Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει σχέδιο πόλης στο οποίο το πλάτος του δρόμου που χωρίζει την ιδιοκτησία μου με δημοτικό σχολείο είναι 6μ

Εκδίδεται αδεία για κατεδάφιση και κατασκευή νέου σχολειού (τμήμα του) όπου, χωρίς απόσπασμα σχεδίου πόλης, αλλά μόνο στο ΔΚ δειχνει το συγκεκριμένο δρόμο με πλάτος 5,36μ. Υπόψη οτι η ιδιοκτησία μου αποτελείται από Ισόγειο παλιό χωρίς άδεια οικοδομής και από όροφο με άδεια του 1971 στην οποία επιβεβαιώνεται το πλάτος των 6μ

Κατά την θεμελίωση ο εργολάβος (συνάδελφος) διαπιστώνει ότι το νέο θεμέλιο

πρέπει να κατασκευαστεί μέσα στο δρόμο και η επίβλεψη του λέει να το μετακινήσει προς το οικόπεδο. Έτσι κατασκευάζεται ένας πεδιλοδοκός μήκους 7μ περίπου στα 5.50 μ από την ιδιοκτησία μου και όχι στα 6μ που είναι η οικοδομική γραμμή. Μόλις το διαπίστωσα κατά τα τέλη Μαρτίου 2001 ενημερώνω την υπηρεσία και έκτοτε έχουν σταματήσει οι εργασίες χωρίς καμιά μου περαιτέρω ενέργεια. Όλο αυτό το διάστημα με διάφορες πιέσεις και τεχνάσματα προσπαθούν να με τουμπάρουν αλλά και δεν προχωρούν οι εργασίες Το θέμα πλέον έχει πάρει δημοσιότητα και επειδή ο κόσμος δεν γνωρίζει, αρκετοί με κατηγορούν .Το χειρότερο είναι ότι η πολεοδομία προχθές 27-05-11 μετά από διάστημα δυο μηνών και μετά από πιέσεις διαφόρων παραγόντων με έγγραφο της που απευθύνεται στη ΔΤΥ ,που είναι η Διευθύνουσα υπηρεσία, και στο δήμαρχο και σε αντιδημάρχους τους πληροφορεί ότι το πλάτος του δρόμου, χωρίς ειλικρινά να καταλάβω που στηρίζεται, είναι 5,75 μ!!! (ούτε 6μ σύμφωνα με το ΣΠ ούτε 5.5μ που είναι το θεμέλιο ούτε 5,36μ που φαίνεται στη ΟΑ του σχολειού) και επικαλειται το παλιό τοίχο του σχολειού ο οποίος έχει κατεδαφιστεί από το Δεκέμβριο.

Επειδή όπως καταλαβαίνετε μου καταστρέφουν μελλοντικά την οικοδομή( είναι οικόπεδο 230 τμ με ΣΔ 2,1 ητοι δόμηση 483τμ) λόγω μικρότερου Ύψους και πιθανόν και ενεργειακά Λόγω ΚΕΝΑΚ σας παρακαλώ να με βοηθήσετε για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσω. Πως θα αντιμετωπίσω τις αυθαιρεσίες της Διοίκησης αφού είναι μόνος απέναντι στα λιοντάρια;

Είμαι Μηχανολόγος άρα όχι τόσο ειδικός Ευχαριστώ

ΥΓ Το έργο χρηματοδοτείται από ΕΣΠΑ με προυπολογισμό 1,500,000 € περίπου και κινδυνεύουν να χαθούν τα χρήματα, το οποίο βέβαια δεν θα το ήθελα

Δημοσιεύτηκε

καταρχην ή θα κανεις επιθεση ή οχι. προστασια της περιουσιας σου αλλα και σκεψη τυπου να μη χαθουν τα χρηματα δεν παει. σε οσους σε ρωτανε να λες οτι αμα κανουνε σωστα τη δουλεια τους δεν θα χαθουν τα χρηματα.

 

τωρα επι της ουσιας. πρωτον συμβουλεψου real life μηχανικο εμπειρο σε παρομοια θεματα. υπαρχουν τοπογραφοι τσακαλια, 1-2 ειναι και εδω μεσα. δευτερον με δικηγορο και αφου μιλησεις με μηχανικο, ασφαλιστικα μετρα για να μην προχωρησει καμμια εργασια που θα σου δημιουργησει τετελεσμενα γεγονοτα γιατι μετα καλα κρασια.

Δημοσιεύτηκε

Ο εγκ. δρόμος όπως γράφεις έχει πλάτος 6μ. αλλά είσαι σιγουρος ότι δεν ρυμοτομείται η ιδιοκτησία σου ;

Υπάρχει Τεχνική Έκθεση ή Διάγραμμα Εφαρμογής για το συγκεκριμένο δρόμο που να δείχνει τις αποστάσεις από υφιστάμενους μανδροτοίχους και οικοδομές των εγκ. Ρ.Γ. & Ο.Γ. ;

Δημοσιεύτηκε
Ο εγκ. δρόμος όπως γράφεις έχει πλάτος 6μ. αλλά είσαι σιγουρος ότι δεν ρυμοτομείται η ιδιοκτησία σου ;

Υπάρχει Τεχνική Έκθεση ή Διάγραμμα Εφαρμογής για το συγκεκριμένο δρόμο που να δείχνει τις αποστάσεις από υφιστάμενους μανδροτοίχους και οικοδομές των εγκ. Ρ.Γ. & Ο.Γ. ;

 

Το ισόγειο είναι παλιό και εκδόθηκε οικοδομική άδεια για όροφο (πανοσηκωμα) με το δρόμο να φαίνεται μετρούμενος από το μη κατεδαφισμένο ισόγειο 6μ. Όμως σήμερα επικαλούνται, σε συνάντηση που είχαμε, ότι και το σχολείο είναι παλιό οπότε ο τοίχος του (τώρα έχει κατεδαφιστεί) είναι η οικοδομική γραμμή Με το σκεπτικό αυτό τελικά τι ισχύει; Το σχέδιο πόλης και η οικοδομική μας άδεια με πλάτος 6μ μετρούμενο από από την ιδιοκτησία μας που υφίσταται και σήμερα; Το πραγματικό πλάτος του δρόμου που ήταν πριν κατεδαφιστεί ο τοίχος του σχολείου 5,85 μ; ή το έγγραφο της πολεοδομίας που το ορίζει σήμερα σε 5,75μ;

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Ο καθένας μπορεί να επικαλείται ότι θέλει, το θέμα είναι αν το εγκ. Ρυμοτομικό Σχέδιο έχει τοποσταθερά σημεία και μπορεί να εφαρμοσθεί σήμερα ;

Όπως σου ανέφερα προηγουμένως πρέπει να ερευνήσεις αν υφίστανται Τ.Ε. ή Δ.Ε. ;

Το Τοπογραφικό Διάγραμμα & το Διάγραμμα Κάλυψης της Οικοδομικής Άδειας του πανωσηκώματος είναι ισχυρά χαρτιά.

Τι δείχνουν αντίστοιχα σχέδια των Οικοδομικών Αδειών ομόρων οικοπέδων με πρόσωπο σ΄αυτό το δρόμο ;

Δημοσιεύτηκε

Οπως είπε ο ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ, το Ρυμ/κο σχέδιο είναι ισχυρό, οπότε ίσως να συνεργαζόσουν με κάποιον συνάδελφο τοπογράφο ώστε να γίνει μια ευρύτερη αποτύπωση της περιοχής ώστε να αποτυπωθούν πιθανόν σταθέρα σημεία και να μπορέσει να γίνει μια εφαρμογή του ρυμ/κου σχεδίου στην ιδιοκτήσία σας με χρήση Τεχνικών εκθέσεων και Διαγραμμάτων εφαρμογής που μπορούν να εφαρμοστούν. Πρέπει να ξεκαθαριστεί από που μετράει το πλάτος του δρόμου, πλάτος το οποίο μόνο το ρυμ/κο σχέδιο μπορεί να καθορίσει (εκτός και έχει γίνει κάποια τροποποίηση)

Δημοσιεύτηκε

1. Το σημαντικότερο είναι να συνεργαστείς με ένα έμπειρο τοπογράφο της περιοχής σου, στα θέματα εφαρμογής ΣΠ, ώστε να σε καθοδηγήσει στις σωστές ενέργειες, όπως σου πρότειναν παραπάνω οι καλοί συνάδελφοι.

2. Επίσης, βασικό στοιχείο είναι η αναζήτηση στην πολεοδομία εάν έχει συνταχθεί στο παρελθόν για τη συγκεκριμένη περιοχή είτε ΤΕ είτε ΔΕ. Το γεγονός ότι επικαλείσαι την ΟΑ του 1971 δεν είναι ισχυρό στοιχείο, κατά την άποψή μου, γιατί αφενός επρόκειτο για πανωσήκωμα που δεν είχε άμεση ανάγκη ελέγχου της ΡΓ αφετέρου την εποχή εκείνη επικρατούσε το χαλαρό σύστημα της έκδοσης ΟΑ με ευθύνη των μηχανικών.

3. Τέλος, πρέπει να ζητήσεις και να μελετήσει ο τοπογράφος τα στοιχεία της πολεοδομίας πάνω στα οποία στηρίχτηκε για τον καθορισμό του πλάτους των ΡΓ της συγκεκριμένης οδού στα 5,75 μ. Πρέπει να γνωρίζεις ότι στα παλαιά ΣΠ δεν καθοριζόταν αριθμητικά το πλάτος μεταξύ των ΡΓ αλλά αυτό διαμορφωνόταν με βάση τα σταθερά τοπογραφικά στοιχεία που εύρισκε στο έδαφος ο συντάκτης της ΤΕ, με αποτέλεσμα ο δρόμος να διαμορφώνεται, πολλές φορές, όχι μόνον με σταθερό πλάτος ακέραιου αριθμού μ. αλλά ακόμη και με μεταβλητό πλάτος.

 

Το πιθανότερο, κατά την άποψή μου, είναι ότι, ουδέποτε είχε καθοριστεί με ΤΕ η θέση των ΡΓ της συγκεκριμένης οδού και, μετά τη διαμαρτυρία σου, η πολεοδομία συνέταξε ΔΕ, με βάση το οποίο καθόρισε τις ΡΓ σε απόσταση 5,75 μ. Εάν η σκέψη αυτή αποδειχτεί σωστή, και η ΡΓ στο οικόπεδό σου δεν ρυμοτομεί το οικόπεδό σου, δεν βλέπω το λόγο της περαιτέρω ανησυχίας σου.

 

Καλά αποτελέσματα αλλά και ενημέρωση για την πορεία του θέματος.

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ όλους.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν όμορα οικόπεδα, η ιδιοκτησία μου είναι η μοναδική γιατί τον δρόμο μετά από το οικόπεδο μας τον έχουν παραχωρήσει στο σχολειό με επίσημη κατάργηση τμήματος του και έγινε τροποποίηση ΣΠ βάσει ΦΕΚ613Δ/84 στο οποίο υπάρχει καθαρή αναγραφή στο πλάτος 6μ. Όμως η πραγματική απόσταση ήταν 5,85μ ανάμεσα στα υφιστάμενα κτήρια τα οποία είναι το δημοτικό σχολείο με ανέγερσή το 1933 και η ιδιοκτησία μας με ανέγερση, από μαρτυρίες, το 1930

Δημοσιεύτηκε

Προσπάθησε να καταλάβεις αυτό που σου τονίζουμε : άλλο το πραγματικό πλάτος του δρόμου βάσει διαμορφωμένης κατάστασης μανδροτοίχων και παλαιών κτηρίων κι άλλο το εγκεκριμένο πλάτος βάσει του ρυμοτομικού σχεδίου και των τροποποιήσεων του.

Δεν θεωρώ απίθανο να ρυμοτομείται το οικόπεδό σου.

Ψάξε για Τ.Ε. ή Δ.Ε. κι αν δεν υπάρχουν ζήτησε τη σύνταξη νέου με τη συνδρομή ενός Τοπ. Μηχ/κού.

Δημοσιεύτηκε

Με βάση την απόφαση Νομάρχη, τροποποιήθηκε το ΡΣ Αγίου Νικολάου με την κατάργηση του τμήματος της οδού Αποστόλου Τίτου και τμήματος της οδού Γουρνιών και τίποτε άλλο.

 

Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που ενδεχομένως φαίνονται στο ρυμοτομικό διάγραμμα αποτελούν τοπογραφικά στοιχεία και δεν έχουν σχέση με τη συγκεκριμένη τροποποίηση.

 

Επομένως, έστω και εάν αναγράφεται το πλάτος οδού (δεν φαίνεται στη φωτοτυπία του ΦΕΚ), αυτό δεν σημαίνει ότι η οδός καθορίζεται με αυτό το πλάτος, με τη συγκεκριμένη απόφαση. Το πλάτος της οδού προκύπτει από το αρχικό ρυμοτομικό διάγραμμα και, όπως προανέφερα, το πιθανότερο είναι να μην αναγράφεται αριθμητικό πλάτος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.