Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πολύ σωστή τοποθέτηση και +1.

Το πρώτο πράγμα που καλείται να ελέγξει ο μηχανικός για την οικοδομησιμότητα ενός παρόδιου γηπέδου ανάλογα με τη ζητούμενη χρήση είναι αν βάσει των χαρακτηριστικών της οδού (μήκος ορατότητας κλπ) μπορεί να εκδοθεί έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης με την οδό, με δεδομένο βεβαίως το επιτρεπτό της χρήσης (αν υπάρχει κάποιο ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ κλπ).

  • Upvote 1
  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

έχω ένα γεωτεμάχιο το οποίο έχει πρόσωπο σε οδό. Η συγκεκριμένη οδός ανήκει στο επαρχιακό δίκτυο. Όμως το τμήμα που βρίσκεται το ακίνητό μου είναι δίπλα σε κόμβο που ενώνει πρωτεύον εθνικό δίκτυο με την επαρχιακή οδό. Το ακίνητο εντοπίζεται και στις απαλλοτρίωσεις για την κατασκευή του κόμβου (και όχι της επαρχιακής οδού). Το ερωτημα μου είναι το εξής: η απόσταση ασφαλείας που λαμβάνω για την τοποθέτηση κτίσματος θα είναι πρωτεύοντος εθνικού δικτύου ή επαρχιακού δικτύου?

Δημοσιεύτηκε

Εσύ...αν διάβαζες αυτές τις τρεις και κάτι αράδες, τι συμπέρασμα θα έβγαζες??? Το κεφάλαιο "απόσταση κτιρίου από άξονα δρόμου" είναι ένα αρκετά μεγάλο κεφάλαιο. Μπαίνει και το θέμα εισόδου εξόδου(??). Δώσε κάτι παραπάνω.

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δες :  Αποφ-ΔΜΕΟ/ε/0/907/96   (ΦΕΚ-715/Β/20-8-96)

καθώς και  ΠΔ-209/98 ΦΕΚ-169/Α/15-7-98   (για αποστάσεις κτιρίων από οδούς)

Edited by tetris
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

Παιδιά μπορεί πραγματικά να ρωτήσω πολύ μεγάλη βλακεία τώρα αλλα όταν λέει πχ "45 μετρα από τον άξονα και όχι λιγότερο από 30 από το οριο αυτής" ως όριο εννοεί το οριο της απαλλοτρίωσης?

Δημοσιεύτηκε

ΑΡΘΡΟ 2 παρ 2. ΠΔ 209/98

 3) Το όριο της οδού είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Στην περίπτωση που το όριο της απαλλοτρίωσης δεν είναι καθορισμένο, ως όριο της οδού ορίζεται το σημείο συνάντησης του εξωτερικού άκρου της τάφρου ή του πρανούς του εκχώματος ή επιχώματος με το φυσικό έδαφος. 

Συνήθως (όχι πάντα) η  δευτερεύουσα εθνική οδός έχει όριο απαλλοτρίωσης οπότε ισχύει αυτό που αναφέρεις.

Δημοσιεύτηκε

Σε ευχαριστώ πολύ Παύλο. Σε μια στιγμή τρέλας, μου φαινόταν απόλυτα λογικό, παρά το γεγονός ότι έχω απαλλοτρίωση, να πάρω ως "30 μέτρα από το όριο αυτής" το όριο της ασφάλτου. Σίγουρα όχι η καλύτερη στιγμή μου ως μηχανικός. :-)

Δημοσιεύτηκε

Aν έχεις όριο απαλλοτρίωσης θα δεις ποια απόσταση από τις δυο είναι η μεγαλύτερη, Δηλαδή θα βάλεις ένα Offset 45 m από άξονα και ένα offset 30 μ από τη γραμμή απαλλοτρίωσης.  όποια γραμμή εισέρχεται εσώτερα προς την ιδιοκτησία, αυτή είναι  η υποχρεωτική γραμμή δόμησης που ορίζουν τα μέτρα ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας για την εν λόγω κατηγορία οδού.

Δημοσιεύτηκε

....... Στην "μαλλιαρήν", έλεγε ένας πολύ καλός συνάδελφος στη ΔΕΚΕ θεσ/νίκης, καλός  υπάλληλος, καλός φίλος και γνώστης των θεμάτων αυτών, ......"λαμβάνεται, πάντα, η δυσμενέστερη όλων των περιπτώσεων". Δηλαδή σε βάζει να βρεις, για πάρτη, σου την χειρότερη όλων των περιπτώσεων λύση............... και σ' άλλα με υγεία!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.