ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 08:43 πμ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 08:43 πμ Συνάδελφοι. Έστω πλάκα οροφής κάποιου ορόφου ή ραντιέ που η τελική επίστρωση είναι βιομηχανικό δάπεδο. Στην περίπτωση που το βιομηχανικό κατασκευάζεται κατευθείαν μετά από την σκυροδέτηση (μόλις μπορεί να πατήσει επάνω το ελικόπτερο) o κατασκευαστής του βιομηχανικού δαπέδου δεν επιτρέπει την διαβροχή γιατί αλλιώς δεν μπορεί να δουλέψει. Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 10:17 πμ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 10:17 πμ Εχω κάνει σκυροδέτηση πλάκας το μεσημέρι και το βράδυ ελικόπτερα κ.τ.λ, χωρίς κανένα πρόβλημα- βασικά αυτό που δεν πρέπει, είναι να μπεί <<φαρμάκι>> (ρευστοποιιητές κ.τ.λ) στην σκυροδέτηση. Και εγώ δεν είχα διαβροχή, αλλά είχα θερμοκρασία 20C και συνεφιά.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 11:13 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 11:13 πμ Εχω κάνει σκυροδέτηση πλάκας το μεσημέρι και το βράδυ ελικόπτερα κ.τ.λ, χωρίς κανένα πρόβλημα- βασικά αυτό που δεν πρέπει είναι να μπεί είναι <<φαρμάκι>> (ρευστοποιιητές κ.τ.λ) στην σκυροδέτηση. Και εγώ δεν είχα διαβροχή, αλλά είχα θερμοκρασία 20C και συνεφιά. Εδώ το λέμε φάρμακο και είναι πιο καλό Τώρα που είναι καλοκαίρι τι θα γίνει βρε Στέφανε? Σε καμια δυό ώρες θα αρχίσει να "ξεραίνεται" και να ασπρίζει. Τότε θα μπεί το ελικόπτερο και το υλικό - σκόνη που θα "πιεί" και αυτό ότι υγρασία έχει απομείνει.......
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 11:23 πμ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 11:23 πμ ίσως κάποια <<εργοταξιακή>> μέση λύση- στοιχειώδης διαβροχή, όχι καυσωνας- απογευματινή ώρα σκυροδέτησης ή βραδυνή ( τα ελικόπτερα απογειώνονται και το βράδυ )
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 12:30 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 12:30 μμ δεν μπορω απογευμα Είναι 1000 κυβικά Πρέπει να απογειωθεί από το πρωί!!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 12:55 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 12:55 μμ Μήπως υπάρχει πρόβλημα με το πάχος της πλάκας? Διαφορετική συστολή εσωτερικά της ραντιέ με εξωτερικά που δουλεύει το ελικόπτερο?
Evan Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 01:46 μμ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 01:46 μμ Γιατί να έχει πρόβλημα από τη στιγμή που είναι το ίδιο υλικό και το ρίχνεις με τη μιά? Στο κάτω κάτω βιομ. δάπεδο είναι η επεξεργασία και η χαλαζιακή δεν είναι άλλο υλικό.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 01:59 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 17, 2008 at 01:59 μμ Γιατί να έχει πρόβλημα από τη στιγμή που είναι το ίδιο υλικό και το ρίχνεις με τη μιά? Στο κάτω κάτω βιομ. δάπεδο είναι η επεξεργασία και η χαλαζιακή δεν είναι άλλο υλικό. το λέω επειδή η όλη επεξεργασία γίνεται στο τελείωμα της σκυροδέτησης. Η χαλαζιακή και κάποιες ρητίνες που βάζουν, δημιουργούν μια πιο σκληρή στρώση που (ίσως) δεν πρέπει να υποστεί συστολές. Το σκυρόδεμα όμως στο εσωτερικό της ραντιέ είναι νωπό και κατά την σκλήρυνση συστέλλεται. Άρα μήπως δημιουργείται μια διαφορά σε εξωτερική - εσωτερική ίνα που προκαλεί ρωγμές?
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε July 18, 2008 at 05:19 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 18, 2008 at 05:19 πμ ??????????????
bmw316gr Δημοσιεύτηκε July 18, 2008 at 07:37 πμ Δημοσιεύτηκε July 18, 2008 at 07:37 πμ Αν δεν θέλεις να σου σκίσει καθόλου επιφανειακά το οποίο συμβαίνει σε πλάκες μεγάλης επιφάνειας και λόγου της διαδικασίας κατασκευης του βιομηχανικού (χωρίς διαβροχή και λόγω συστολών ξηράνσεως) βάλε ίνες μεταλλικές ή συνθετικές κατά την σκυροδέτηση.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα