Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Για κυκλ. σύνδεση δες ΠΔ 118/06 ΦΕΚ 119Α

Για κατοικία, εξαρτάται από την κατάταξη της οδού. Αν είναι ΠΕΟ ή  SR μπορείς, αν είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος (με υλοποιημένο το όριο απαλλοτρίωσης) μπορείς, αλλά όχι με απευθείας πρόσβαση.

Αν η δουλεία έχει επαρκές πλάτος ώστε να μπορούν να διασταυρωθούν δύο νταλίκες π.χ., γιατί όχι?. Το βασικότερο όμως είναι η διασφάλιση δουλείας (συνήθως με δικαστική απόφαση)

  • Upvote 1
  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

Κύριοι γεια σας

Κληροτεμάχιο 20στρεμμάτων το οποίο δεν είχε πρόσωπο σε δρόμο το έκοψε η Εγνατία στην μέση και προέκυψαν 2 τεμάχια... Το ένα τμήμα είναι υπερβολικά μικρό και άρα σιγουρα όχι άρτιο...

Το άλλο όμως έχει πρόσωπο σε χέρσο - κοινόχρηστο σύμφωνα με το απόσπασμα της τοπογραφικής αλλά σήμερα υπάρχει αγροτικός δρόμος. Μπορώ να δεχτώ τον δρόμο σαν πρόσωπο του τεμαχίου;

Η γνώμη μου είναι πως όχι αλλά θέλω και μια δεύτερη γνώμη... Είναι το τεμάχιο αυτό οικοδομήσιμο; Το υπολοιπόμενο εμβαδόν είναι κοντά 10στρ...

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ο αγροτικός δρόμος πώς προέκυψε; Έγινε διάνοιξη από κάποιον επίσημο φορέα;

Επίσης, υπάρχει αρκετό βάθος, γιατί υπάρχει και η ζώνη ασφαλείας από την Εγνατία.

Edited by ted78
Δημοσιεύτηκε

σωστη η  ερωτηση

 

Δεν  φαινεται να υπαρχει αγροτικος δρομος...με την εννοια του "κοινοχρηστου απο το 1923...

απλα χρησιμοποιουν ενα τμημα του  "χερσου"  - το οποιο ανηκει στο Δημοσιο-  για να περνανε..

Επομενως υπηρχε ενα τυφλο  γηπεδο, αρτιο και οικοδομησιμο, το εκοψε η Εγνατια σε ενα μικρο και ενα μεγαλο, με "προσωπο" σε διεθνη οδο...

 

Απλα υπαρχει ενα ερωτημα, δλδ.    αν θεωρειται "προσωπο" το οτι "βλεπει" στην...μπαριερα του κλειστου αυτοκινητοδρομου,

για να δουμε αν υπαρχουν και οι  λοιπες προυποθεσεις του Δ 270

 

πλεον το θεμα της αποστασης ασφαλειας που ανεφερε ο φιλος Τεντ

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις!

Οι αποστάσεις ασφαλείας των 40μ και 60μ από το όριο απαλλοτρίωσης και τον άξονα τηρούνται κανονικά και χωράει να εγγραφεί κτήριο τηρουμένων των πλαγίων αποστάσεων...

Σε απόσπασμα που χορηγεί η τοπογραφική για συμβολαιογράφους έχει περασμένο το βόρειο τμήμα ως χέρσο κοινόχρηστο. Στο χάρτη της διανομής μοιάζει σαν δρόμος που διαπλατύνεται... Φαίνεται και στην φωτογραφία από την μέση και αριστερά...

Αν είναι δρόμος πιάνω κανόνα και είμαι άνετος... Αν όχι πρέπει να θεωρήσω ότι το τεμάχιο δημιουργήθηκε με την διάνοιξη της Εγνατίας δεδομένου ότι το σημερινό του σχήμα προέκυψε από την απαλλοτρίωση, σωστά;

Δεν είμαι βέβαιος για τον χρόνο παράδωσης του συγκεκριμένου τμήματος της Εγνατίας για να τσεκάρω αν είμαι προ 2003 ή μετά...

Υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει;

post-36005-0-68485400-1446730424_thumb.jpg

Edited by Triantafyllos_
Δημοσιεύτηκε

νομιζω οτι θα βοηθουσε την συζητηση ...το πότε δημοσιευθηκε το ΦΕΚ ??

 

θεωρητικα απο τοτε και μετα,    ακομα και να μεταβιβαζονταν αυτο το γηπεδο,

 

θα εγραφε α τμημα  μικρο, β τμημα απαλλοτριουμενο, γ' τμημα..."μεγαλο"

Δημοσιεύτηκε

Προς το παρόν περιμένω από την κτηματική και Εγνατία την απάντηση για το ποιο ΦΕΚ είναι...

Το κακό όμως είναι ότι οι απαλλοτριώσεις που έγιναν, έγιναν από ότι κατάλαβα βάση κτηματογράφησης και όχι βάση διανομής...

Εγώ εφαρμόζω την διανομή και βλέπω τι απέμεινε από το όριο απαλλοτρίωσης...

Δημοσιεύτηκε (edited)

οταν λεει "χερσο"  μετα δεν λεει κοινοχρηστο

 

λεει "χερσο κοινο"

 

και ανηκει στο δημοσιο...

 

κατα τα λοιπα, εγινε κτηματογραφηση, απαλλοτριωση, ο πελατης πηρε χρηματα...

ολα αυτα  τα σχεδια... καπου ειναι

[εδω,  για την διανοιξη της Μουδανίων  πριν 20-25   χρονια... θα σου ελεγα...διπλα στους Τρεις  Ιεραρχες...]

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε

Dimitris GM θα δεις τα τεμάχια γραμμένα και "χέρσο κοινό" και "χέρσο κοινόχρηστο" στα αποσπάσματα που χορηγεί η εκάστοτε Τοπογραφική Υπηρεσία, δεν παίζει ρόλο αυτό... δες π.χ εδώ:

https://yperdiavgeia.gr/decisions/view/16449794

Τα σχέδια τα έχει η Εγνατία και η εκάστοτε κτηματική...

Ο πελάτης έχει αποζημιωθεί, τώρα αν είναι με βάση την κτηματογράφηση ή βάση της διανομής είναι άλλο θέμα το οποίο θα εξετάσω αργότερα.

Προς το παρόν ψάχνω την αρτιότητα για ότι προκύπτει κατόπιν απαλλοτρίωσης με τα δεδομένα όπως τα περιέγραψα παραπάνω...

Αν βγήκε ΦΕΚ απαλλοτρίωσης για την Εγνατία πριν το 2003 θεωρείται άρτιο και οικοδομήσιμο λόγω ύπαρξης εμβαδού άνω των 4στρ και πλευρικών αποστάσεων ικανών να ανεγερθεί κτήριο αλλά και επειδή είναι και προϊον απαλλοτρίωσης σύμφωνα με το διάταγμα του 85. Σωστά;

Εξετάζω όμως αν ο σημερινός δρόμος υπήρχε ανέκαθεν στην διανομή και εσφαλμένα αναφέρεται ως χέρσο κοινόχρηστο ώστε να πάω με τον κανόνα των 25μ και να είμαι ακόμη πιο άνετος. Αν ο δρόμος φαίνεται στην διανομή (η οποία είναι επίσημο διάγραμμα) και το τεμάχιο μου συνορεύει με αυτό είμαι καλυμμένος με τον κανόνα του 2003.

Δημοσιεύτηκε

παντως,

 

ειτε "χερσο κοινο"   ειτε "χερσο κοινοχρηστο"....  ανηκει  στο Δημοσιο

 

αν "εκει" ειναι δρομος διανομης....εχεις νομιμο προσωπο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.