Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2016 Στην περίπτωση που υφίσταται κτίσμα με Ο.Α και έχει πρόσωπο σε δημοτική οδό,τυγχάνει να έχει κ σε μεγαλύτερη απόσταση περίπου 40μ, απο το όριο του δευτερεύοντος Εθνικού Δικτύου.Στο τμήμα της Ε.Ο δεν υπάρχει άξονας οδού αλλά διαγραμμίσεις κόμβων,λωρίδα επιβράδυνσης και δεν μπορεί να μετρηθεί η απόσταση των 45μ από τον άξονα της οδού.Η απόσταση είναι μεγαλύτερη των 30μ από το όριο της Εθνικής Οδού αλλά δεν θα έπρεπε να μετρηθεί από τον άξονα..; Το γήπεδο σου έχει πρόσωπο και σε εθνική οδό? Αυτό εννοείς? Αν το γήπεδο έχει πρόσωπο και στην δευτερεύουσα εθνική οδό, τότε ελέγχεις τη γραμμή δόμησης 45 μ από τον άξονα και 30 μ από το όριο της όπως αυτό ορίζεται στο ΠΔ 209/98 3) Το όριο της οδού είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Στην περίπτωση που το όριο της απαλλοτρίωσης δεν είναι καθορισμένο, ως όριο της οδού ορίζεται το σημείο συνάντησης του εξωτερικού άκρου της τάφρου ή του πρανούς του εκχώματος ή επιχώματος με το φυσικό έδαφος.
XanDerALeX Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2016 Ναι Παύλε, έχει πρόσωπο σε δημοτικό δρόμο και σε μεγαλύτερη απόσταση με άλλο δρόμο(παράλληλα με τον δημοτικό δρόμο) με Εθνική Οδό.Το θέμα είναι πως δεν υπάρχει άξονας οδου διότι υπάρχουν διαγραμμίσεις,νοητές νησίδες,λωρίδες επιβράδυνσης.Το ερώτημα είναι τι θα πρέπει να σεβαστώ για να μετρηθεί η απόσταση;Όπως ανέφερε κ ο συνάδελφος ted θα προσπαθήσω να βρω την οριζοντιογραφική μελέτη για να δω αν μπορώ να κάνω τον άξονα απο εκεί εφαρμογή.Το ερώτημα είναι είμαι υποχρεωμένος να αναζητήσω τον άξονα κ να τον εφαρμόσω ή να μετρήσω αποστάσεις απο τα όρια της Εθνικής Οδού..;
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2016 (edited) Εφόσον το γήπεδο εφάπτεται σε εθνική οδό, πρέπει να δεις κατά την εκπόνηση του τοπογραφικού, που είναι η γραμμή δόμησης, όπως αυτή ορίζεται από τα μέτρα ασφαλείας της υπεραστικής συγκοινωνίας (ΠΔ 209/98) προκειμένου να διαπιστώσεις την οικοδομησιμότητα του γηπέδου εξαιτίας και αυτού του περιορισμού. Στα πολύ σωστά που αναφέρει ο συνάδελφος ted συμπληρώνω ότι μπορείς να καταθέσεις στην αρμόδια δ/νση τοπογραφικό εις διπλούν και να αιτηθείς να υποδείξει η υπηρεσία τόσο τον άξονα της οδού, όσο και το όριο, εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει τέτοια μελέτη, ή για κάποιο λόγο υπάρχει αναντιστοιχία σε σχέση με την υλοποίησή της. Αν είσαι τυχερός και υπάρχει κάτι πρόσφατο σε ΕΓΣΑ 87 η δουλειά απλουστεύεται σημαντικά. Edited Ιούλιος 20 , 2016 by Pavlos33
stesta Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2018 Ναι σε ερώτηση του πολ. μηχανικού που εκπόνησε τις μελέτες για την Ο.Α. της 1ης περίπτωσης (60μ. απο εθνική 20μ. απο S.R.) όταν εψαξε για τι γινεται για την Ο.Α. της 2ης περίπτωσης (45μ. απο εθνική, 20μ απο S.R.). Καλησπέρα Γνωρίζετε αν υπήρξε εξέλιξη ή διαφορετική εφαρμογή σε αυτό ?? Δηλ. αν η γραμμή δόμησης τοποθετείται στα 60μ. από άξονα Εγνατίας Οδού (=Αυτοκινητόδρομος Εθνικό Βασικό οδικό δίκτυο με παράπλευρες) και 20μ. από άξονα παράπλευρων οδών (S.R.) της Εγνατίας οδού , όπως οι S.R. έχουν κατασκευαστεί και ολοκληρωθεί και υφίστανται, χωρίς να χρησιμοποείται η ΔΜΕΟ/1242 του 2007 για τον χαρακτηρισμό των οδικών τμημάτων του παράπλευρου δικτύου της χώρας ?
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2018 (edited) Η Αποφ-ΔΜΕΟ/ο/9244/ε/1242/11-12-07 (ΦΕΚ-560/ΑΑΠ/31-12-07) αναφέρει: Οι παράπλευρες οδοί (SR) των οδικών αξόνων του Πρωτεύοντος Εθνικού Οδικού Δικτύου της Χώρας εντάσσονται στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο. Για πρωτεύον εθνικό δρόμο βάσει του ΠΔ 209/98: (α) 60 μέτρα από τον άξονα της οδού και όχι λιγότερο των 40 μέτρων από το όριο αυτής. β) Στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, 45 μέτρα από τον άξονα της οδού και όχι λιγότερο των 30 μέτρων από το όριο αυτής Ευτυχώς όμως το ΠΔ 209/98 λέει για τις s.r: γ) Στα τμήματα του Εθνικού Οδικού Δικτύου που έχουν χαρακτηρισθεί και κατασκευασθεί ως αυτοκινητόδρομοι ή οδοί ταχείας κυκλοφορίας, όπως ορίζονται στο Ν-2094/92, με παράπλευρες οδούς (SR) σε επαφή με την κύρια οδό ή σε απόσταση από αυτή, τα κτίρια τοποθετούνται στην οριζόμενη ως άνω απόσταση από τον άξονα της κυρίας οδού και 20 μέτρα από τον άξονα της παραπλεύρου. Edited Φεβρουάριος 9 , 2018 by Pavlos33
netmin909 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2018 Επίσης να προσθέσω: ε) Στις χαρακτηρισμένες ως παράπλευρες οδούς (SR) του Εθνικού Οδικού Δικτύου, εκτός των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας, 20 μέτρα από τον άξονα της παράπλευρης οδού, εφόσον έχει κατασκευασθεί.
stesta Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2018 Καλημέρα Ευχαριστώ πολύ - πολύ για άμεσες απαντήσεις σας Και επομένως Pavlos33 και netmin909 υπερισχύει το ΠΔ 209/98 για κατασκευασμένες SR
Forma Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2018 Συνάδελφοι μπορεί να δημιουργηθεί ξενοδοχείο σε εκτός σχεδίου γήπεδο σε επαφή με δευτερεύον οδικό άξονα του Εθνικού Δικτύου; Αν ναι, θα είναι ξενοδοχείο τύπου Μοτέλ; Σε αυτή την περίπτωση, ισχύει η τήρηση απόστασης 45 μ. της οικοδομικής γραμμής από τον άξονα (φαντάζομαι πως ναι καθότι ισχύει για οποιοδήποτε κτίριο ανεξαρτήτως λειτουργίας);
netmin909 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2018 καταρχήν θα χρειαστείς έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης σύμφωνα με το ΠΔ118/2006. Εκτός και αν έχεις καμία κάθετη αγροτική οδό όποτε θα χρειαστείς έγκριση εισόδου εξόδου με κατάλληλη διαμόρφωση της συμβολης με την Εθνική Οδό.Η απόσταση είναι δεσμευτική για καθε είδους χρήση. Επιπλέον ελέγχεις και τα 30μ από το όριο απαλλοτρίωσης. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος άλλος περιορισμός συγκεκριμένα για ξενοδοχείο επι εθνικής οδού. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα