mafiagalou Δημοσιεύτηκε June 28, 2011 at 09:39 μμ Δημοσιεύτηκε June 28, 2011 at 09:39 μμ Διακόπτη αστέρα - τριγώνου σε τι μεγέθους κινητήρες χρησιμοποιούμε; Ο χρόνος μεταγωγής από αστέρα σε τρίγωνο από τι καθορίζεται και πως υπολογίζεται;
kosmas85 Δημοσιεύτηκε June 29, 2011 at 07:28 πμ Δημοσιεύτηκε June 29, 2011 at 07:28 πμ http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=26684 Σελ.28 σε αυτό που δίνω. Θα λέγαμε απο 3-4 ίππους και πάνω αλλα το παράδειγμα των σημειώσεων θα σε πείσει. 1
tseronis Δημοσιεύτηκε June 29, 2011 at 07:50 πμ Δημοσιεύτηκε June 29, 2011 at 07:50 πμ Εκκινηση Αστερος Τριγώνου μπορει να χρησιμοποιηθει σχεδον σε καθε εφαρμογη αλλα ειναι αναχρονιστικη αν υπολογισεις την φθορα των επαφων και το κοστος των ηλεκτρονομων ισχυος. Εναλλακτικα μπορεις να χρησιμοποιησεις Softstarter (ομαλους εκκινητες) ή Inverter (Εναλλακτες/Ρυθμιστες Στροφών). Τα SS ειναι λιγο πιο φτηνα αλλα αν συνυπολογισεις τα απαιτουμενα φιλτρα, τον ηλεκτρονομο bypass και την διορθωση συνημιτονου που αντιστοιχει τον κινητηρα και την επιδραση στην ποιοτητα ισχυος το κοστος φτανει σε ενα οικονομικο inverter. Καποια κινεζικα προιοντα σου δινουν τα ιδια χαρακτρηστικα με τα προιοντα επώνυμων κατασκευαστών. Τα inverter σου δινουν πληρη ελεγχο των μαγν. πεδιων, στροφων, ροπης, καμπυλων εκκινησης, αναγεννησης κ.τ.λ. Εαν χρησιμοποιεις inverter δεν ειναι απαραιτητοι ακριβη θερμομαγνητικοι διακοπτες ισχυος αλλα ακρουν απλες ασφαλειες τηξης διοτι η προστασια του κινητηρα γινεται απο το θερμικο μοντελο του inverter. Ο χρονος μεταγωγής εξαρταται απο την εφαρμογή σου. Ο σκοπος της τεχνικής ειναι να περιορίσεις την ενταση εκκινησης ή/και την ροπή εκκινησης που μπορει να φτασει ακομα και την δεκαπλασια ενταση π.χ. σπαστηρας. Αρα ο χρονος εξαρταται απο την αδρανεια εκκινησης και την ισχυ του κινητηρα. Δεν θα σε ζαλισω με μαθηματικα. Απλα θα πρεπει να μετρησεις και στην συνεχεια να ρυθμισεις τον χρονο που ο κινητηρας σε αστερα δεν θα συνεχισει να αυξανει τις στροφες του. Αυτο το διαπιστωνεις και ακουστικα. Ο χρονος αυτος μπορει να κυμαινεται απο 100ms μεχρι και 30 sec σε μεγαλους κινητηρες. Ο ηχος του Υ/Δ ειναι χαρακτηριστικος. Ο κινητηρας σε διαταξη αστερα δεν λειτουργει αποδοτικα ουτε ψυχεται σωστα και συνηθως συμφερει η εκκινηση να ειναι γρηγορη. Αρα ελαχιστοποιεις τελικα τον χρονος συμφωνα με τον περιορισμο της εντασης που θέλεις να επιτυχεις. Στην βιομηχανια χρησιμοπιω απλη εκκινηση μεχρι και 3-5 KW και απο τα 3-5 εξαρταται απο τη εφαρμογή μου και απο κει και περα βαζω ρυθμιστες στροφών. Αμα ειναι καμια πομονα που παιρνει μια φορα την μερα βαζω και Υ/Δ. Αυτο που πρεπει να κανεις οπωσδηποτε ειναι να μανδαλώσεις τα ρελε Υ και Δ. Κατα προτιμηση μηχανικα αν δεν γινεται ηλεκτρικα με βοηθητικες επαφες!!! 2
lempidis Δημοσιεύτηκε June 29, 2011 at 08:51 πμ Δημοσιεύτηκε June 29, 2011 at 08:51 πμ Σωστός. Απίστευτα πλήρης απάντηση.
aiche Δημοσιεύτηκε June 29, 2011 at 09:00 πμ Δημοσιεύτηκε June 29, 2011 at 09:00 πμ Επίσης να συμπληρώσουμε ότι σύμφωνα με τους προηγούμενους ΚΕΗΕ (Οδηγία 33 της ΔΕΗ για την βύθιση τάσης) αν το ρεύμα εκκίνησης του κινητήρα είναι μεγαλύτερο από 50 A χρησιμοποιούμε διακόπτη αστέρα-τριγώνου ή αυτομετασχηματιστή ή στραγγαλιστικά πηνία ή αντιστάσεις ή ηλεκτρονικά ισχύος.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα