Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απόσταση κτιρίου απο Εθνική Οδό


Recommended Posts

Πολύ σωστή τοποθέτηση και +1.

Το πρώτο πράγμα που καλείται να ελέγξει ο μηχανικός για την οικοδομησιμότητα ενός παρόδιου γηπέδου ανάλογα με τη ζητούμενη χρήση είναι αν βάσει των χαρακτηριστικών της οδού (μήκος ορατότητας κλπ) μπορεί να εκδοθεί έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης με την οδό, με δεδομένο βεβαίως το επιτρεπτό της χρήσης (αν υπάρχει κάποιο ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ κλπ).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλησπέρα,

έχω ένα γεωτεμάχιο το οποίο έχει πρόσωπο σε οδό. Η συγκεκριμένη οδός ανήκει στο επαρχιακό δίκτυο. Όμως το τμήμα που βρίσκεται το ακίνητό μου είναι δίπλα σε κόμβο που ενώνει πρωτεύον εθνικό δίκτυο με την επαρχιακή οδό. Το ακίνητο εντοπίζεται και στις απαλλοτρίωσεις για την κατασκευή του κόμβου (και όχι της επαρχιακής οδού). Το ερωτημα μου είναι το εξής: η απόσταση ασφαλείας που λαμβάνω για την τοποθέτηση κτίσματος θα είναι πρωτεύοντος εθνικού δικτύου ή επαρχιακού δικτύου?

Link to comment
Share on other sites

Εσύ...αν διάβαζες αυτές τις τρεις και κάτι αράδες, τι συμπέρασμα θα έβγαζες??? Το κεφάλαιο "απόσταση κτιρίου από άξονα δρόμου" είναι ένα αρκετά μεγάλο κεφάλαιο. Μπαίνει και το θέμα εισόδου εξόδου(??). Δώσε κάτι παραπάνω.

 

Link to comment
Share on other sites

Δες :  Αποφ-ΔΜΕΟ/ε/0/907/96   (ΦΕΚ-715/Β/20-8-96)

καθώς και  ΠΔ-209/98 ΦΕΚ-169/Α/15-7-98   (για αποστάσεις κτιρίων από οδούς)

Edited by tetris
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Παιδιά μπορεί πραγματικά να ρωτήσω πολύ μεγάλη βλακεία τώρα αλλα όταν λέει πχ "45 μετρα από τον άξονα και όχι λιγότερο από 30 από το οριο αυτής" ως όριο εννοεί το οριο της απαλλοτρίωσης?

Link to comment
Share on other sites

ΑΡΘΡΟ 2 παρ 2. ΠΔ 209/98

 3) Το όριο της οδού είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Στην περίπτωση που το όριο της απαλλοτρίωσης δεν είναι καθορισμένο, ως όριο της οδού ορίζεται το σημείο συνάντησης του εξωτερικού άκρου της τάφρου ή του πρανούς του εκχώματος ή επιχώματος με το φυσικό έδαφος. 

Συνήθως (όχι πάντα) η  δευτερεύουσα εθνική οδός έχει όριο απαλλοτρίωσης οπότε ισχύει αυτό που αναφέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ Παύλο. Σε μια στιγμή τρέλας, μου φαινόταν απόλυτα λογικό, παρά το γεγονός ότι έχω απαλλοτρίωση, να πάρω ως "30 μέτρα από το όριο αυτής" το όριο της ασφάλτου. Σίγουρα όχι η καλύτερη στιγμή μου ως μηχανικός. :-)

Link to comment
Share on other sites

Aν έχεις όριο απαλλοτρίωσης θα δεις ποια απόσταση από τις δυο είναι η μεγαλύτερη, Δηλαδή θα βάλεις ένα Offset 45 m από άξονα και ένα offset 30 μ από τη γραμμή απαλλοτρίωσης.  όποια γραμμή εισέρχεται εσώτερα προς την ιδιοκτησία, αυτή είναι  η υποχρεωτική γραμμή δόμησης που ορίζουν τα μέτρα ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας για την εν λόγω κατηγορία οδού.

Link to comment
Share on other sites

....... Στην "μαλλιαρήν", έλεγε ένας πολύ καλός συνάδελφος στη ΔΕΚΕ θεσ/νίκης, καλός  υπάλληλος, καλός φίλος και γνώστης των θεμάτων αυτών, ......"λαμβάνεται, πάντα, η δυσμενέστερη όλων των περιπτώσεων". Δηλαδή σε βάζει να βρεις, για πάρτη, σου την χειρότερη όλων των περιπτώσεων λύση............... και σ' άλλα με υγεία!!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.