ΗΝ1984 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 tip που ίσως το ξέρουν πολύ λίγοι, για αυτό μεταξύ μας!!! Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστάται πλύση της εγκατάστασης με φρεον με ανάποδη ροή (από αναρρόφηση προς κατάθλιψη) στις σωληνώσεις και αλλαγή των φίλτρων. Αν δεν άλλαξες φίλτρα ή δεν έγινε η διαδικασία αυτή, κάνε τη και άλλαξε φίλτρα όπως και να'χει. Δεν είχα την τύχη να δοκιμάσω ποτέ αυτή τη συμβουλή οπότε αν το κάνεις πες μας να ξέρουμε τι γίνεται. Συνίσταται για να μην καεί ξανά το τύλιγμα του συμπιεστή λόγω των οξειδίων που σχηματίστηκαν στο κάψιμο και υπάρχουν στο κύκλωμα. Μπορεί να είναι και παπατζα αλλά από αυτόν που τ'ακουσα την εποχή που τ'ακουσα δεν έχω κανένα λόγο να μην τον πιστέψω. Ισως έχουν σχηματιστεί κάποιες επικαθήσεις στις σωληνώσεις και σου κάνει τα προβλήματα. Καλή τύχη. Η πλύση γίνεται με ειδική αντλία και χρησιμοποιείται freon 11 με αποσύνδεση του συμπιεστή από το κύκλωμα και κάποιες άλλες ουσιώδεις λεπτομέρειες.
vmantas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 Η πλύση γίνεται με ειδική αντλία και χρησιμοποιείται freon 11 με αποσύνδεση του συμπιεστή από το κύκλωμα και κάποιες άλλες ουσιώδεις λεπτομέρειες. Ευχαριστώ, από το προφίλ σου βλέπω ότι είσαι της δουλειάς οπότε τα ξέρεις και καλύτερα, εγώ από τη θεωρία πιο πολύ και από ένα δάσκαλο που σημάδεψε τη ζωή μου. Οταν και όπως θες μας λες και τις ουσιώδεις λεπτομέρειες για να είναι ολοκληρωμένο το πακέτο γνώσης που παραθέτουμε.
ΗΝ1984 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 Στην περίπτωση μας ,τη στιγμή που έχει προηγηθεί καμένος συμπιεστής υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχουν δημιουργηθεί στο δίκτυο οξέα και « λάσπη » που προέρχονται από το καμένο μονωτικό υλικό της περιέλιξης του συμπιεστή. Τα ανωτέρω ανεπιθύμητα υλικά προσκολλούνται στα τοιχώματα των σωληνώσεων και δεν υπάρχει η δυνατότητα να φύγουν αν δεν εκτεθούν σε υλικό με απορρυπαντική ιδιότητα. Πριν γίνει η σύνδεση του νέου συμπιεστή η (διαζ) εάν έχει γίνει τον αφαιρούμε από το κύκλωμα, αφαιρούνται όλα τα « εντόσθια » από τα διάφορα εξαρτήματα που υπάρχουν στο κύκλωμα (φίλτρα, ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα, εκτονωτική βαλβίδα, βαλβίδα σταθερής αναρροφήσεως, ελαιοδιαχωριστήρας) πλένονται ξεχωριστά χωρίς να τοποθετηθούν ακόμα στα κελύφη τους και το δίκτυο έρχεται σε μια δυνατότητα ελεύθερης ροής του υγρού καθαρισμού. Συνδέεται η αντλία του καθαριστικού με αναρρόφηση και εξαγωγή του υγρού στο ίδιο δοχείο για δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης. Στην αναρρόφηση της αντλίας τοποθετείται ειδικό φίλτρο σωματιδίων ( όχι υγρασίας ) το οποίο κατακρατά ότι κυκλοφορεί και τροφοδοτεί με καθαρό υγρό το δίκτυο. Ο χρόνος πλύσης εξαρτάται από τη σύσταση του εξαγομένου υγρού. Όταν εξασφαλιστεί η καθαρότητα του δικτύου τοποθετούνται τα « εντόσθια » και ο συμπιεστής και προμηθευόμαστε αρκετά φίλτρα υγρασίας και ελάχιστη ποσότητα ξυλοπνεύματος (4-5 ml είναι αρκετά) διότι το δίκτυο παρέμεινε ανοικτό και έχει εισχωρήσει υγρασία σε αυτό. Γίνεται κενό και πριν την πλήρωση με ψυκτικό υγρό γίνεται η πλήρωση λόγω κενού με το ξυλόπνευμα. Γίνεται εκ νέου καλό κενό και πλήρωση με ψυκτικό υγρό. Παρακολουθούμε τη το σύστημα και εντός εικοσιτετραώρου αλλάζουμε τα φίλτρα με καινούργια τα οποία τα αλλάζουμε εν νέου σε σαράντα οκτώ ώρες και τοποθετούμε τότε τα τελικά. Παρακολουθούμε το σύστημα και παρεμβαίνουμε αναλόγως. Μπορεί ο ανωτέρω τρόπος να χαρακτηριστεί από νεωτερίζοντες ως απηρχαιωμένος και μπακαλίστικος ,αλλά πιστέψτε με είναι δοκιμασμένος και λειτουργεί. Τα ανωτέρω και εμένα μου τα έχει διδάξει ένας παππούς (κυριολεκτικά) των ψυκτικών και κλιματιστικών εφαρμογών το 1986 στο Ναύσταθμο Κρήτης.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα