ilias Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Στο κάτω μέρος της μπατικής, εκεί που πατάει δηλαδή στην οροφή υπογείου (τα λέω καλά?) δεν έχεις δοκάρι?
Panayiotis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Πως θα τις τετραγωνίσω???
Panayiotis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Όχι δεν έχω γιαυτό θα έβαζα κρυφοδοκό. Τώρα μπήκες στο πνεύμα μου. Αλλά τι δοκό θα βάλω που να καλύπτει ευθύγραμμη και λοξή μπατική τοιχοποιία στην ίδια πλάκα?
ilias Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Μάλιστα, τώρα κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς. Μπορείς αν θες η Ε.Ζ. να ακολουθεί το σχήμα της τοιχοποιϊας σου και κράτα τη σε μικρό πλάτος. Πάντως αν θες τη γνώμη μου και αν μου επιτρέπεις: 1. Αύξησε το πάχος της πλάκας από τα 15 cm που λες, πρώτον για καλύτερη συμπεριφορά και δεύτερον να χωρέσουν τόσα σίδερα εκεί (ΑΝΩ-ΚΑΤΩ στρώση πλάκας, Ε.Ζ. και συνδετήρες αυτής). 2. Πρόσεξε πολύ τον τρόπο όπλισης στο σημείο γωνίας των δοκών, δώσε καλή λεπτομέρεια να την καταλάβουν οι σιδεράδες. 3. Έτσι όπως βλέπω τα δύο ορθογωνικά υποστυλώματα στα δεξιά του ξυλοτύπου, δεν έχεις καθόλου μήκος αγκύρωσης για τα σίδερα των ευθυγράμμων δοκών. Κάνε "δόντι" ή κάντα ορθογωνικά π.χ. 45/45. Πρόσξέ το αυτό γιατί δεδομένου και του περιέργου του ξυλοτύπου σου θα έχεις πρόβλημα. Προσοχή λοιπόν! 4. Επίσης εκείνα τα δύο δοκάρια στα δεξιά που συνδέονται κάθετα μεταξύ τους, γιατί δεν έχουν κανένα στύλο στο σημείο ένωσής τους? Δεν μου αρέσει η διάταξη. Υ.Γ. Αλήθεια γιατί δεν έχεις δοκό και από κάτω?
Panayiotis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 ilias Διότι είναι γκαράζ από κάτω (μέσο πλάκας γκαράζ). Θα ήταν άσχημο. Πρόβλημα ακγύρωσης έχω μόνο για τα κάτω σίδερα. Τα πάνω θα τα αγκυρώσω στην πλάκα.
ilias Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Διότι είναι γκαράζ από κάτω (μέσο πλάκας γκαράζ). Θα ήταν άσχημο. Βάλε την ασφάλεια πάνω από την αισθητική, ας κάνει και κανένα συμβιβασμό και ο Αρχιτέκτονας. ...........Τα πάνω θα τα αγκυρώσω στην πλάκα. Γίνετε και αυτό αλλά δεν είναι τρόπος κατά Ε.Κ.Ω.Σ.
Panayiotis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2009 Λεπτομέρεια στη γωνιά δοκού?? Αυτό εννοείς ? Έβαλα επιπρόσθετο οπλισμό όπως βλέπεις στην λεπτομέρεια και συνδετήρες Φ10/10 σε όλο το άνοιγμα δοκού. Προτείνης καμία τροποποίηση? Γιατί δεν είναι τρόπος κατά ΕΚΩΣ?
acnt Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2009 Η διάταξη οπλισμού την οποία δείχνεις είναι πιό κατάλληλη για κατακόρυφα φορτία. Αν ήταν δηλαδή αυτό που δείχνεις τομή πλάκας σκυροδέματος, τότε ναι. Βγάλε φουρούσια κατά τον Ψ άξονα πάνω και κάτω από τις τετράγωνες κολώνες για να πα΄τησουν οι δοκοί που έχεις κατά Χ. 1
Panayiotis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2009 acnt α) Δεν κατάλαβα πως να βγάλω φουρούσια κατά Ψ άξονα. Μπορείς να με βοηθήσης να καταλαβω? β) Δηλαδή στο σπάσιμο της δοκού δεν χρειάζεται ενίσχυση?
ilias Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2009 Λεπτομέρεια στη γωνιά δοκού?? Αυτό εννοείς ? Έβαλα επιπρόσθετο οπλισμό όπως βλέπεις στην λεπτομέρεια και συνδετήρες Φ10/10 σε όλο το άνοιγμα δοκού. Προτείνης καμία τροποποίηση? Συμφωνώ με την όπλιση όπως τη δείχνεις στο σχήμα σου και με τους Φ10/10 που βάζεις, αρκεί να είναι πυκνοί και εντός του κόμβου. Πρόπσεξε θέλει και κα΄λή δόνηση εκεί, που με τόσα σίδερα θα υπάρχει κάποια δυσκολία. Τον τρόπο όπλισης έτσι όπως τον δείχνεις τον προτείνει και ο Leonhardt. .....Γιατί δεν είναι τρόπος κατά ΕΚΩΣ? Γιατί δεν αναφέρει πουθενά ο Ε.Κ.Ω.Σ. απ΄ότι θυμάμαι για αγκύρωση οπλισμού σε πλάκα, άλλο που γίνεται κάποιες φορές. Από τον να μην έχεις καθόλου αγκύρωση καλό είναι, αλλά όταν μπορείς να έχεις με κάποια αλλάγή της διατομής όπως εσύ, γιατί να μην το κάνεις?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα