john7 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Καλησπέρα , Ως απειρία στα ψυκτικα κυκλώματα παρατήρησα κάτι παράξενο σήμερα Και δεν μπορω να το εξηγήσω. Σε Ένα αφυγραντη ενός αεροσυμπιεστης παρατήρησα υψηλή θερμοκρασια στον κομπρεσσορα .τα όρια υγρασιας ήταν σε επιτρεπτά επίπεδα.έβαλα πανω τα μανομετρα και έβλεπα πιεση χαμηλή 5 bar και πιεση υψηλη 18 bar.Βάσει κατασκευαστη ήταν Μέσα στα όρια.παρατήρησα ότι η σωλήνα της αναρροφησης έκαιγε.σταμάτησα το μηχάνημα και έβλεπα παρόμοια πιεση χαμηλή και υψηλη γύρω στα 10 bar.εμενα με οδηγούσε ότι υπήρχε πρόβλημα στη by pass βαλβιδα. Μετα απο έλεγχο όμως είδα ότι υπήρχε διαρροή στο κύκλωμα(στην αναρροφηση ,ακριβώς μετα την by pass). Μπορει να μου εξηγησει κάποιος πως Γίνεται να Έχω διαρροή και να βλέπω σωστές πιέσεις; Ο εμπειροτεχνιτης λέει ότι έχει αερα Μέσα το κύκλωμα αλλα δεν στέκει Αυτό. Πως Γίνεται να μπει αερας στο κύκλωμα Αφού η πιεση του κυκλώματος είναι μεγαλύτερη απο την ατμοσφαιρική;; Ευχαριστώ
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Με τι freon δουλευει? Για να ελεγξεις την ποσοτητα που εχεις μεσα, μετρα υπερθερμανση και υποψυξη ωστε να δεις αν ευθυνεται η διαρροη σου. Μηπως εχει κολλησει η εκτονωτικη? Ο αερας που λεει ο τεχνιτης μαλλον εννοει ποσοτητα αερα οπου δεν αντληθηκε κατα την εγκατασταση η επιδιορθωση διαρροης και οχι οτι ανεβαζεις πιεση με αυτον. Δες θερμοκρασιες που σου ανεφερα οπως και θερμοκρασια συμπυκνωσης και εξατμισης. Παντως αφου πρεπει να διορθωσετε τη διαρροη αδειασε το συστημα και αφου κολλησεις γεμισε το σωστα ωστε να εισαι και σιγουρος.
john7 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Με 407.Έχω μετρήσει θερμοκρασίες παντού και Έχω σωστές θερμοκρασίες Βάσει κατασκευαστη.στο μοναδικό σημειο που δεν Έχω σωστή θερμοκρασια είναι εκει που ενώνει η by pass.μετα την by pass Έχω υψηλη θερμοκρασια. Γι'αυτο κατέληξα σε αυτή.δεν γνωρίζω πως δουλεύει αυτη η by pass.Νομίζω ότι είναι θερμοστατικη. Την τελευταία φορά που έγινε επέμβαση στο μηχάνημα Ήμουν παρόν.έγινε κενό σωστά και πλήρωση φρεον με ζυγαριά.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Εχεις την ψυκτικη διαταξη προχειρη? Ενα manual εστω? Σου βγαζει σφαλμα ή εσενα σου φαινεται λαθος?
john7 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δεν την Έχω.δεν μου βγάζει κανένα σφάλμα.η θερμοκρασια μετα την εκτονωτικη είναι 2 οC,όσο ακριβώς Θέλω.απλά Έχω θερμοκρασια αναρροφησης 40ο C ενώ έπρεπε να είχα 10.το κύκλωμα έχει διαρροή,αλλα Έχω σωστές πιέσεις αναρροφησης και κατάθλιψης.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2011 Δηλαδη εκει που βλεπεις 5 bar εχεις 40ο C? δε γινεται. κατι δεν εκφραζεις σωστα μαλλον ή δε καταλαβαινω εγω. Μετρα ακριβως εκει που που βαζεις μανομετρο με ηλ.θερμομετρο. Αποδιδει ? Τι θερμοκρασια εχεις στον εξατμιστη? και τι αερα αναρροφα και καταθλιβει?
john7 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2011 Αυτή ήταν και η δική μου απορία.στην αναρροφηση έβλεπα 5 bar πιεση και θερμοκρασια 40οC.στην έξοδο του εξατμιστη όμως είχα 12oC.Κατεληξα ότι φταίει η bypass(η οποία είναι τύπου ΕPR)διότι ενωνεται μετα τον εξατμιστη. Σήμερα αποκατεστησα την διαρροή και το μηχάνημα έχεις σωστές θ λειτουργιας. Η απορία μου ήταν πως εξηγείται με διαρροή να Έχω σωστές πιέσεις και λάθος θερμοκρασίες αναρροφησης;;
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2011 Αυτη η bypass σε πιο σημειο του κυκλωματος βρισκεται ακριβως (τι παρακαμπτει?) Η εξοδος του εξατμιστη ειναι σχεδον η αναρροφηση του συμπυκνωτη. Αρα σωστα εβλεπες 12 .. που ισως να ηταν λιγο τσιμπημενη η θερμοκρασια γιατι ελειπε freon αρα σου ερχοταν λιγο πιο υπερθερμο, δεν εχω το χαρτη του 407 προχειρο.
john7 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2011 Δυστυχώς δεν μπορω να σχεδίασω τον κυκλο.θα τον περιγράψω:Έχω τον συμπιεστη,τον συμπυκνωτη(όπου με ανεμιστηρα εχω εναλλαγή θερμότητας με το περιβάλλον),την εκτονωτικη και τον εξατμιστη (όπου ψυχεται ο πεπιεσμενος αερας που Θέλω).η bypass παει απο την κατάθλιψη του συμπιεστη στην έξοδο του εξατμιστη.ουσιαστικά παρακάμπτει το κύκλωμα και παει πάλι στην αναρροφηση του συμπιεστη. Επομένως η έξοδος του εξατμιστη δεν είναι η είσοδος του συμπυκνωτη,αλλα η είσοδος του συμπιεστη
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2011 Πιθανότατα ετσι όπως το ακούω ειναι μεγαλούτσικο μηχάνημα και αυτο δεν ειναι bypass αλλα τζουραρει λιγο ψυκτικό απο την έξοδο του εξατμιστη για την ψύξη του συμπιεστή.Αν ειναι οπως το λεω θα εχει και μια ηλ/μαγνητικη κεφαλή. Διάβαζες 40oC εκει στη περίπτωση που ο συμπιεστής δούλευε χαλαρά και δεν ειχε ανάγκη απο ψύξη. Δε ξερω απο τι ελέγχει την κεφαλή το control για να κανω περαιτέρω υποθέσεις. Αν δεν εχει αισθητήριο θερμοκρασίας στο συμπιεστή ισως να βλέπει την υψηλή..(λεω ..δε ξερω) και αφού σου έλλειπε freon να μην την άνοιγε ποτε.. οποτε διάβαζες θερμοκρασια κατάθλιψης του ψυκτικού και μονο. Το να γυρνάει πισω στην αναρρόφηση δε βρίσκω που θα μας χρησίμευε αφου εμεις θέλουμε πριν το συμπιεστή μονο ατμο και μάλιστα υπέρθερμο. Εκτος και αν με μικρές ποσότητες καυτου freon το επιτυγχάνει. Αλλη περίπτωση με bypass και μάλιστα χωρις economizer δε βλέπω.. Εκτός και αν εχει.. Χωρίς οπτικη επαφη είναι δύσκολη η διάγνωση και μπορεί να λεμε ωρες άστοχα πράγματα.Αν έχεις photo, manual, σχεδία ή κατι που θα βοηθούσε να έχουμε πλήρη εικόνα ευχαρίστως να το ψάξουμε.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα