Kane Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Κύριοι, σύμφωνα με το ΠΔ-209/98 (ΦΕΚ-169/Α/15-7-98 ) "Ασφάλεια υπεραστικής συγκοινωνίας" έχουμε στο άρθρο 2 τα εξής: (βλέπε και ΣΗΜ.ΣΥΝΤ Εγκ-33/00) 1. Η ελάχιστη απόσταση των κτιρίων, από τους άξονες των οδών ή τα όριά τους σε όσες περιπτώσεις προβλέπεται, τα οποία κτίρια βρίσκονται σε εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές και εκτός ορίων οικισμών, ορίζεται ως εξής: α) Στο Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο, 60 μέτρα από τον άξονα της οδού και όχι λιγότερο των 40 μέτρων από το όριο αυτής. β) Στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, 45 μέτρα από τον άξονα της οδού και όχι λιγότερο των 30 μέτρων από το όριο αυτής. γ) Στα τμήματα του Εθνικού Οδικού Δικτύου που έχουν χαρακτηρισθεί και κατασκευασθεί ως αυτοκινητόδρομοι ή οδοί ταχείας κυκλοφορίας, όπως ορίζονται στο Ν-2094/92, με παράπλευρες οδούς (SR) σε επαφή με την κύρια οδό ή σε απόσταση από αυτή, τα κτίρια τοποθετούνται στην οριζόμενη ως άνω απόσταση από τον άξονα της κυρίας οδού και 20 μέτρα από τον άξονα της παραπλεύρου. Στην περίπτωση που δεν έχουν κατασκευασθεί παράπλευρες οδοί ισχύουν οι αποστάσεις των παρ.1α και παρ.1β του παρόντος άρθρου. Έχουμε λοιπόν την εξής περίπτωση: Εθνική οδό με SR (service road) η οποία δεν εφάπτεται αυτής (συνεπώς πηγαίνουμε στο "γ"). Η οικοδομική του κτιρίου τοποθετείται σε 60μ απο τον άξονα Εθν.Οδού ΚΑΙ 20μ. απο τον άξονα της SR ή μόνο λαμβάνουμε υπ'οψη μόνο τα 20μ. απο τον άξονα της SR; Παρόλο που βλέπω στη περίπτωση "γ" το πεντακάθαρο "τα κτίρια τοποθετούνται στην οριζόμενη ως άνω απόσταση από τον άξονα της κυρίας οδού ΚΑΙ 20 μέτρα από τον άξονα της παραπλεύρου" , ερωτώ διότι υπάρχει κάποιο...θέμα και θέλω τη γνώμη σας. Ευχαριστώ όσους συναδέλφους μπούνε στο κόπο να ασχοληθούν.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Και τα δύο πρέπει να ισχύουν. Και 60μ από άξονα Ε.Ο. και 20μ από άξονα SR. Πρόβλημα θα υπάρχει αν η απόσταση των αξόνων E.O. και SR είναι μεγαλύτερη από 40μ
Kane Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Ωραία. Συνεπώς, το ερμήνευσα ορθά κι εγώ. Τι γίνεται λοιπόν στη περίπτωση που έχω Ο.Α. (το κτίριο έχει χτιστεί) με το 60μ. απο εθνική και >20μ. απο SR , ενώ η 2η Ο.Α. σε ΟΜΟΡΟ αγροτεμάχιο (δεν έχει κτιστεί) καλύπτει μόνο το >20μ. απο SR κι ΟΧΙ το >60μ. απο τον άξονα της Εθνικής;
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 εεεε....... μποινγκ ίσως υπάρχει κάποια διευκρινιστική που αν υπάρχει θα σημαίνει πως την πάτησα.... κλαψ
Kane Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Kι εγώ ψάχνω κάτι τέτοιο,αλλά δυστυχώς δε βρίσκω. Εξού και η ερώτηση μου εδώ. Εάν πράγματι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο,δεν είναι ύποπτο για την περίπτωση της 2ης Ο.Α.; Υ.Γ. στο τοπογραφικό της 2ης Ο.Α. αναφέρει "απόσταση απο S.R. 20μ. σύμφωνα με ΠΔ-209/98 (ΦΕΚ-169/Α/15-7-98 ), δεν αναφέρει κάτι άλλο πρόσθετο/διευκρινιστικό!
armenopoulos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Τα πράγματα είναι μάλλον χειρότερα από το "κακό" σενάριο που περιγράφεις. Σαφώς απαιτείται ΚΑΙ 60μ από άξονα ΚΑΙ 40μ από όριο της Ε.Ο. ΚΑΙ 20μ από τον άξονα του S.R. βάσει του ΠΔ 209/98. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι με την απόφαση ΔΜΕΟ/ο/9244/ε/1242/11-12-07 (ΦΕΚ-560/ΑΑΠ/31-12-07) η παράπλευρη έχει καταταγεί στο δευτερεύον εθνικό, οπότε πρέπει να τηρήσεις 45 από τον άξονά της και 30 από το όριό της!!!
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Πάντα ισχύει η δυσμενέστερη των αποστάσεων και επιπλέον : Απόφαση ΔΜΕΟ/ο/9244/ε/1242/07 Χαρακτηρισμός των κάτωθι οδικών τμημάτων: 1) Του παράπλευρου οδικού δικτύου των Εθνικών Οδών της Χώρας. 2) Του παράπλευρου οδικού δικτύου των Επαρχιακών Οδών της Χώρας ............................................................................................... Εγκρίνουμε τον χαρακτηρισμό των οδικών τμημάτων του θέματος ως εξής: 1) α) Οι παράπλευρες οδοί (SR) των οδικών αξόνων του Πρωτεύοντος Εθνικού Οδικού Δικτύου της Χώρας εντάσσονται στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο. β) Οι παράπλευρες οδοί (SR) των οδικών αξόνων του Δευτερεύοντος Εθνικού Οδικού Δικτύου της Χώρας εντάσσονται στο Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο. 2) Οι παράπλευρες οδοί (SR) των οδικών αξόνων του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου της Χώρας - Πρωτεύοντος και Δευτερεύοντος - εντάσσονται στο Δευτερεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο. 1
armenopoulos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 χαχα σε πρόλαβα για δευτερόλεπτα Με την ευκαιρία να πω ότι η εν λόγω απόφαση ξέχασε τους SR του τριτεύοντος εθνικού δικτύου, οπότε μόνο για αυτούς ισχύουν πια τα 20μ.
Kane Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Συνεπώς, μια Ο.Α. σε παρόμοια περίπτωση που θα εκδοθεί ΣΗΜΕΡΑ στις 28/6/2011 πρεπει να τηρεί τα εξής: >=60μ. απο αξονα Εθνικης Οδού >=45μ. απο άξονα της S.R. και >=30μ. απο το όριο αυτής. Ωραία μέχρις εδω. Ε πως γίνεται συνάδελφοι να έχω στα χέρια μου Ο.Α. του 2009 (μεταγενέστερο του ΦΕΚ-560/ΑΑΠ/31-12-07) και να έχει το κτίριο τοποθετημένο στα 20μ. απο τον άξονα S.R. και <60μ. απο άξονα Εθνικής οδού;;;
armenopoulos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2011 Καλά, πώς κάνεις έτσι. Ούτε η πρώτη είναι - ούτε η τελευταία. Άλλη μια άδεια υποψήφια για ανάκληση....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα