pkoun Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2010 ωπ, δεν ειχε ανεβει! Τωρα πρεπει να ειναι οκ και autocad..
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2010 Δεν νομίζω ότι επιτρέπεται αυτού του είδους η διαμόρφωση... Πως θα την αιτιολογήσεις;
pkoun Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2010 Για να εισέλθω στο ισόγειο.. Θεωρείς ότι μπορεί να είναι max στο 1,5μ από το ΦΕ?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27 , 2010 Μπορεί, αλλά στην τομή βλέπω μόνο επιχώσεις... Η είσοδος στο υπόγειο μπορεί να γίνει με τοπική εκσκαφή. Επομένως δεν υποστηρίζει την επίχωση...
nisorvani Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δεν πιστεύω ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Από το φυσικό έδαφος στο σημείο της μπαζωμένης βεράντας είσαι 2,50 μέτρα ουσιαστκά. Εκτός εάν έχει το οικόπεδό σου κάποια κλίση που θα βόλευε να κάνεις κάτι τέτοιο, αν και στο αρχικό σου ποστ αναφέρεις 70εκ μόνο. Αλλιώς βύθισε λίγο περισσότερο το κτίριο...
savvas31 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Για αρχή να σου πώ κάτι απαράβατο: Δεν μπορείς στο δικό σου οικόπεδο να έχεις τοιχίο μπροστά στον δρόμο πάνω από 1μ. Άρα το 1,5 μ μπροστά στον δρόμο ξέχνα το. Το μπάζωμα ως το 1,5μ πρέπει να μπορεί να δικαιολογηθεί επαρκώς και δεν βλέπω πως μπορεί να γίνει αυτό στην περίπτωσή σου. Να σου θυμίσω ότι δεν προσαρμόζουμε το Φ.Ε. στο κτίριο αλλά το αντίθετο. Ότι έχεις σχεδιάσει μπορεί να γίνει και χωρίς το μπάζωμα και κατά99% θα στο κόψουν στην πολεοδομία. Δεν ξέρω αν σε πίκρανα αλλά όλα τα παραπάνω τα διευκρίνισα στην πολεοδομία για το δικό μου σπίτι όπου ήθελα να κάνω κάτι παρόμοιο . Και φαντάσου ότι εμένα η μορφολογία του εδάφους βόλευε άλλα με υποχρέωσαν να κάνω κάτι διαφορετικό από αυτό που ήθελα.. 1
pkoun Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Συνάδελφοι ευχαριστώ για τις απαντήσεις το σκεπτικό είναι ότι χρειάζομαι την υπερυψωση του υπογείου για να μπορέσω να βγάλω τη ράμπα του γκαράζ σε ένα μήκος 4 μέτρων. Το ΔΕ σηκώνεται στο 1μ, πολύ κοντά στην κλίση του ΦΕ, όπως φαίνεται στη νέα τομή. Αρα από το δρόμο έχω τοιχείο 1μ. Το υπόγειο υψώνεται 1.5μ από αυτή τη στάθμη (το +1μ). Τώρα θα μπορούσα να δικαιολογήσω την ύψωση κατά 50εκ. της 'μπαζωμένης βεράντας' πάνω από το χώρο στάθμευσης εκτός περιγράμματος? (υπόψιν έχω την κάλυψη για κατι τέτοιο)
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Φοβούμαι ότι αν ήμουν ελεγκτής δεν θα το περνούσα. Θα ζητούσα ράμπα που να εκτείνεται στο εσωτερικό του υπογείου και -εν ανάγκη- να φαγωθεί ένα μέρος του ισογείου...
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Αυτά τα θέματα με τις διαμορφώσεις εδάφους είναι από τα πιο μπερδεμένα στην νομοθεσία και είναι αιτία πολλών παρεξηγήσεων με τους ελεγκτές. Ο κάθε ελεγκτής μπορεί να ζητάει ότι θέλει με βάση το πως το αντιλαμβάνεται, και ο μελετητής πάλι πάει στα τυφλά και μπορεί να του πάρει και μέρες μέχρι να πάρει μια απόφαση, και πάλι δεν θα ξέρει πως θα ερμηνευθεί κατά τον έλεγχο και αναλόγως του ελεγκτή που θα του τύχει. Μόνο να σκεφτούμε πως ορίζεται στον ΓΟΚ το φυσικό έδαφος, τι είναι αυτό και πως διευκρινίζεται από την νομοθεσία? Δηλαδή πως να εξακριβώσεις ένα σκαμμένο ή επιχωμένο οικόπεδο που έχει χορταριάσει? Πιστεύω αυτός ο έλεγχος πρέπει να αλλάξει. Είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρώπη με τόσους περιορισμούς για τα υπόγεια (συμπεριλαμβάνω και τους χώρους σταθ/σης) και με τις τόσες καταστρατηγήσεις και αυθαιρεσίες. Οι ΕΠΑΕ μας μάρανε κατά τα άλλα.
nisorvani Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Καταρχήν απ'ό,τι είδα στην τομή έχεις μικρή κλίση στη ράμπα αυτοκινήτου που οδηγεί στο γκαράζ. Επιτρέπεται μέχρι 25% κλίση. Αυτό αμέσως νομίζω ότι θα σου λύσει ή έστω θα σου μειώσει το πρόβλημα. Εάν συνεχίζει να μη σε παίρνει δες μήπως κάνεις τη ράμπα με καμπύλη, που αυτομάτως μπορείς να αυξήσεις το μήκος της ράμπας, και να φτάσεις στο επιθυμητό βάθος. Υπάρχουν πολλά βοηθητικά αρχεία στο downloads γι' αυτά.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα