Highlander Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 η πολεοδομική νομοθεσία αλλάζει κάθε 6 μηνο ... μέχρι την εξεταστική θα έχει αλλάξει η ύλη Σωστό αυτό. Μπορούν να εμβαθύνουν όμως , 11 χρόνια τώρα δεν έχει αλλάξει γιατί να μην καλέι τους σπουδαστές του τελευταίου έτους το πρόγραμμα και να μην τους μαθαίνει κάποια βασικά? ή ένοιες, τι είναι ημιυπαίθριος, τι εξώστης γιατί να μην τα μαθαίνουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτριος_1980 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Προσωπικά πιστεύω ότι διαφορετικά πρέπει να είναι τα 3 πρώτα χρόνια αυτού που στοχεύει στο master και από 'κει στο PhD, εφόσον το θέλει και άλλα τα 3 χρόνια αυτού που πάει για 3ετή ή 4ετή φοίτηση. Διότι στην περίπτωση του master στα 3 πρώτα χρόνια δουλεύεις για να μπορείς να παρακολουθήσεις τα 2 τελευταία, ενώ στην περίπτωση του bachelor θα πρέπει να έχεις ήδη τελειώσει (ή να είσαι στα τελειώματα), οπότε δεν προλαβαίνεις να επεκταθείς πολύ. 'Ετσι, προκειμένου να έχει μια "αυτοτέλεια" η 3ετής σπουδή σου για το bachelor, θα πρέπει να ακολουθήσεις μια εξαρχής διαφορετική πορεία. Αυτο το βίωσα έχοντας βγάλει δύο σχολές (ΤΕΙ και ΑΕΙ) και κάνοντας τις συγκρίσεις. Θέλω να καταλήξω στο ότι έχω επιφυλάξεις ως προς την άμεση (άνευ όρων) "επεκτασιμότητα" των τίτλων... Προσωπική άποψη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmantas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 ...και μετα μιλαμε για συμπυκνωση της γνωσης. Αν θελαμε να βγαλουμε μηχανικους (πχ) για να δουλευουν στην Ελλαδα μονο, τοτε κ 1,5 χρονος ηταν αρκετος. Τα 3 χρονια (για τις σχολες που σημερα ειναι 4, και 4 για τις 5ετης σχολες) ειναι λιγα για να εφαρμοστουν στις σχολες ετσι οπως εχουν δομηθει στην Ελλαδα. Αν αλλαξουν ριζικα οι σχολες τοτε μπορει να επιτευχθει. Πχ αν η σχολη πολιτικων μηχανικων διαιρουνταν σε 4 υποτμηματα-σχολες (ενα για καθε τομεα) τοτε ναι τα υποτμηματα αυτα θα μπορουσε να γινουν σε 4 χρονια κ μαλιστα θα γινοταν πολυ καλυτερα απο σημερα που μαθαινουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο λιγο και τιποτα στο συνολο του. όπως βλέπεις δεν έκανα κουβέντα για την κατάσταση στην Ελλάδα. Νομίζω ότι πρέπει να βλέπουμε τι κάνουν οι καλύτεροι για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα, και ξαναλέω στο ΜΙΤ που έχουν τετραετή full courses σε μηχανολογία ή civil engineering ή civil & environmental μαζί συμπυκνώνουν τη γνώση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 "Ελληνικά Πανεπιστήμια=άλλη μια φούσκα της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, θεσμός που γιγαντώθηκε από χωριάτες γονείς που ήθελαν να δουν τα βλαστάρια τους "επιστήμονες". Οι δε τίτλοι που παρέχουν είναι -με τη χρηματιστική έννοια του όρου- junk." Αυτα ειναι αφορισμοι και ισοπεδωση τετοιου βαθμου που το επιχειρημα απλα δεν αντεχει σε κριτικη... Προσωπικα βλεπω με πολυ καλο ματι τμηματα νηπιαγωγων και δημοτικης εκπαιδευσης να γινουν 3 χρονια, φανταζει λογικοτατο. Οχι ομως για τους μηχανικους εδω θα ηταν εγκλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτριος_1980 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 και ξαναλέω στο ΜΙΤ που έχουν τετραετή full courses σε μηχανολογία ή civil engineering ή civil & environmental μαζί συμπυκνώνουν τη γνώση; Πιθανότατα ναι... Δεν μπορώ να ξέρω. Μπορεί όμως να μαθαίνουν ό,τι μαθαίνουν σε άλλα πανεπιστήμια στα 5 χρόνια. Τότε όμως θα δίνανε τον τίτλο master of science ή master of enginnering, έτσι όπως αντικειμενικά αυτοί έχουν οριστεί με την συνθήκη της Bologna (για Ευρώπη). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Αυτή η Διαμαντοπούλου...πρέπει να έχει ή α$@##$ς ή να την χτύπησε η μ@λ@κί@ στο κεφάλι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Ρε παιδιά δεν έχω σπουδάσει εξωτερικό αλλά μήπως εδώ προσπαθούμε να τα χωρέσουμε όλα σε κάθε σχολή για να φτιάξουμε υπερμηχανικούς οι οποίοι θα μπορούν να κάνουν τα πάντα ανταποκρινόμενοι στο "χύμα" της ελληνικής πραγματικότητας ? Δηλαδή εγώ σαν πολ. μηχ. έχω κάνει...δύο γεωδαισίες, δύο οικοδομικές, δύο σχέδια, χημείες, στατιστικές, άπειρα μαθηματικά, φυσική, δύο αγγλικά! (καλά αυτή η έδρα τώρα μην μου πείτε ότι δεν είναι βόλεμα) , οικονομικά, οδοποιίες, καθαρισμό νερού, αποχετεύσεις, προγραμματισμούς.....και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Το σύστημα του υπερμηχανικού που πρέπει να τα υπογράφει όλα για να επιβιώσει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 δεν ειναι υποχρεωτικό να ασκεις το επάγγελμα ... να αραιώσουμε και λίγο Συγγνώμη, παίρνω πίσω κάποια από αυτά που είπα, τα έγραψα εν βρασμώ ψυχής! Διορθώνω: Είναι πολλά τα άχρηστα μαθήματα, όπως και τα μαθήματα που έπρεπε να κάνουμε αλλά δε γίνονται (π.χ. νομοθεσία). Στο Ίντερνετ λόγω απουσίας διαπροσωπικής επαφής είναι πολύ εύκολο αυτά που γράφεις να θίξουν ή να παρεκτραπείς, συμβαίνει σε όλους. Άμα σας είναι εύκολο μπορείτε να βγάλετε τη δημοσίευσή μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Οι σχολές είναι θαύμα που υπάρχουν. Μιλάμε για άστοχα προγράμματα σπουδών που διαμορφώνονται ανάλογα τις προτιμήσεις των μελών ΔΕΠ και όχι τις πραγματικές ανάγκες του τμήματος. Το 30% των μαθημάτων περνιέται νύχτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2011 Για να εχει μια πολυτεχνικη σχολη 100 μελη ΔΕΠ συν τους ΠΔ407 εστω για τα ματια του κοσμου βαλανε και συνεχισουν και βαζουν υπερβολικα πολλα μαθηματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts