A.V.HANIA Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 Γειά σας. Θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά με ένα πυκνωτή τον οποίο δεν μπορώ να βρώ πουθενά. Ο συγκεκριμένος πυκνωτής μπαίνει σε ένα μονοφασικό κλιματιστικό ινβέρτερ DAIKIN και τα στοιχεία του είναι - 1500μf / 400v με κλιπς της (NIPPON CHEMICON) Μήπως γνωρίζει κάποιος που θα βρώ τον ίδιο ή κάτι ανάλογο; Ευχαριστώ.
FouksMechMech Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 για δοκίμασε: www.rsgreece.com -----------------------------[Συγχώνεψη]----------------------------- Υπάρχει εδω. http://gr.rsdelivers.com/catalogue/category/aluminium/3416.aspx#A-332469|PS-100|PI-1| GP Al electrolytic capacitor,1500uF 400V Διαθέσιμο σε Συσκευασία Παραγωγής Επίσης: Μαυτομάτης, Chip, Πιπεράκης μαγαζιά με ηλεκτρονικά στα χανια.
nvel Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 ηλεκτρολυτικοί και στα 1500μF δεν χρησιμοποιούνται για εκκίνηση κινητήρα οπότε κάποια άλλη χρήση έχει στο μηχάνημα, μάλλον στην τροφοδοσία του inverter. Επειδή οι πυκνωτές αυτοί είναι ακριβοί αν θέλεις να τον αντικαταστήσεις με άλλη μάρκα βρες όλο τον κωδικό γιατί είναι σημαντικός στα χαρακτηριστικά εκτός χωρητικότητας/τάσης. Το καλύτερο και ευκολότερο είναι να αντικατασταθεί με έναν ίδιο, ο αντιπρόσωπος είναι ο γιαλλούσης Καλό είναι να συνεννοηθείς και με το service της daikin γιατί μπορεί ο πυκνωτής να μην είναι το μοναδικό πρόβλημα του μηχανήματος.
lempidis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 ηλεκτρολυτικοί και στα 1500μF δεν χρησιμοποιούνται για εκκίνηση κινητήρα οπότε κάποια άλλη χρήση έχει στο μηχάνημα, μάλλον στην τροφοδοσία του inverter.Επειδή οι πυκνωτές αυτοί είναι ακριβοί αν θέλεις να τον αντικαταστήσεις με άλλη μάρκα βρες όλο τον κωδικό γιατί είναι σημαντικός στα χαρακτηριστικά εκτός χωρητικότητας/τάσης. Το καλύτερο και ευκολότερο είναι να αντικατασταθεί με έναν ίδιο, ο αντιπρόσωπος είναι ο γιαλλούσης Καλό είναι να συνεννοηθείς και με το service της daikin γιατί μπορεί ο πυκνωτής να μην είναι το μοναδικό πρόβλημα του μηχανήματος. Συμφωνώ αν ο το κλιματιστικό είναι Inverter δεν έχει πυκνωτή εκκίνησης. Προφανώς θα είναι ο DC bus και το πιθανότερο αν ο πυκνωτής αυτός καεί θα πάρει μαζί του και άλλα μερί του κυκλώματος γιατί αν ο ηλεκτρολυτικός καεί συνήθως γίνεται βραχυκύκλωμα. Το πιθανότερο είναι πως το να αλλάξεις ολόκληρη την πλακέτα θα είναι οικονομικότερο.
A.V.HANIA Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 το μηχάνημα στο ξεκίνημα μου ρίχνει την ασφάλεια. Μετά σηκώνοντας την ασφάλεια το μηχάνημα ξεκινάει. Ο πυκνωτής μετρήθηκε και όντως είναι βραχυκυκλωμένος.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2011 Ξέρω ότι η DAIKIN είναι μια πολύ σοβαρή εταιρία και έχει εξειδικευμένους τεχνικούς σχεδόν σε κάθε νομό, Ρώτα την DAIKIN για τον τεχνικό της περιοχή σου.
tseronis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Ο πυκνωτης σιγουρα ειναι το DC Link ή gleichstrom Ζwischenkreis. Στα ελληνικα δεν γνωριζω την ονομασία. H πιθανοτητα να εχει βραχυκυκλωσει ο πυκνωτης ειναι παρα πολυ μικρη. Η μονη βλαβη πιθανη βλαβη ειναι να εξατμιστει ο ηλεκτρολυτης του και να χασει την χωρητικότητά του ή να τον συνδεσεις με αντιθετη πόλωση. Τον πυκνωτη μπορεις μονο να τον μετρησεις για βραχυκύκλωμα εαν τον ξεκολλησεις/ξεβιδώσεις απο την πλακέτα. Αν τον μετρησεις επάνω στο κυκλωμα και βλεπεις βραχυκύκλωμα στους πόλους του τοτε υπαρχουν οι εξης περιπτωσεις: 1. Μετρησες πολυ συντομα. Η ενδειξη του βραχυκυκλωματος υπαρχει μεχρι να φορτιστει αυτος ο μεγαλος πυκνωτης απο την πηγη εντασης του πολυμετρου. 2. Μετρας βραχυκυκλωμα της γεφυρας ανορθωσης που ειναι συνεδεμενη παράλληλα 3. Και πιο πιθανο. Μετρας βραχυκυκλωμα του IPM / IGBT που ειναι συνδεδεμενο παράλληλα Για να μετρησεις τον πυκνωτη, βγαλτε τον απο τον κυκλωμα και συνδεσε το με μια πηγη της ονομαστικης συνεχους τάσης. Ξεφορτισε τον με μια αντισταση και χρονομετρησε την πτωση τασης στις ακρες του, υπολογισε μετα την σταθερα χρόνου. Η εναλλακτικα χρησιμοποιησε ενα καπασιτομετρο. 1
gatokratoras Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2015 Παιδιά καλησπέρα, εχω ενα θεμα με ενα μοτερ γκαραζοπορτας, δε εκκινει καθολου.. όταν οπλίζει το ρελέ για να ξεκινήσει κάνει ενα βουητό και αμα της δωσω ώθηση με το χέρι ξεκινάει αλλιώς απο μόνη της με τίποτα. Έτσι υποθέτω ότι είναι ο πυκνωτής, υπάρχει καποιος τρόπος να το σιγουρέψω ότι έχει καεί ο πυκνωτής, καποια μέτρηση να κάνω με το πολύμετρο? Οπτικά είναι μια χαρά δε έχει τίποτα..
el greco Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2015 αγωρασε ενα ιδιο με αυτον και τοποθετησετον για να εισαι σiγουροs.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα