Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μου φαίνεται απίθανο να πάνε οι παλιές άδειες με το παλιό καθεστώς. Το νέο νομοσχέδιο προβλέπει την κατάργηση των πολεοδομικών γραφείων. Μου φαίνεται απίθανο να κρατήσουν τα πολεοδομικά γραφεία για 4 χρόνια (όσο ισχύει η οικοδομική άδεια) για να εξυπηρετήσουν όσους κάναν πρόσφατα αίτηση για άδεια.

 

Επίσης μου φαίνεται απίθανο να εκπαιδεύσουν όλους τους νέους μηχανικούς στα γραφεία δόμησης προκειμένου να μπορούν να ελέγξουν παλαιότερους φακέλους. Εδώ στις πολεοδομίες δυσκολεύονται οι συνάδελφοι να ακολουθήσουν την νομοθεσία που είναι και η δουλειά τους στο κάτω κάτω, θα τα καταφέρουν οι υπάλληλοι στα γραφεία δόμησης;

  • Απαντήσεις 181
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

Μα δεν λέει πουθενά πως δεν θα υπάρχει επιβλέπων.

Θα υπάρχει και μελετητής και επιβλέπων και ελεγκτής. Γίναμε Γερμανία ξαφνικά.

Δημοσιεύτηκε

Σιγα μην αλλαξει το καθεστως σε μια μερα...

Οσες ΟΑ εχουν κατατεθει θα προχωρησουν κανονικα..

Δημοσιεύτηκε
Δουλειά τέλος για τους Μηχανικούς. Αυτή είναι η ουσία. Όταν επιστρέφει Νόμος της χούντας, σημαίνει τέλος.

 

 

 

Νόμος της χούντας ???

 

Το εξηγείς αυτό

Δημοσιεύτηκε

Παραδοχές ( Συμφωνα με τα λεγόμενα )

 

1.Καταργηση Πολεοδομίας , όπως την ξέρουμε : Οι πολεοδόμοι θα αφεθουν ανενόχλητοι στο ιερό έργο τους (Facebook , blogs , κλπ )

 

2.Το σώμα ελεγκτών θα αποτελέιται ΜΟΝΟ απο ικάνοτατους μηχανικούς μη κομματικα εξαρτώμενους και εξειδικευμένους πλήρως ( βλέπε προσωρινοί ενεργειακοί επιθεωρητές)

 

3.Οι νέες αδείες θα εκδίδονται σε χρόνο ρεκόρ :

Αφού ετοιμάσουμε το φάκελο και κατατεθει σε εμας η αμοιβη της μελετης (100 -300 ευρώ ? πολλά λέω ? ) το στέλνουμε στη πολεοδομια ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ (μέσω Facebook ? ) και η υπηρεσία σε χρόνο dt ελέγχει δόμηση ,σχέδιο πόλης αρχαιολογία , δασαρχείο ( αυτα με messenger).

Την επόμενη μέρα πρωι-πρωι μας λέει η υπηρεσία ότι όλα είναι οκ και μπορούν να απεργήσουν για 3-4 μέρες ενώ τατυτόχρονα εμείς με την αμοιβή που θα έχουμε εισπράξει μπορούμε να πάμε διακοπές .

 

4.Το κτίριο έιναι σε φάση κατασκευής. Το σώμα των ελεγκτών ακολουθει πιστα την μελέτη και όλα βαινουν καλώς.Μας στέλνουν ένα ευχαριστήριο mail (θα το δουμε ,εκεί που θα είμαστε διακοπές ) και αναμένουμε με αισιοδοξία και χάρα την επόμενη συνεργασία μαζί τους.

 

 

 

Ζήτω η Ελλάς.

Ζήτω η Βουλή.

Ζήτω ο Ημίθεός Σηφουνάκης ,που με την αξιόλογη εμπειρία του ,την καλή του θέληση και πάνω απο όλα την ευστροφία του κατάφερε να λύσει τα προβλήματα Πολεδομίας-Μηχανικών -Ιδιωτών-Κατασκευαστικής αναρχιάς.

 

*Παρακάλω την κοινότητα των Μηχανίκων να πάρει πρωτοβουλία ,ώστε να στηθέι Αδριάντας της Μεγαλειοτητάς Του.

Δημοσιεύτηκε

Ολα μαυρα και αραχνα τα βλεπετε..

 

Να ακουω και πρατασεις..

 

Εγω ΒΑΡΕΘΗΚΑ να περιμενω σε πολεοδομιες και Δ. Υπηρεσιες, βαρεθηκα να ασχολουμαι με κωλοχατρα, βαρεθηκα για το αυτονοητο να περιμενω 5-6-7 μηνες για μια ΟΑ.....

 

ΥΓ. Τωρα τα περι δουλειας και αμοιβων, καμια σχεση με τη διαδιακασια της εκδοσης μιας ΟΑ δεν εχουν...

Δημοσιεύτηκε

Μα ο νόμος δεν λέει μόνο για τις Ο.Α. και το πώς θα βγούνε αλλά μιλά για ευθύνες, για συν-επιβλέψεις με τον δερβέναγα πάνω από το κεφάλι μας κλπ...

 

Αυτά είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις αμοιβές. Μέχρι τώρα είχαμε ένα μπούσουλα, τώρα - αν γίνει - απελευθερώνονται οι αμοιβές με τις ίδιες ευθύνες...και σίγουρα προς τα κάτω λόγω αναδουλειάς.

Δημοσιεύτηκε

Για να δούμε πως θα πάει το πράγμα.

 

Σίγουρα δεν θα κλάψουμε για αυτό τον απαρχαιωμένο και προβληματικό τρόπο που λειτουργούν μέχρι τώρα οι πολεοδομίες και πάει να καταργηθεί.

 

Είναι απαραίτητη η προσθήκη μηχανισμού για έλεγχο όλων των μελετών από πιστοποιημένους έμπειρους μηχανικούς.

 

Ο ελεγκτής θα παίρνει τη μελέτη, θα αναλαμβάνει να ...μελετήσει τεύχη υπολογισμών και σχέδια και να κάνει τις υποδείξεις που θεωρεί ότι πρέπει να κάνει. Αν χρειαστεί θα στήνει (μιλάω για στατικά) ένα μοντέλο μέσα από το οποίο θα λύνει σοβαρές αμφιβολίες που μπορεί να έχει για την ορθότητα της μελέτης.

 

Ο μελετητής μηχανικός, θα παίρνει το φάκελο με τη γνώμη του ελεγκτή μηχανικού, θα κάνει τις αλλαγές ή αν διαφωνεί θα το κάνει γνωστό με κάποια μη γραφειοκρατική διαδικασία.

 

Στο τέλος θα παραδίδεται στον πελάτη μια μελέτη κατά το δυνατόν άρτια για την οποία θα έχει τη συνευθύνη και ο ελεγκτής μηχανικός.

 

Το σύστημα έχει δοκιμαστεί με επιτυχία σε μη σεισμογενείς χώρες, δε βλέπω το λόγο να μην εφαρμοστεί και στη σεισμογενή χώρα μας.

 

Ξέρω ότι αυτές οι προτάσεις κάνουν πολλούς συναδέλφους ...Τούρκους, αλλά δεν πειράζει, ο καθένας ας πει τη γνώμη του.:)

 

Μάλιστα ένας τέτοιος μηχανισμός ουσιαστικού ελέγχου θα σώσει στην κυριολεξία νέους μηχανικούς που προσπαθούν να κάνουν τη στατική μελέτη μέσω αυτών που ...ξέρει κάποιο πρόγραμμα και πολλές φορές προκύπτουν θηριωδίες. Και θα είναι ένας σαφής μηχανισμός μεταφοράς εμπειρίας απο τους παλιότερους συναδέλφους στους νεότερους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.