thief7710 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2018 (edited) Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Έχω πρόσωπο σε εθνική οδό. Δεν έχω 4000 τμ όποτε θα πάω με παρέκκλιση. Στην παρέκκλιση για τα προ του 1964 θέλει τουλάχιστον 35 μέτρα βάθος. Το γεωτεμάχιο που με απασχολεί είναι τρίγωνο. Το ύψος του τριγώνου από την πίσω κορυφή στο πρόσωπο είναι μεγαλύτερο από το απαραίτητο βάθος. Παίρνω αυτό σαν βάθος; Γιατί βρήκα και ένα έγγραφο του ΤΕΕ όπου λέει ότι στα τριγωνικά γεωτεμάχια σαν βάθος παίρνουμε το 60% του ύψους του τριγώνου. Ισχύει; Edited Δεκέμβριος 3 , 2018 by thief7710
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2018 το τι λαμβάνεται σαν βάθος και τι σαν πλάτος σε γήπεδα με μη ορθογωνικά σχήματα αναλύονται διεξοδικά αν δεν κάνω λάθος στο ΓΟΚ του 73
thief7710 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2018 (edited) Ναι αλλά βρήκα και αυτό: Εγγρ-84961/8-11-99 Εγγρ-84961/99 Απάντηση σε ερώτημα (Εκτός σχεδίου δόμηση, Ελάχιστο βάθος γηπέδου) Απαντώντας στο (α) σχετικό σας γνωρίζουμε ότι για τον έλεγχο της αρτιότητας των γηπέδων που βρίσκονται εκτός σχεδίου δεν τίθεται θέμα "υπολογισμού" του βάθους τους αφού το ίδιο το ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) για κάθε περίπτωση ελέγχου της αρτιότητας προσδιορίζει ως απαιτούμενο μέγεθος το ελάχιστο βάθος το οποίο ασφαλώς θα πρέπει να ελέγχεται γεωμετρικά με την κάθετη απόσταση σε κάθε σημείο του προσώπου των γηπέδων. Συμπληρωματικά σας γνωρίζουμε ότι το ως άνω απαιτούμενο ελάχιστο βάθος αρκεί να υπάρχει σε μία θέση του γηπέδου. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Οικοδομικού και Κτιριοδομικού Κανονισμού (ΔΟΚΚ) ΤΜΗΜΑ β Το «σε μια θέση του γηπέδου» θεωρητικά με καλύπτει ενώ το «60% του ύψους του τριγώνου επι του προσώπου» μπορεί να με «κόβει» και το ένα έρχεται σε αντίθεση με το άλλο. Εκτός και αν το 60% του ύψους αφορά μονο οικόπεδα. Edited Δεκέμβριος 3 , 2018 by Pavlos33
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2018 Υ.Α. 38283/9/2.2.93, "Σχετικά με την μείωση πλαγίων αποστάσεων σε γήπεδο τριγωνικού σχήματος εκτός σχεδίου με μήκος προσώπου μεγαλύτερο των 20,0 μ.",σύμφωνα με την οποία ορίζεται: "Οτι η παρέκκλιση της πλάγιας απόστασης σε 2,50 μ. λόγω σχήματος του γηπέδου και μη εξαντλήσεως του επιτρεπόμενου ποσοστού καλύψεως αυτού είναι δυνατόν να εγκριθεί από τον συνδιασμό των διατάξεων του Π.Δ.24/31.5.85 και της απόφ.35/88, εφ` όσον το γήπεδο έχει δημιουργηθεί πριν από τις 12/11/1962". δες τα ΠΜ 1
axoul Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2019 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2019 (edited) καλημέρα συνάδελφοι, σχετικά με το ΦΕΚ715Β/1996 , έχω ένα αγροτεμάχιο γωνιακό που βλέπει σε δευτερεύον εθνικό οδικό δίκτυο και σε απλή δημοτική οδό. Με βάση το ΦΕΚ 715Β/1996 πρέπει να εφαρμόσω απόσταση 45μ από τον άξονα από το δευτερεύον εθνικό οδικό δίκτυο αλλά και απόσταση 45μ από την δημοτική οδό (διότι κι αυτή λαμβάνει τον ίδιο χαρακτηρισμό σε βάθος 80μ με βάση το ΦΕΚ 715Δ/96)? σας ευχαριστώ πολύ. Edited Δεκέμβριος 23 , 2019 by axoul
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2019 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2019 (edited) Σύμφωνα με το ΠΔ 209/98 ΦΕΚ-169/Α/15-7-98 β) Στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, 45 μέτρα από τον άξονα της οδού και όχι λιγότερο των 30 μέτρων από το όριο αυτής. ζ) Στο Δευτερεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο και στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο των νήσων πλην Κρήτης, Εύβοιας, Ρόδου, Κέρκυρας και σε ολόκληρο το Δημοτικό ή Κοινοτικό Οδικό Δίκτυο, 15 μέτρα από τον άξονα της οδού. Edited Δεκέμβριος 23 , 2019 by Pavlos33
axoul Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2019 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2019 (edited) συνάδελφε έχεις δίκιο, εγώ δεν το ξεκαθάρισα σωστά, εννοούσα δευτερεύον εθνικό (ήδη έκανα edit) δίκτυο, ευχαριστώ. Το ΦΕΚ 715Β/1996 αναφέρει ότι αν δημοτική οδός διασταυρώνεται με δευτερευον εθνικό δίκτυο τότε η δημοτική οδός νοείται ως αντίστοχα σαν εθνικό δευτερεύον δίκτυο σε βάθος 80μ από το σημείο διαστάυρωσης.. άρα δεν θα πρέπει να εφαρμόσω 45μ από τον άξονα της δημοτικής οδού? Edited Δεκέμβριος 23 , 2019 by axoul
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2019 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2019 Στο ίδιο ΦΕΚ συνεχίζει και αναφέρει ότι: Κατ' εξαίρεση η ελάχιστη απόσταση των κτιρίων από τους άξονες ή τα όρια των Δημοτικών ή Κοινοτικών οδών, όταν αυτές διασταυρώνονται με οδούς ανώτερης κατηγορίας, ορίζεται σύμφωνα με το Αρθ-2 του ΠΔ-347/93 όπως κάθε φορά ισχύει και στο τμήμα που αντιστοιχεί στις παραπάνω καθοριζόμενες αποστάσεις. Η εξαίρεση αυτή δεν ισχύει για το Δημοτικό ή Κοινοτικό δίκτυο που έχει αναγνωρισθεί ως κύριο με απόφαση του Νομάρχη. Από το παραπάνω φαίνεται ότι, αν η δημοτική οδός δεν έχει χαρακτηριστεί ως κύρια, η απόσταση γραμμής δόμησης θα είναι 15 μ από τον άξονα και όχι 45 μ (με το ΠΔ 347/93 ορίζονταν 6 μ) παρά το ότι η οδός αυτή σε βάθος 80 μ από την συνάντηση με την εθνικό οδό θεωρείται σαν οδός της ανώτερης κατηγορίας που είναι στην προκειμένη περίπτωση, η εθνική οδός. Από την πλευρά που έχει πρόσωπο στην δευτερεύουσα εθνική οδό ή απόσταση παραμένει 45 μ και οπωσδήποτε 30 μ από το όριο.
SEKKARA Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2020 Σε οικόπεδο εντος σχεδίου πόλεως με πρόσωπο σε δημοτική οδό πλάτους 10 μ. ,έχει κατασκευαστεί παράλληλα με την δημοτική οδό Δευτερέυων Εθνικό δίκτυο. Εχει εφαρμογή το Π.Δ. 209/98 για απόσταση 45 μέτρων από τον άξονα της Εθνικής ;
KOKARADI Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2020 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2020 (edited) την "παλια" εθνικη οδο Αθηνας -Λαρισας που αντικατασταθηκε απο την ΠΑΘΕ μπορουμε να την θεωρησουμε πια ως δευτερευον εθνικο οδικο δικτυο?Που βρισκουμε τον πιθανα νεο χαρακτηρισμο της οδου (ειχε χαρακτηρισμο με φεκ 30β/96) και οριο απαλλοτριωσης μιας και αυτος ο δρομος κατασκευαστηκε την δεκαετια του 60 και τωρα εχει αντικατασταθει απο την ΠΑΘΕ Edited Ιούλιος 15 , 2020 by KOKARADI
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα