JEK Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Συνάδελφοι,μετά από μια γρήγορη αναζήτηση δεν βρήκα κάτι σχετικό με τον τίτλο του ερωτήματος. Η περίπτωση αναφέρεται σε πλάκα οπλ. σκυροδέματος,εδραζόμενη στο έδαφος και φορτιζόμενη από κίνηση και στάθμευση οχημάτων. Παλαιότερα είχα εντοπίσει μια δημοσιευμένη μελέτη του Δ.Μπα'ι'ρακτάρη,που δυστυχώς τώρα την αναζητώ. Την έχει υπόψη του κάποιος συν. , ή έχει εκπονήσει αντίστοιχη,ώστε να με καθοδηγήσει βιβλιογραφικώς; Ευχαριστώ.
saltapidas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Ποια η διαφορά απο διαστασιολόγηση πλάκας ραντιε;; Βεβαια, εδω θα εχεις τα τρόπον τινά traffic loads, αλλά οι αρχές σχεδιασμού-αναλυσης, θεωρω πως ειναι οι ιδιες.
JEK Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Ναί,εντάξει η ραντιέ,αλλά με τι φορτία;οδογεφυρών; Υπάρχει κάποιο DIN για αυτήν την περίπτωση πλακών;
saltapidas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Με τον ορο vehicle loads on bridges βρηκα κατι στο google... Προσπαθησε το. Αν και το θεμα εχει ξανασυζητηθει (ειμαι σιγουρος, αλλα στο χαος τι να βρεις) θεωρω πως ειναι μια καλη προσομοιωση να δεις τις πορειες-τροχιες των οχηματων και σε αυτες τις ζωνες να βαλεις το φορτιο που αναλογει για καθε μια απο τις 4 ροδες του οχηματος.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Μεμονωμένο φορτίο τροχού θα χρησιμοποιήσεις, μια που η επιφάνεια επιρροής "πέφτει" γρήγορα, με αποτέλεσμα να μην έχει νόημα η επαλληλία... Βάζεις ελατήρια, το φορτίο και λύνεις. Γενικά πάντως η ορθολογική επιλογή είναι κατασκευή συμπυκνωμένης υπόβασης και άοπλου καταστρώματος... @Saltapidas, δεν τόλμησα να παραπέμψω στα σχετικά θέματα, διότι είναι μπερδεμένα τα φορτία πλακών με τα φορτία εδαφοπλακών. Μία αναζήτηση για "εδαφόπλακα" βγάζει αρκετά σχετικά αποτελέσματα, αλλά...
noutsaki Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 jek, έχεις το βιβλίο του ερμόπουλου, ευρωκώδικας 1?την αναθεωρημένη έκδοση του 2008. νομίζω προτείνονται κάποια πράγματα γι' αυτά που ζητάς στις σελίδες 28, 29 και 30 τόσο για ομοιόμορφο κατανεμημένο σε επιφάνειες κυκλοφορίας οχημάτων όσο και για κατανεμημένο από τροχούς. τώρα αν θες κάτι πιο εξειδικευμένο θα πας σε γέφυρες και τα ανάλογα φορτία...αν δεν το έχεις, θα μεριμνήσω δια εσέ αύριο, απλά let me know. έχω και μια απορία στο θέμα που μάλλον είναι περισσότερο κατασκευαστική. ας υποθέσουμε ότι για τα ανάλογα φορτία επιλύουμε την πλάκα και στις θέσεις του συγκεντρωμένου φορτίου (τροχοί) προκύπτει μια τοπική πύκνωση του οπλισμού.πώς γνωρίζουμε ότι όντως στην πράξη εκεί που θα γίνει η πύκνωση θα κάτσουν τα φορτία?... σε μία τέτοια σχετική απλή περίπτωση που είχα κάποτε, είχα οπλίσει όλη την πλάκα (μικρή γύρω στα 35τ.μ.) με τον "πυκνό" οπλισμό και είχα ζητήσει από τον αρχιτέκτονα να τοποθετηθεί προειδοποιητική πινακίδα που να λέει πόσα αμάξια μπαίνουν και τί βάρους επιτρέπεται να είναι..α και να γίνει διαγράμμιση των θέσεων..βέβαια εκείνο το μικρό πάρκινγκ τελικά δεν είχε υλοποιηθεί ποτέ, οπότε δεν ξέρω αν είχα κάνει καλά!!.. 1
saltapidas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Μεμονωμένο φορτίο τροχού θα χρησιμοποιήσεις, μια που η επιφάνεια επιρροής "πέφτει" γρήγορα, με αποτέλεσμα να μην έχει νόημα η επαλληλία... Βάζεις ελατήρια, το φορτίο και λύνεις. Nαι, αλλα μαλλον πρεπει να λαβει το φορτιο που δινει ο καθε αξονας του οχηματος. Εαν μιλαμε για μεγαλο χωρο, ετσι μπορει να κανει τρομερη οικονομια. Γενικά πάντως η ορθολογική επιλογή είναι κατασκευή συμπυκνωμένης υπόβασης και άοπλου καταστρώματος... Eγω παλι ειμαι υπερ της πλάκας ~35εκ με 2#... @Saltapidas, δεν τόλμησα να παραπέμψω στα σχετικά θέματα, διότι είναι μπερδεμένα τα φορτία πλακών με τα φορτία εδαφοπλακών. Μία αναζήτηση για "εδαφόπλακα" βγάζει αρκετά σχετικά αποτελέσματα, αλλά... Απο ενα σημειο και μετα ειναι λογικο να συμβαινει αυτο, μη λεμε και οτι θελουμε... Το μεμπτο ειναι πως δεν γινονται προσπαθειες για να λυθει το προβλημα. Η μαλλον εγινα και σταματησαν το 2009... Αποτελεσμα του εθισμου στο post trimming;
ilias Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2011 Σχετικό θέμα παιδιά είναι ΑΥΤΟ Κάπου αναφέρω σε ένα μήνυμα εκεί για μοντέλα φόρτισης γεφυρών από οχήματα κατά DIN 101, 102 αλλά απ΄ότι είδα δεν είναι διαθέσιμο το upload που είχα κάνει. Αν σας ενδιαφέρει μπορώ να τα ανεβάσω πάλι.
noutsaki Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 φυσικά και μας ενδιαφέρει.ευχαριστούμε. 1
JEK Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Eυχαριστώ τους συν. για την καθοδήγηση. noutsaki,μην κάνεις τον κόπο,το έχω. Θα προχωρήσω την συγκεκριμένη μελέτη(αφορά πλατεία),προσπαθώντας να λύσω και άλλα ζητήματα σχετικά με αρμούς κλπ. Παράλληλα θα συνεχίσω να αναζητώ την δημοσίευση που αναφέρω στο#1,θυμάμαι ότι ήταν εξαιρετικά διαφωτιστική και το κυριότερο δεν απαιτούσε χρήση προγράμματος. Οπωσδήποτε θα σας ενημερώσω επ'αυτού.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα