pefthim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Καλημέρα σας, είμαι φοιτητής μηχανολογίας και έχω πάρει πτυχιακή με θέμα την μελέτη και το σχεδιασμό εκκεντροφόρου. Υπάρχει κάποιο βιβλίο το οποίο να μπορώ να έχω ως οδηγό για την μελέτη? Όπως επίσης και κάποιο πρόγραμμα με το οποίο αυτά που θα υπολογίσω απο την μελέτη να τα εισάγω και να μου βγάζει το προφίλ του εκκέντρου?
Δημήτριος_1980 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Μπορείς να δεις το λογισμικό που έφτιαξα στην visual fortran!!! :) Είναι υπο εξέλιξη και έχω κολλήσει στον τρόπο δημιουργίας ενός IGES αρχείου, το οποίο θα εισάγεται σε 3D CAD πρόγραμμα για τα περαιτέρω (δημιουργία του κώδικα για το CNC). Δεν ξέρω πως να φτιάξω IGES αρχείο. Το πρόγραμμα κατά τ' άλλα θέλει κάποια δουλειά για να καταστεί εμπορικά εκμεταλλεύσιμο, κυρίως σε ό,τι αφορά τα γραφικά κ.τ.λ. Το έγραφα στον ελεύθερο χρόνο μου, ορμώμενος από μια εργασία που είχα κάνει στα πλαίσια του μαθήματος "Ανάλυση και σύνθεση μηχανισμών" της καθηγήτριας κ. Μήτση, στο Α.Π.Θ. (μηχανισμοί με καθοδηγητική καμπύλη, εφαρμογή σε έναν τόρνο ρεβόλβερ).
pefthim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Ευχαριστώ για την απάντηση. το camshaft manufactoring κατέβασα και μου έβγαλε αυτό Untitled.jpg:http://www.imageupload.org/?d=8E8478D31 Επίσης είχα βρεί ένα pdf το οποίο έδειχνε μια σειρά υπολογισμών(pressure angles, acceleration) όπως και τη διάμετρο του άξονα. Για να βγάλω το προφίλ θα πρέπει πρώτα να διαλέξω κινητήρα?
Δημήτριος_1980 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 μάλιστα. Δοκίμασε να κατεβάσεις και αυτό το αρχείο μαζί και να το τοποθετήσεις στον ίδιο φάκελο με το εκτελέσιμο... Μετά τρέξε ξανά το εκτελέσιμο. http://www.mediafire.com/?l028lvnfjebbe9g Ήδη αναφέρθηκε το πρώτο bug report!! :-) Απλά πρέπει να σου πω πως το πρόγραμμα απλά προσδιορίζει με ανάστροφη κινηματική τον εκκεντροφόρο που θα σου ικανοποιήσει την επιθυμία σου. Το ποια είναι η επιθυμία σου εξαρτάται από τις επιθυμητές παροχές, την επιδιωκόμενη καμπύλη ροπής, το σχήμα των βαλβίδων, τις θερμοκρασίες, τις διαδρομές των εμβόλων, το σχήμα του θαλάμου καύσης και πολλά άλλα. Δεν αποτελεί αντικείμενο του προγράμματος αυτού η διαμόρφωση αυτής της "επιθυμίας". Αυτό είναι αντικείμενο προγενέστερης μελέτης. Τι ακριβώς θες να κάνεις εσύ;
pefthim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 κάτι έχει το link με βγάζει στην αρχική του mediafire
Δημήτριος_1980 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 κάτι έχει το link με βγάζει στην αρχική του mediafire Το διόρθωσα, εντάξει είναι... Ξαναπάτα!
pefthim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Σκοπός είναι να σχεδιάσω έναν εκκεντροφόρο για ένα 16-βάλβιδο κινητήρα(κανονική χρήση) πχ. Να βρω δηλαδή την μορφή των εκκέντρων και μετά σχεδίαση σε 3D. Απλά το θέμα μου είναι πώς θα βγάλω την μορφή τους. Με ποιά δεδομένα δηλαδή. Γι' αυτό ρωτάω αν υπάρχει κάποια μελέτη
Δημήτριος_1980 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Σκοπός είναι να σχεδιάσω έναν εκκεντροφόρο για ένα 16-βάλβιδο κινητήρα(κανονική χρήση) πχ. Να βρω δηλαδή την μορφή των εκκέντρων και μετά σχεδίαση σε 3D. Απλά το θέμα μου είναι πώς θα βγάλω την μορφή τους. Με ποιά δεδομένα δηλαδή. Γι' αυτό ρωτάω αν υπάρχει κάποια μελέτη Όπως σου είπα, αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο πρόβλημα, και για να βρεις μια αρκετά καλή απάντηση, θα πρέπει να καταφύγεις στην χρήση λογισμικών (π.χ. ρευστομηχανικές προσομοιώσεις με CFD). Όλα τα υπόλοιπα (χρήση τύπων κ.τ.λ.) είναι ελαφρώς έως πολύ μπακαλίστικα, επειδή προϋποθέτουν πολύ απλοποιητικές παραδοχές... Από ΄κει και περα, όπως και να 'χει, εφόσον καταλήξεις ότι οι βαλβίδες (των οποίων το σχήμα είναι καθορισμένο) θέλεις ν' ανοίγουν στις τάδε μοίρες και να κλείνουν στις τάδε μοίρες και ν' ακολουθούν την τάδε διαδρομή (βλ. παρεμβολή spline 3ου ή 5ου βαθμού), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πρόγραμμά μου. Όσο πιο "χαλαρή" είναι η διαδρομή, τόσο μικρότερες επιταχύνσεις δέχεται η βαλβίδα (αυτό καθορίζει τις δυνάμεις). Π.χ. Η spline 5ου βαθμού δεν δημιουργεί ασυνέχειες στην επιτάχυνση της βαλβίδας (σημαντικό). Το τίμημα είναι η μικρή "ογκομετρική" απόδοση της βαλβίδας (μικρό εμβαδόν στο γράφημα), άρα και του μοτέρ. Στο πρόγραμμά μου υπολογίζω και επιταχύνσεις και ταχύτητες βαλβίδας συναρτήσει του crank angle.
pefthim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2011 ευχαριστώ για την απάντηση. με βοήθησε στο να καταλάβω σε ποιά κατεύθυνση πρέπει να κινηθώ!
pefthim Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2011 Επίσης θέλω να ξέρω όταν σχεδιάσω το έκκεντρο αν μπορώ να βγάλω και τον μαθηματικό τύπο που δίνει τη συγκεκριμένη μορφή του εκκέντρου
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα