Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ωπ.. Φίλε μου τώρα το ειδα .. Είπες οτι είναι τύπου EPR? Η βαλβίδα αυτή κρατάει θερμοκρασία στο στοιχειό για να μην παγώνει (λογικό αφού δουλεύεις αφυγρανση). Η εκτονωτική και αυτη η βαλβίδα κρατάνε την πίεση σε όρια. Αν μου πεις που ακριβώς μετρούσες 40οC ισως βγάλουμε ακρη. Σε πιο σωλήνα ειχες βάλει το θερμόμετρο σου? Δε μου πηγε το μυαλό αφου τέτοιες μπαίνουν σε ψύκτες συνήθως.

 

Αν μετρούσες αυτή τη θερμοκρασία κοντά στην αναρρόφηση φταίει η διαρροή. Έβλεπε η βαλβίδα χαμηλή πίεση αρα θεωρούσε μεγάλο φορτίο στον εξατμιστή οπότε άνοιγε να τροφοδοτήσει με ψυκτικό ώστε να ανεβάσει την πίεση και να ανταποκριθεί στο φορτίο ο εξατμιστής. Δεν ήταν αρκετό φυσικά οπότε άνοιξε 100% και ο συμπιεστής αναρροφούσε ένα mix. Γιαυτό και αν καταλαβαίνω καλά έβλεπες δυο διαφορετικές θερμοκρασίες, μετρούσες στην ουσία δυο διαφορετικούς σωλήνες όπου και οι δυο εξυπηρετούσαν την αναρρόφηση.

Δημοσιεύτηκε

Μετρούσα 40 οC ακριβώς πριν τον συμπιεστη.η εξήγηση που μου δίνεις Νομίζω είναι σωστή Γιατί μετα τον εξατμιστη κουμπωνουν σε Ένα ταφ η σωλήνα του εξατμιστη και η έξοδος του bypass και απο εκει φεύγει μια σωλήνα και παει στον συμπιεστη.Εγω έβλεπα κρύα τη σωλήνα του εξατμιστη πριν το ταφ και καυτή μετα το ταφ.η διαρροή ήταν ακριβώς πανω στο ταφ.

Μια ερώτηση:πως δουλεύει η ERP? έχει Ένα ελατηριο πανω.τι ρυθμιση με Αυτό;

Δημοσιεύτηκε

Είναι ρυθμιστική βαλβίδα που ελέγχει την πίεση του εξατμιστή ώστε να μην πέσει κατω από ένα επιθυμητό ελάχιστο όριο και εγκαθίσταται στη γραμμή της αναρρόφησης . Επίσης χρησιμοποιείται σε περίπτωση που έχουμε μεταβλητό φορτίο στον εξατμιστή οπου σε συνεργασία με την εκτονωτική εχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα αλλα και προστατεύουν από το πάγωμα του στοιχειού και ειδικά σε chiller οπου αν εχουμε καποια αστοχία αλλης ασφαλιστικής διάταξης όπως το flow switch να μην έχουμε πάγωμα του νερού.

Αυτό που ενεργοποιεί συνήθως τέτοιου τύπου βαλβιδες είναι η απώλεια πίεσης σε αυτές.

Η λειτουργια της απλης βαλβίδας EPR είναι όπως φαίνεται παρακάτω :

 

http://imageshack.us/photo/my-images/810/epr.png/

 

Όταν δεν επαρκεί η χαμηλή πίεση σε συνδυασμό με το ελατήριο να κρατήσει κατω το διάφραγμα λογω της υψηλής σηκώνεται και περνάει οση ποσότητα χρειάζεται ώστε να επανέλθει η πίεση στον εξατμιστή και να επαναφέρει το ελατήριο.

 

Αν θέλεις να εντρυφήσεις περισσότερο πες μου να σου στείλω υλικό. Αν και δε νομίζω οτι είναι ιδιαίτερης σημασίας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.