nvel Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 δεν θίχτηκα, τεχνικά διαφωνούμε όχι προσωπικά. Επειδή υπάρχει μια σύγχρονη τεχνολογία δεν σημαίνει ότι οι προηγούμενοι τρόποι ελέγχου είναι άχρηστοι και πρέπει να εγκαταλειφθούν, (πχ εκκίνηση με ΥΔ ή ομαλό εκκινητή). Αν το ψάξεις θα δεις και σε καινούργιες lowend σειρές υπάρχει V/f ενώ και σε vector drives συχνά υπάρχει η επιλογή στο menu να γίνουν V/f. Ειδικά σε απλές εφαρμογές (ανεμιστήρες, κυκλοφορητές) δεν υπάρχει λόγος για διανυσματικό έλεγχο. Φυσικά στο μέλλον όλα τα inverter θα είναι διανυσματικού ελέγχου με επιλογή για V/f 1
lempidis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 δεν θίχτηκα, τεχνικά διαφωνούμε όχι προσωπικά. Επειδή υπάρχει μια σύγχρονη τεχνολογία δεν σημαίνει ότι οι προηγούμενοι τρόποι ελέγχου είναι άχρηστοι και πρέπει να εγκαταλειφθούν, (πχ εκκίνηση με ΥΔ ή ομαλό εκκινητή). Αν το ψάξεις θα δεις και σε καινούργιες lowend σειρές υπάρχει V/f ενώ και σε vector drives συχνά υπάρχει η επιλογή στο menu να γίνουν V/f. Ειδικά σε απλές εφαρμογές (ανεμιστήρες, κυκλοφορητές) δεν υπάρχει λόγος για διανυσματικό έλεγχο. Φυσικά στο μέλλον όλα τα inverter θα είναι διανυσματικού ελέγχου με επιλογή για V/f Βασικά ουσιαστικά ούτε εκεί διαφωνούμε Δεν είπα πως θα πρέπει να εγκαταλειφθούνε είπα πως έχει γίνει ήδη.Δεν σχεδιάζει κανείς πια με V/f καινούρια προϊόντα.Άμα για να προστατέψει τον κινητήρα μετράς τα ρεύματα φάσεων(πράγμα που στον V/f δεν χρειάζεται να κάνεις και η απομονωμένη μέτρηση ρεύματος είναι σχετικά ακριβή και δύσκολη) ο μόνος λόγος για να σχεδιάσεις V/f είναι για λόγους Marketing. Και βασικά για να πουλήσεις ακριβότερα την διανυσματική σειρά. Πρακτικά το μόνο που διαφέρουν διανυσματική με την lowend σειρά είναι στην ποιότητα των υλικών(λόγο ότι η διανυσματική σειρά πωλείτε ακριβότερα και έχει μεγαλύτερο περιθώριο για ακριβότερα υλικά) και ότι ο V/f έχει απλά μερικές γραμμές κωδικά λιγότερες. Καλά στο μέλλον θα δούμε πολλά μιας και ο στόχος πια είναι να βελτιωθεί ο βαθμός απόδοσης λόγο της επερχόμενης ενεργειακής κρίσης. Οι προγνώσεις είναι πως θα ενσωματωθεί ο Inverter μέσα στον κινητήρα και θα πάμε σε 4-6-8-12 φασικούς κινητήρες.
zaxos123 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2015 καλημέρα, υπάρχει περίπτωση σε 3φ κινητήρα με 1705 rpm να αυξήσω τις στροφές του αν μέσω inverter τον ρυθμίσω σε συχνότητα λειτουργίας 60hz; κάτι σαν 'overclocking' δηλαδή;;
Myiannis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2015 Δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, αρκεί το φορτίο σου με τη νέα μεγαλύτερη ταχύτητα να μην ξεπερνά την ονομαστική ισχύ του κινητήρα. Το 1705 σαλ μου φαίνεται περίεργο νούμερο.
asterios Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2015 Τι θα κινεί ο κινητήρας και σε ποια ονομαστική ισχύ ;;;
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2016 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Ας μην ανοίγω νέο θέμα και ας γράψω εδώ την απορία μου. Αυτό το καιρό φτιάχνω ένα μηχάνημα που χρειάζομαι σε ένα project (ταινιολειαντήρα) με το σκεπτικό/ελπίδα να κάνω κάποια στιγμή το χόμπι μου επάγγελμα... Το μηχάνημα έχει μπροστά ένα μικρό ράουλο, πίσω ένα μεγάλο τύμπανο διαμέτρου περ 20cm, το οποίο τύμπανο είναι περασμένο στον άξονα ενός ηλεκτρικού κινητήρα. Μία λειαντική ταινία ενώνει τα 2 ράουλα και κάνει την δουλειά που θέλουμε. Έχω τελειώσει σχεδόν όλα τα σημαντικά μέρη του μηχανήματος, και μου μένει να δω τι θα κάνω με την επιλογή κινητήρα. Σε ένα ιδανικό κόσμο θα αγόραζα έναν 3φ κινητήρα 2kw, όπως φοράνε τα αντίστοιχα μηχανήματα του εμπορίου, και θα αγόραζα και ένα vfd για να ρυθμίζω στροφές ανάλογα με το τι υλικό κόβω. Στα χέρια μου έχω ένα 1φ 230v 1kw μοτερ που φοβάμαι ότι θα πέφτει λίγο, και το σκέφτομαι να κάτσω να το προσαρμόσω στο μηχάνημα... πολύς κόπος να φτιάξω βάσεις και εντατήρα, και μετά να δω ότι δεν έχει δύναμη να κάνει δουλειά... Ένας φίλος έχει ένα 3φ μοτέρ απο χαλασμένο αεροσυμπιεστή το οποίο σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω. Το θέμα είναι ότι αν το αφήσω σκέτο χωρίς ρυθμιστή στροφών, περιορίζομαι να δουλεύω μόνο σε μέρη με 3φ παροχή... επίσης αν χρειαστεί να επεξεργαστώ ανοξείδωτο ατσάλι πχ δεν θα μπορώ εύκολα, μιας και θα πρέπει να ρίχνω στροφές. Βλέπω στο εμπόριο τα 1φ σε 3φ vfd να ξεκινούν στο 200ρικο για ισχυ γυρω στα 2kw... και δεν μιλάμε για επώνυμα μηχανήματα Έχει κανείς πρακτικά υπόψη κανέναν οικονομικότερο τρόπο να κάνω την δουλειά μου, μιάς και από όλες τις δυνατότητες του vfd το μόνο που θα χρησιμοποιώ θα είναι αλλαγή συχνότητας από f ονομαστική και μέχρι και 50% το πολύ κάτω? Αν έχετε πρακτικά υπόψη τίποτα που θα μπορούσα να χρησιμοποιούσα, μπορείτε να μου στείλετε και πμ για να μην θεωρηθεί διαφήμιση. Ευχαριστώ προκαταβολικά Edited Ιούλιος 24 , 2016 by ckiriako
el greco Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2016 η στροφες που εχει ο τριφασικος του αεροσυμπιεστη ειναι συμβατες με τις αντηστιχες του τριβειου?
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2016 Ναι. Για να καταλαβετε για τι εφαρμογη προκειται δειτε τα επισυναπτομενα
GiorgioG Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2020 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2020 Θα ήθελα την άποψη σας Έχω ένα VFD (ρυθμιστής στροφών) ο οποίος ρυθμίζει τις στροφές δυο τριφασικών ανεμιστήρων. Έχει σημασία η φορά περιστροφής των ανεμιστήρων; Διαφορετική φορά περιστροφής του ενός προς τον άλλο ανεμιστήρα, μπορεί να καταστρέψει το ρυθμιστή στροφών;
asterios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2020 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2020 Νομίζω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα, μιας και (σε απλές εφαρμογές, ) το VFD δεν "μιλάει" με τον κινητήρα, του αποδίδει ρεύμα σε "περίπου" τετραγωνοημιτονοειδή" κυμματομορφή με μεταβλητή συχνότητα και τάση. Στην περίπτωση οδήγησης περισσότερων από ένα κινητήρων, νομίζω πως είναι χρήσιμο να ασφαλιστεί ο καθένας χωριστά στην έξοδο του VFD.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα