Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2018 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2018 Πολύ σωστή τοποθέτηση και +1. Το πρώτο πράγμα που καλείται να ελέγξει ο μηχανικός για την οικοδομησιμότητα ενός παρόδιου γηπέδου ανάλογα με τη ζητούμενη χρήση είναι αν βάσει των χαρακτηριστικών της οδού (μήκος ορατότητας κλπ) μπορεί να εκδοθεί έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης με την οδό, με δεδομένο βεβαίως το επιτρεπτό της χρήσης (αν υπάρχει κάποιο ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ κλπ). 1
silvi Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2018 Καλησπέρα, έχω ένα γεωτεμάχιο το οποίο έχει πρόσωπο σε οδό. Η συγκεκριμένη οδός ανήκει στο επαρχιακό δίκτυο. Όμως το τμήμα που βρίσκεται το ακίνητό μου είναι δίπλα σε κόμβο που ενώνει πρωτεύον εθνικό δίκτυο με την επαρχιακή οδό. Το ακίνητο εντοπίζεται και στις απαλλοτρίωσεις για την κατασκευή του κόμβου (και όχι της επαρχιακής οδού). Το ερωτημα μου είναι το εξής: η απόσταση ασφαλείας που λαμβάνω για την τοποθέτηση κτίσματος θα είναι πρωτεύοντος εθνικού δικτύου ή επαρχιακού δικτύου?
nbr Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2018 Εσύ...αν διάβαζες αυτές τις τρεις και κάτι αράδες, τι συμπέρασμα θα έβγαζες??? Το κεφάλαιο "απόσταση κτιρίου από άξονα δρόμου" είναι ένα αρκετά μεγάλο κεφάλαιο. Μπαίνει και το θέμα εισόδου εξόδου(??). Δώσε κάτι παραπάνω.
tetris Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2018 (edited) Δες : Αποφ-ΔΜΕΟ/ε/0/907/96 (ΦΕΚ-715/Β/20-8-96) καθώς και ΠΔ-209/98 ΦΕΚ-169/Α/15-7-98 (για αποστάσεις κτιρίων από οδούς) Edited Αύγουστος 17 , 2018 by tetris
silvi Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2018 Ευχαριστω πολυ @tetris με κάλυψε απολυτα η απόφαση.
thief7710 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 Παιδιά μπορεί πραγματικά να ρωτήσω πολύ μεγάλη βλακεία τώρα αλλα όταν λέει πχ "45 μετρα από τον άξονα και όχι λιγότερο από 30 από το οριο αυτής" ως όριο εννοεί το οριο της απαλλοτρίωσης?
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 ΑΡΘΡΟ 2 παρ 2. ΠΔ 209/98 3) Το όριο της οδού είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Στην περίπτωση που το όριο της απαλλοτρίωσης δεν είναι καθορισμένο, ως όριο της οδού ορίζεται το σημείο συνάντησης του εξωτερικού άκρου της τάφρου ή του πρανούς του εκχώματος ή επιχώματος με το φυσικό έδαφος. Συνήθως (όχι πάντα) η δευτερεύουσα εθνική οδός έχει όριο απαλλοτρίωσης οπότε ισχύει αυτό που αναφέρεις.
thief7710 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 Σε ευχαριστώ πολύ Παύλο. Σε μια στιγμή τρέλας, μου φαινόταν απόλυτα λογικό, παρά το γεγονός ότι έχω απαλλοτρίωση, να πάρω ως "30 μέτρα από το όριο αυτής" το όριο της ασφάλτου. Σίγουρα όχι η καλύτερη στιγμή μου ως μηχανικός.
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 Aν έχεις όριο απαλλοτρίωσης θα δεις ποια απόσταση από τις δυο είναι η μεγαλύτερη, Δηλαδή θα βάλεις ένα Offset 45 m από άξονα και ένα offset 30 μ από τη γραμμή απαλλοτρίωσης. όποια γραμμή εισέρχεται εσώτερα προς την ιδιοκτησία, αυτή είναι η υποχρεωτική γραμμή δόμησης που ορίζουν τα μέτρα ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας για την εν λόγω κατηγορία οδού.
nbr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2018 ....... Στην "μαλλιαρήν", έλεγε ένας πολύ καλός συνάδελφος στη ΔΕΚΕ θεσ/νίκης, καλός υπάλληλος, καλός φίλος και γνώστης των θεμάτων αυτών, ......"λαμβάνεται, πάντα, η δυσμενέστερη όλων των περιπτώσεων". Δηλαδή σε βάζει να βρεις, για πάρτη, σου την χειρότερη όλων των περιπτώσεων λύση............... και σ' άλλα με υγεία!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα