Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πτυχιακή εργασία εκκεντροφόρου


pefthim

Recommended Posts

Καλημέρα σας, είμαι φοιτητής μηχανολογίας και έχω πάρει πτυχιακή με θέμα την μελέτη και το σχεδιασμό εκκεντροφόρου. Υπάρχει κάποιο βιβλίο το οποίο να μπορώ να έχω ως οδηγό για την μελέτη? Όπως επίσης και κάποιο πρόγραμμα με το οποίο αυτά που θα υπολογίσω απο την μελέτη να τα εισάγω και να μου βγάζει το προφίλ του εκκέντρου?

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να δεις το λογισμικό που έφτιαξα στην visual fortran!!! :smile: :) :)

Είναι υπο εξέλιξη και έχω κολλήσει στον τρόπο δημιουργίας ενός IGES αρχείου, το οποίο θα εισάγεται σε 3D CAD πρόγραμμα για τα περαιτέρω (δημιουργία του κώδικα για το CNC). Δεν ξέρω πως να φτιάξω IGES αρχείο. Το πρόγραμμα κατά τ' άλλα θέλει κάποια δουλειά για να καταστεί εμπορικά εκμεταλλεύσιμο, κυρίως σε ό,τι αφορά τα γραφικά κ.τ.λ.

 

Το έγραφα στον ελεύθερο χρόνο μου, ορμώμενος από μια εργασία που είχα κάνει στα πλαίσια του μαθήματος "Ανάλυση και σύνθεση μηχανισμών" της καθηγήτριας κ. Μήτση, στο Α.Π.Θ. (μηχανισμοί με καθοδηγητική καμπύλη, εφαρμογή σε έναν τόρνο ρεβόλβερ).

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

το camshaft manufactoring κατέβασα και μου έβγαλε αυτό Untitled.jpg:http://www.imageupload.org/?d=8E8478D31

 

Επίσης είχα βρεί ένα pdf το οποίο έδειχνε μια σειρά υπολογισμών(pressure angles, acceleration) όπως και τη διάμετρο του άξονα. Για να βγάλω το προφίλ θα πρέπει πρώτα να διαλέξω κινητήρα?

Link to comment
Share on other sites

μάλιστα. Δοκίμασε να κατεβάσεις και αυτό το αρχείο μαζί και να το τοποθετήσεις στον ίδιο φάκελο με το εκτελέσιμο... Μετά τρέξε ξανά το εκτελέσιμο.

 

http://www.mediafire.com/?l028lvnfjebbe9g

 

Ήδη αναφέρθηκε το πρώτο bug report!! :smile: :-)

 

Απλά πρέπει να σου πω πως το πρόγραμμα απλά προσδιορίζει με ανάστροφη κινηματική τον εκκεντροφόρο που θα σου ικανοποιήσει την επιθυμία σου.