Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα,

στην εταιρεια που εργαζομαι εχουμε ενα μηχανημα αφυγρανσης λασπης με την βοηθεια ψυκτικου κυκλου.Το α(χανημα αποτελειται απο ενα οριζοντιο κυλινδρο οπου μεσα τοποθετειται η λασπη.Στο κατω μερος του κυλινδρου υπαρχει ενας μανδυας οπου το συμπιεσμενο φρεον θερμαινει την λασπη.Οι ατμοι οδηγουνται στο πανω μερος του κυλινδρο οπου εκει γινεται υγροποιηση των ατμων με την βοηθεια σωληνωσεων που ρεει φρεον χαμηλης πιεσεως(λογω εκτονωτικης).Ο κυλινδρος που βρισκεται η λασπη βρισκεται σε συνεχη υποπιεση -1 bar.

To προβλημα μου ειναι το εξης:ενω εχω σωστη θερμοκρασια θερμανσης στον κατω μανδυα(γυρω στους 70οC) ,στ πανω μερος του κυλινδρου οπου εχω την ψυξη των ατμων δεν εχω σωστη θερμοκρασια(ουσιαστικα δεν εχω υγροποιηση ατμων).Και παρουσιαζεται το εξης παραδοξο:βασει κατασκευαστη μετα την εκτονωτικη βαλβιδα και πριν τον εξατμιστη πρεπει να εχω 5οC ,ενω μετα τον εξατμιστη θα πρεπει να εχω 10οC.

Εγω εχω πριν τον εξατμιστη 5οC ,ενω μετα τον εξατμιστη εχω -1οC!!!!!!!

Εχω αλλαξει εκτονωτικη βαλβιδα,εχω αποκαταστησει απολυτα το κυκλωμα του φρεον με ζυγαρια ακριβειας,εχω ελεγξει τον εξατμιστη(απο την μερια που βρισκονται οι ατμοι της λασπης) και δεν ειναι βρωμικος.

Εγω καταληγω οτι το προβλημα ειναι στις σωληνωσεις εναλλαγης θερμοτητας του εξατμιστη.υπαρχει πιθανοτητα να εχουν βουλωσει και να κανουν μια επιπλεον πτωση πιεσης του φρεον????

Μηπως υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να ελεγξω?

 

Υ.Σ:Κατα την αλλαγη του φρεον δεν εκανα πρεσσαρισμα με αζωτο.Δεν ξερω αν λεει κατι,αλλα το λεω ως πληροφορια.

Δεν γνωριζω ψυκτικα,διαβαζω αρκετα αυτη τη περιοδο και προσπαθω να τα δω στη πραξη.

Δημοσιεύτηκε

Το σενάριο του βουλώματος που αναφέρεις, ταιριάζει με τα συμπτώματα.

 

Όμως, πως λειτουργεί σωστά η θέρμανση της λάσπης (συμπηκνωτής) αν δεν λειτουργεί σωστά ο εξατμιστής?

 

Η ελάχιστη θερμοκρασία του κυκλώματος είναι -1C? Στον εξατμιστή η θερμοκρασία λογικά είναι πολύ μεγάλη, αφού δεν έχεις συμπήκνωση υδρατμών.

Δημοσιεύτηκε

Η εκτονωτική σου βαλβίδα τι τύπου είναι;

Πολύ πιθανό αυτό που φαντάζεσαι είναι καθώς περαιτέρω πτώση της θερμοκρασίας στον εξατμιστή μονοσήμαντα σημαίνει περαιτέρω πτώση πίεσης. Αν είσαι σίγουρος ότι έχεις βάλει σωστή ποσότητα (σύμφωνα με τις αρχικές προδιαγραφές της εγκατάστασης) κάνε και μια μέτρηση πιέσεων και βάλτα σε ένα mollier να δεις πως πάει ο κύκλος σου, πιθανόν να έχεις μεγάλη υπερθέρμανση ατμών; που μπορεί να σημαίνει ότι χρειάζεσαι λίγο παραπάνω φρεον στην εγκατάσταση. Φαντάζομαι έκανες κενό στην εγκατάσταση πριν την πλήρωση, επειδή αναφέρεις μόνο για το άζωτο.

Δημοσιεύτηκε

Βάσει κατασκευαστή Έχω χαμηλότερη θερμοκρασια 5οC ακριβώς

Πριν τον εξατμιστη.Εγω Έχω χαμηλότερη θερμοκρασια -1οC μετα τον εξατμιστη!ο κυλινδρος στο πανω μέρος είναι ζεστός ενώ έπρεπε να είναι κρυος.το λέω Αυτό Γιατί Έχω άλλο Ένα ίδιο μηχάνημα και συγκρινω.

Χρησιμοποιώ θερμοστατικης εκτονωτικη με εξωτερικό εξίσωση.αν θυμάμαι

Καλά ο τύπος του orifice είναι Tvx 12.μπορει να κάνω και λάθος.

Εννοείται πως έκανα κενό.

Αν υποθέσουμε ότι η βλάβη είναι αυτή Τότε πως μπορω να την αποκαταστησω;

Πρεσσαροντας με αζωτο;;και αν πρεσσαρω με αζωτο ,χρειάζονται αλλαγή τα φίλτρα αναρροφησης και εκτόνωσης μετα;

Δημοσιεύτηκε

Αν έχεις 5 στην αρχή και -1 στο τέλος και ο κύλινδρος σου παραμένει ζεστός τότε κάτι πρόβλημα έχεις στη συναλλαγή θερμότητας ή/και στη ροή μάζας του ψυκτικού.

Εφόσον απέξω ο εξατμιστής σου είναι εντάξει, κύττα από μέσα.

Λύσε την εγκατασταση απόμονωσε τον εξατμιστή και δοκίμασε είτε με άζωτο είτε με αέρα να δεις τι γίνεται, αν έχει σοβαρή στένωση θα φανεί αμέσως, τα φίλτρα δεν είναι κακό να τα αλλάξεις έτσι κι αλλιώς.

 

 

Πως ξεκίνησε το όλο θέμα, είχατε κάποια βλάβη, κάνατε κάποια αλλαγή, επισκευή, συντήρηση; Εγινε έτσι ξαφνικά;

Δημοσιεύτηκε

Είχε βλάβη ο συμπιεστης και αντικαταστάθηκε.είχαμε εξωτερικό συνεργάτη ψυκτικο και αυτός έκανε τις επεμβάσεις στο μηχάνημα.πλέον τα άλλαξε Όλα.δεν παρακολουθουσα τις επεμβάσεις που έκανε.για οικονομικούς λόγους πλέον το ανέλαβα Εγω.στην αρχη πίστευα ότι ήταν η εκτονωτικη αλλα όπως είπα την αλλαξα και απεκατεστησα το φρεον του κυκλώματος.

Δεν είναι εύκολο να απομόνωσω τον εξατμιστη.αν πρεσσαρω όλο το κύκλωμα υπάρχει πρόβλημα;θα πρεπει να αποσύνδεσω τον κομπρεσσορα;τα φίλτρα είναι καινούρια,Γι'αυτο ρωτάω αν πάθουν τπτ με το αζωτο.

Δημοσιεύτηκε
Είχε βλάβη ο συμπιεστης και αντικαταστάθηκε.είχαμε εξωτερικό συνεργάτη ψυκτικο και αυτός έκανε τις επεμβάσεις στο μηχάνημα.πλέον τα άλλαξε Όλα.δεν παρακολουθουσα τις επεμβάσεις που έκανε.για οικονομικούς λόγους πλέον το ανέλαβα Εγω.στην αρχη πίστευα ότι ήταν η εκτονωτικη αλλα όπως είπα την αλλαξα και απεκατεστησα το φρεον του κυκλώματος.

Δεν είναι εύκολο να απομόνωσω τον εξατμιστη.αν πρεσσαρω όλο το κύκλωμα υπάρχει πρόβλημα;θα πρεπει να αποσύνδεσω τον κομπρεσσορα;τα φίλτρα είναι καινούρια,Γι'αυτο ρωτάω αν πάθουν τπτ με το αζωτο.

 

Συμπιεστής κλειστού τύπου; Τι βλάβη; Μήπως βραχυκύκλωσε το τύλιγμα του;

στο πρεσσάρισμα βγάλε εκτός το συμπιεστή από τις βαλβίδες σερβις.

 

Τώρα οι διαγνώσεις και από μακριά είναι κάπως...ξέρεις...

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα

Μανόμετρα παρακολούθησης του συστήματος υπάρχουν;

Γράψε τις πιέσεις λειτουργίας και τι διακυμάνσεις παρουσιάζουν κατά τη λειτουργία και τι ψυκτικό υγρό χρησιμοποιείται στο κύκλωμα.

Από πρώτη εκτίμηση έλεγχο για παγοφραγμό και πιθανότητα ανάγκης πλήρωσης με ψυκτικό υγρό

Δημοσιεύτηκε
Συμπίεστης κλειστού τύπου.είχε βραχυκλωμα.

Ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες.

 

tip που ίσως το ξέρουν πολύ λίγοι, για αυτό μεταξύ μας!!!

 

Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστάται πλύση της εγκατάστασης με φρεον με ανάποδη ροή (από αναρρόφηση προς κατάθλιψη) στις σωληνώσεις και αλλαγή των φίλτρων. Αν δεν άλλαξες φίλτρα ή δεν έγινε η διαδικασία αυτή, κάνε τη και άλλαξε φίλτρα όπως και να'χει. Δεν είχα την τύχη να δοκιμάσω ποτέ αυτή τη συμβουλή οπότε αν το κάνεις πες μας να ξέρουμε τι γίνεται. Συνίσταται για να μην καεί ξανά το τύλιγμα του συμπιεστή λόγω των οξειδίων που σχηματίστηκαν στο κάψιμο και υπάρχουν στο κύκλωμα. Μπορεί να είναι και παπατζα αλλά από αυτόν που τ'ακουσα την εποχή που τ'ακουσα δεν έχω κανένα λόγο να μην τον πιστέψω. Ισως έχουν σχηματιστεί κάποιες επικαθήσεις στις σωληνώσεις και σου κάνει τα προβλήματα.

Καλή τύχη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.