Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καταπολεμούμε τις ανεστραμμένες δοκούς!!!!

Σοβαρά τώρα, δεν αντιμετωπίζεται με σιγουριά ακόμα και με S4. Ο λόγος είναι η τεράστια συγκέντρωση οπλισμού σε αυτούς τους κόμβους σε συνδυασμό με την αδυναμία επιτήρησης της σκυροδέτησης σε όλο το βάθος του κόμβου ο οποίος συνήθως είναι της τάξεως του 1μ. Βρίσκεται ο μηχανικός αντιμέτωπος με τα εξής: σφιχτό μπετό προς διατήρηση αντοχών (διότι το S2 με υπερρευστοποιητή δεν κάνει τίποτα) και αν είναι τυχερός δεν θα έχω φωλιές/ο δονητής δεν θα αφήσει κενά κατά την δόνηση ή βάζω περισσότερο ρευστοποιητή απο το προβλεπόμενο/κοιτάω πέρα και τους αφήνω να το κάνουν "σουπα" από νερό; Μήπως να τους αφήσω να ρίξουν πρώτα την πλάκα και τις κανονικές δοκούς και μετά τους "λαιμούς" απο τα ανεστραμμενα;

 

Πάντως εγώ σε αυτό το θέμα έχω βάλει τα όριά μου: ανεστραμμένα γιόκ μέχρι ΑΣΣ.

Δημοσιεύτηκε

συνάδελφε iovo έχω δουλέψει με ρηγμάτωση στο ΝΕΧΤ και είμαι ικανοποιημένος (τουλάχιστον όταν σύγκρινα αποτελέσματα στην διπλωματική).

Παρουσιάζει κάποια προβλήματα στο q-mode αλλά στο r-mode ΟΚ και θα δείς ότι θα σου αυξήσει τα σίδερα στα μεγάλα ανοίγματα.

Έχω μια ένσταση με την προέκταση της Δ11 με δοκόσειρά με έμμεση στήριξη:

α)θα βοηθήσει ΜΟΝΟ στην ευμενέστρη διαστασιολόγηση των πλακών αφού θα γίνουν τετραέρειστες (μικρότερο πάχος και οπλισμός) όπως είπαν οι συνάδελφοι , αλλά τίποτα παραπάνω

β)ΔΕΝ θα ανέμενα μείωση μετακινήσεων αφού η δοκός δεν καταλήγει σε πλαίσιο.

γ)συμφωνώ με ΣεφανοςΒ για πρισματικές ενισχύσεις στα άκρα δοκών, πολύ ανακουφιστικά.Θυμίσου μόνο να ξεφυλίσσεις τον κανονισμό όπου προβλέπει κάποιες πρόσθετες άλλοτε ανακουφιστικές και άλλοτε επιβαρυντικές δυνάμεις λόγω τέμνουσας στο λοξό τμήμα της πρισματικής ενίσχυσης.

Ελπίζω να ληφθούν οι συστάσεις μου με καλή προαίρεση και όχι σαν παρατήρηση σε κάποιο συνάδελφο.

Δημοσιεύτηκε

Στο πάχος των πλακών δε θα έχει επίδραση η έμμεση δοκός γιατί είτε έχει πλάκα 13,25*5,00 είτε 6,625*5 είναι το ίδιο για το πάχος όπως αυτό προκύπτει από τον έλεγχο για απαλλαγή ελέγχου βέλους κάμψης.

Έτσι όμως όπως το αντιλαμβάνομαι "οφθαλμοστατικά" η σύνδεση των μέσων των ανοιγμάτων με μία δοκό θα βοηθήσει στη μείωση των βυθίσεων σε περίπτωση που μία κύρια δοκός των 13,25μ δέχεται μεγαλύτερο φορτίο από τις γειτονικές της. Τότε οι αριστερά και δεξιά αυτής δοκοί τείνουν να την αντιστηρίξουν. Πράγμα βέβαια που κάνουν και οι πλάκες αν μάλιστα υιοθετήσει το πάχος των 20cm ο μελετητής, αλλά ακόμα περισσότερο μια δύσκαμπτη δοκός.

Δημοσιεύτηκε
είτε έχει πλάκα 13,25*5,00 είτε 6,625*5 είναι το ίδιο για το πάχος όπως αυτό προκύπτει από τον έλεγχο για απαλλαγή ελέγχου βέλους κάμψης.

Είναι ακριβώς έτσι...

Δημοσιεύτηκε

Εγω δεν είμαι και πολυ εμπειρος αλλα αν θεωρησεις περιπου 25KN/m απο συνδυασμους λειτουργικότητας πάνω στη δοκό το ελαστικο βέλος με τον τύπο

(5/384)(ql^4)/(EI) με Ε=31000000, Ι ορθογωνικης δοκου 40/100 = 0,0333

ειναι περιπου 1,1 εκατοστα. το l/250 είναι 13,5/250=0,054=5,4εκ., Χοντρικά ερπυσμος και συστολη ξήρανσης δεν μπορουν να σου 5πλασιασουν το βέλος με αυτες τις διατομές ιδιως αν εχεις και αρκετο θλιβόμενο οπλισμο στο ανοιγμα της δοκου. Εγω θα έλεγα οτι είσαι κάτω απο το 50% του l/250.

Δημοσιεύτηκε

Χάρη & acnt για το πάχος της πλάκας έχετε απόλυτο δίκιο.

Χάρη , αναφερόμουν στις οριζόντιες μετακινήσεις και όχι στις κατακόρυφες.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας και τις πολύ εύστοχες παρατηρήσεις σας και συμβουλές. Προχωρώ με την μελέτη της κατασκευής λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω και θα επανέλθω με πιο αναλυτικά και ποιοτικά συμπεράσματα.

  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Πρόκειται για μονώροφο με υπόγειο και είμαι στο στάδιο της προμελέτης.

Ζώνη ΙΙ.

Δεν κάνω ικανοτικό.

Όλοι οι στύλοι οι υπόλοιποι οπλίζονται με μικρό ποσοστό οπλισμό (από 8Φ18 έως 12Φ). Μόνο το εικονιζόμενο Κ21 μου δίνει 24Φ20.

Τι λέτε?

 

501eccab.gif

Δημοσιεύτηκε

Αυτό είναι!

Αυτά παθαίνεις άμα "σιδερώνεις" μέχρι τις 12 το βράδυ. Κουδούνι έγινα!

Άψογος acnt. Ευχαριστώ :wink:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.