έξοδο και ανήκω στην υποπερίπτωση α),β),γ),δ) τότε θα μπορούσε να μου εγκριθεί είσοδος-έξοδος παρότι το γήπεδο βρίσκεται πάνω σε στροφή. Και ρωτάω εγώ τώρα, δεν πρέπει να βρίσκεται η είσοδος έξοδος 50 μ από την συμβάλουσα οδό? Μου απαντούν ότι (διαβάστε τι λέει μετά την υποπερίπτωση δ του άρθρου 4) μπορούν να μου εγκρίνουν είσοδο έξοδο σε απόσταση 8 μ από την συμβάλουσα πράγμα με το οποίο εγώ διαφωνώ. Σημειώνω για όποιον δεν το κατάλαβε ότι δεν επιθυμώ να λάβω είσοδο έξοδο παρά να κατασκευάσω μόνιμη περίφραξη στο πρόσωπο του οικοπέδου. Επειδή έγραψα το κείμενο λίγο γρήγορα μπορεί κάποια πράγματα να είναι ασαφή, όποιος θέλει να με βοηθήσει και έχει απορίες ας με ρωτήσει, ευχαριστώ.
giannisks Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2018 (edited) (από μεταφορά. Pavlos33) Καλησπέρα συνάδελφοι, Είμαι μηχανολόγος μηχανικός και έχω μια περίπτωση για άδεια λειτουργίας επαγγελματικού εργαστηρίου εντός σχεδίου πόλης. Στα προαπαιτούμενα δικαιολογητικά για τη γνωστοποίηση της λειτουργίας σύμφωνα με το ΦΕΚ 2278Β'/2018 είναι η άδεια εισόδου -εξόδου, που την παίρνουμε από την υπηρεσία στην οποία ανήκει η επίβλεψη του δρόμου (στην περίπτωση μας ο Δήμος, εφόσον πρόκειται για δημοτική οδό). Η ερώτηση μου είναι τα σχέδια για την άδεια εισόδου -εξόδου τα υπογράφουν μηχανολόγοι ή πολιτικοί μηχανικοί?? Ευχαριστώ προκαταβολικά για τυχόν απαντήσεις. Edited Ιανουάριος 5 , 2019 by Pavlos33
nbr Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2019 Η μελέτη για κατασκευή ενός, ας πούμε, "κόμβου" εισόδου εξόδου είναι μία μελέτη συγκοινωνιακού έργου. Επειδή είναι...προς ιδιώτη δεν απαιτείται "μελετητικό πτυχίο" κατηγορίας 10'. Την μελέτη, πρωτίστως την υπογράφει Αγρ. & Τοπογράφος μηχανικός γιατί σχεδιάζεται επί τοπογραφικού διαγράμματος που αποτύπωσε ο ίδιος ο Τοπ. μηχ. και απλά ...μπορεί να το υπογράψει και πολιτ. μηχανικός (αυτοί κατάφεραν, ώστε να μπορούν να υπογράφουν τα πάντα) . Για τους μηχανολόγους δεν το ξέρω. Τον Σεπτέμβριο δεν είδα την ανάρτηση σου. Δεν απάντησε όμως κανείς. Το Θέμα πάντως υπάρχει εκτενώς στην ενότητα "Τοπογραφικά"
atourt Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2019 (edited) Σε εντός σχεδίου πόλης δεν υπάρχει η έννοια εισόδου -εξόδου (σύμφωνα με το Π.Δ. 118/2006). Έχω την εντύπωση ότι απαιτείται υποβάθμιση στάθμης πεζοδρομίου, η οποία δίδεται από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου. Αν είσαι μηχανικός βάλε την ειδικότητα στο προφίλ σου. Pavlos33 Edited Ιανουάριος 7 , 2019 by Pavlos33
papawaigos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2019 (edited) (από μεταφορά. Pavlos33) Καλησπέρα, Για την αδειοδότηση λειτουργίας υπαίθριου ανοιχτού πάρκινγκ με πρόσωπο σε επαρχιακό δρόμο, γνωρίζετε αν απαιτείται έγκριση κυκλοφοριακής μελέτης ή άδεια εισόδου - εξόδου; Επίσης, η περιοχή εκεί είναι χαρακτηρισμένη ΝΑΤURA. Προβλέπει τέτοια χρήση η NATURA?; Τέλος ποιες είναι οι προδιαγραφές; Ένα υπαίθριο πάρκινγκ τι απαιτεί; πχ είναι απαραίτητο κάποιο γραφείο, ή οικίσκος, ή κάποια περίφραξη, ή όλα είναι στην διάθεση του ιδιοκτήτη με την ανάλογη έγκριση άδειας βεβαίως; Edited Φεβρουάριος 4 , 2019 by Pavlos33
CHRIS.EFRO Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2020 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2020 Καλησπέρα συνάδελφοι, υπάρχει κάπου κάποιο υπόδειγμα μελέτης εισόδου - εξόδου ή κάποιο σχέδιο; Αφορά γεωτεμάχιο εκτός σχεδίου στο οποίο πρόκειται να ανεγερθεί συνεργείο αυτοκινήτων και έχει πρόσωπο σε δημοτική οδό (δρόμος αναδασμού). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ErgoSafe Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2020 (edited) (μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα Συνάδελφοι και Χρόνια Πολλά Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχουν εξαιρέσεις σχετικά με την έγκριση εισόδου εξόδου για εργαστήρια ανάλογα με τον κωδικό δραστηριότητας τους (ΚΑΔ) και αν ναι ποια είναι η σχετική νομοθεσία ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Edited Απρίλιος 21 , 2020 by Pavlos33
giotaki Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2020 (edited) (μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα.. να ρωτήσω το εξής : 1) όταν έχω φανάρια σε απόσταση μικρότερη των 100 μ σε πρωτεύον εθνικό δίκτυο από τη είσοδο-έξοδο του γηπέδου, πληρείται το κριτήριο της ορατότητας ή όχι; 2) όταν το γήπεδο έχει πρόσωπο και σε άλλη οδό, εκτός την εθνική, υποχρεούμαστε να έχουμε από εκεί είσοδο-έξοδο; Βάσει ποιας παραγρ. του Π.Δ. 118/2006????? ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ Edited Ιούνιος 15 , 2020 by Pavlos33
CaZo Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 , 2020 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 , 2020 Καλησπέρα σας, έχω και εγώ μια σχετική ερώτηση: σε γήπεδο (5500τμ) εκτός σχεδίου με πρόσωπο 32μ σε δευτερεύων εθνικό δρόμο, θέλουμε να εκδόσουμε οικ. άδεια για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Σύμφωνα με το Άρθρο 24 του ΦΕΚ 119Α 2006, οι εγκαταστάσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος εντάσσονται στην κατήγορία Α και απαιτείται έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης, αυτό ισχύει και για τους δευτερεύοντες εθνικούς δρόμους σωστά; Ακόμα γνωρίζετε που μπορώ να βρώ ποια στοιχεία απαιτούνται για τη δημιουργία κυκλοφοριακής σύνδεσης; Ευχαριστώ πολύ!
ChristinaK Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2020 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2020 (edited) Καλημέρα-ναι,απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση και στο δευτερεύον εθνικό δίκτυο.Θα διαβάσεις όλο το ΠΔ118/09*( ΦΕΚ119Α/2006) προσεκτικά για μπορέσεις να κάνεις τον σχεδιασμό της πάνω στο Τοπογραφικό σου Διάγραμμα,με όλα όσα απαιτεί η νομοθεσία (μήκη ορατότητας,νησίδες κλπ κλπ).Στο τέλος του ΦΕΚ που διαβάζεις υπάρχουν οι τύποι συνδέσεων για διάφορες περιπτώσεις,που βοηθούν στην κατανόηση του τρόπου σχεδιασμού και την επιλογή Τύπου σύνδεσης.Τις συνδέσεις τις εγκρίνει το οικείο τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων της Περιφέρειας που ανήκει,και εκεί μπορείς να απευθυνθείς τόσο για λεπτομέρειες,όσο και για την επιλογή τύπου και σχεδιασμού. υγ.-*ΠΔ118/06 (έγραψα 09) Edited Νοέμβριος 4 , 2020 by ChristinaK διορθ 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα