MScEng Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Για να ειμαστε ρεαλιστες τα 3 χρονια για πολυτεχνικη σχολη ειναι ενα μεγαλο no-no. Ας εφαρμοστει στους νηπιαγωγους και δημοτικης εκπαιδευσης που τα 4 χρονια δεν προσφερουν κατι παραπανω απο βολεμενους ημετερους. Εγω προσωπικα για τους μηχανικους προτεινω 5ετεις ενιαιες σπουδες που θα οδηγους σε BSc+MSc. Γι`αυτο δεν χρειαζονται τρομερες αλλαγες, ενα συμμαζεμα μαθηματων ωστε στα 4 χρονια να τελειωνουν τα προπτυχιακα μαθηματα με διπλωματικη το 8ο εξαμηνο. Στο 9ο και 10ο εξαμηνο καποια πιο αναβαθμισμενα μαθηματα μεταπτυχιακου επιπεδου και διπλωματικη μαστερ.
aiche Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Mπράβο συνάδελφε, να διασπαστεί και να κατακερματιστεί περισσότερο το πεδίο δράσης του μηχανικού.....Εδω δν έχουμε δουλειά στα γραφεία μας τώρα που είναι μεγάλο το πεδίο δράσης μας, φαντάζεστε τί έχει να γίνει αν κατακερματιστούν τα επαγγελματικά μας δικαιώματα?? .................. Συνάδελφε δεν νομίζω να έχεις δίκιο. Όλα στην συσκευασία του ενός; Δεν μπορεί όλα να είναι ο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Σε προηγμένα τεχνολογικά κράτη υπάρχει ξεχωριστή Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών η οποία και είναι εντελώς διαφορετική από την Σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.
Megapad Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Συνάδελφε δεν νομίζω να έχεις δίκιο. Όλα στην συσκευασία του ενός; Δεν μπορεί όλα να είναι ο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Σε προηγμένα τεχνολογικά κράτη υπάρχει ξεχωριστή Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών η οποία και είναι εντελώς διαφορετική από την Σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών. Tα προηγμενα κράτη έχουν και δουλειές!!! Δεν είμαι παλιός μηχανικός, ούτε καν νέος!!!! Τα ελληνικά πανεπιστήμια βγάζουν πάρα μα πάρα πολύ καλούς εππιστήμονες, εξου και η εξαγωγή επιστημόνων. Το πρόβλημα στις περισσότερες των περιπτώσεων δν είναι τα προγράμματα σπουδών, είναι η προβληματική αγορά εργασίας που για αυτήν δν μιλά κανείς. Επίσης προβλημα είναι η ανεπάρκεια της πολιτείας και η μη διαθεση της να ρυθμίσει το πρόβλημα των επαγγελματικων δικαιωμάτων των ΑΤΕΙ!!! Αντι να σας δώσει λύσει δίνει μια και καταστρέφει και τα πολυτεχνεία. Υ.Γ. Σε λίγο καιρό θα είναι καλύτερα να είσαι εργάτης στην φάμπρικα παρά μηχανικός!!!! 1
Apostol Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Συνάδελφε Megapad καταρχάς μας αδικείς στο άλλο post σου γιατί πραγματικά ο σκοπός μας δεν είναι να πέσετε εσείς στο επίπεδό μας αλλά να ανέβουμε εμείς σε ένα ανεκτό επαγγελματικό επίπεδο. Δεν το παίρνω προσωπικά και το αφήνω. Τώρα αν το σκεφτείς καλύτερα συμφέρει να είναι κάποιος περισσότερο ειδικευμένος σε κάτι διότι αυτομάτως αυτοί που θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν την ίδια δουλειά με εσένα θα είναι λιγότεροι. Άρα περισσότερη δουλειά ανα άτομο. Υ.Γ. Επίσης ο aiche είναι χημικός μηχανικός και οχι Τ.Ε. Φιλικά!
stapa Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δεν διάβασα όλες τις σελίδες, μήπως τα έχει ξαναπεί κάποιος, αλλά τα πράγματα είναι απλά και όχι προς τα εκεί που τα σκέφτονται οι περισσότεροι, Τα πολυτεχνεία μας βγάζουν επιστήμονες επιπέδου, όμως σε μαζικότητα που η ελληνική αγορά δεν μπορεί να απορροφήσει. Επιπλέον έχουμε το χρόνιο πρόβλημα των ΤΕΙ και το ακόμα δυσκολώτερο των ευρωπαικών κολλεγίων, γιατί και ευρωπαίοι τους μηχανικούς τους εννοούν εφαρμογής, και επιστήμονες χρειάζονται και βγάζουν πολύ λίγους και μέσα από ειδικές σπουδές. Άρα η λύση σαν το αυγό του Κολόμβου είναι να υποβιβάσουμε τις σπουδές μας. Όλα τα προβλήματα λύνονται, και οικονομία θα κάνουμε, και κέρδη θα έχουμε από τις "ειδικές" σπουδές που όποιος μπορεί να τις πληρώσει ας τις κάνει.. 1
dimmis_inc Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Για να ειμαστε ρεαλιστες τα 3 χρονια για πολυτεχνικη σχολη ειναι ενα μεγαλοno-no. Ας εφαρμοστει στους νηπιαγωγους και δημοτικης εκπαιδευσης που τα 4 χρονια δεν προσφερουν κατι παραπανω απο βολεμενους ημετερους. Εγω προσωπικα για τους μηχανικους προτεινω 5ετεις ενιαιες σπουδες που θα οδηγους σε BSc+MSc. Γι`αυτο δεν χρειαζονται τρομερες αλλαγες, ενα συμμαζεμα μαθηματων ωστε στα 4 χρονια να τελειωνουν τα προπτυχιακα μαθηματα με διπλωματικη το 8ο εξαμηνο. Στο 9ο και 10ο εξαμηνο καποια πιο αναβαθμισμενα μαθηματα μεταπτυχιακου επιπεδου και διπλωματικη μαστερ. Aκριβως!!!
Megapad Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 ώρα αν το σκεφτείς καλύτερα συμφέρει να είναι κάποιος περισσότερο ειδικευμένος σε κάτι διότι αυτομάτως αυτοί που θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν την ίδια δουλειά με εσένα θα είναι λιγότεροι. Άρα περισσότερη δουλειά ανα άτομο. Συνάδελφε ειλικρινά αυτό που το έχεις δεί ή πως το σκέφτηκες? Περισσότερη ειδίκευση, σημαίνει μείωση της ευρύτητας των επαγγελματικών δικαιώματων άρα και μείωση των πιθανών θέσεων εργασιας που θα αναλογούσαν σε σένα!!! Οι θέσεις εργασίας μένουν σταθερές γτ δν εξαρτώνται από τα χρόνια φοίτησης!!! Το που θα δουλευείς εσυ και με ποιους όρους όμως εξαρτάται από το που και πως έχεις πάρει τις γνώσεις σου!!! Όσο αναφορά αυτό που είπες πως ζητάς, ένα ανεκτό επαγγελματικό επίπεδο, έχεις απόλυτο δίκιο να το ζητάς όμως δν θα έρθει μέσα απο αυτήν την ρύθμιση!!!
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Ένα έργο κανονικά απαιτεί ομάδα μηχανικών. Άλλος για τα στατικά, άλλος για τα αρχιτεκτονικά, άλλος για τα ηλεκτρολογικά, άλλος για τα μηχανολογικά, άλλος για τα ηλεκτρονικά, άλλος για τα περιβαλλοντικά. Αυτό είναι το σωστό. Όπως βλέπεις από ένα έργο ζουν 6 άνθρωποι. Ενώ τώρα τρώει ένας καλά και οι άλλοι κυνηγάνε τα ψίχουλα. Και για να ξαναγυρίσουμε on topic, τα 3-4 έτη σπουδών που λένε πρέπει να συνδυαστούν και με σύστημα φοίτησης ανάλογο της Αγγλίας. Δηλαδή υποχρεωτική παρακολούθηση, tutors, projects κτλ Αν αλλάξουμε μόνο τα χρόνια και διατηρήσουμε τα αρνητικά χαρακτηριστικά της φοίτησης στα Ελληνικά ΑΕΙ, θα τα κάνουμε πολύ χειρότερα... 1
Apostol Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Megapad βασικά το εννοούσα όπως το ανέλυσε ο stayros. Δηλαδή στην ίδια οικοδομική άδεια θα έπρεπε να έχεις π.χ. και Η.Μ. και Μ.Μ. Εφόσον όμως αυτοί οι δύο έχουν ίδια Ε.Δ. σου φτάνει ένας απο τους δύο. Ο πελάτης θα πλήρωνε τα ίδια λεφτά αλλά σε δύο ανθρώπους. Αυτό είπα. Τώρα τα κάνει όλα ένας άντε δύο και οι υπόλοιποι 4 δεν έχουν δουλειά. Είναι καλύτερο αυτό? Είναι τόσο δύσκολο να είναι ο Ηλεκτρολόγος μόνο ηλεκτρολόγος και ο Μηχανολόγος μόνο μηχανολόγος π.χ. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες ειδικότητες. Απλά έχουμε μάθει στη λογική του ατομικού γραφείου και την περαιτέρω στελέχωση την βλέπουμε με μισό μάτι. Υ.Γ. Δεν είπα οτι θα έρθει το καλύτερο επίπεδο μέσα απο τη ρύθμιση αυτή απλά απάντησα στο σχόλιο που έκανες σχετικά με τους Τ.Ε. και σου εξήγησα πιο είναι το γενικό ζητούμενο. 1
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 Καταρχήν η όποια αλλαγή και εάν προβλέπεται θεωρώ πως δεν αγγίζει Πολυτεχνικές , Νομικές και Ιατρικές σχολές . Δεν μπορεί ένα σύστημα 5 ετών να αλλάξει από την μια ημέρα στην άλλη σε 3 έτη . Επιπλέον για να αλλάξει και για να γίνει κάποιου είδους εξίσωση των ΑΕΙ με τα ΑΤΕΙ αυτό θα ισχύει από τους πρώτους φοιτητές που θα αποφοιτούν με το νέο σύστημα και όχι για να δώσει δικαιώματα σε παλιούς συναδέλφους μηχανικούς των ΤΕΙ αλλά και σε αυτούς που είδη έχουν πάρει την αναγνώριση του τίτλου τους από το ΔΟΑΤΑΠ στο να διεκδικήσουν τους μεταπτυχιακούς τίτλους τους αφού η αναγνώριση τους θα έχει γίνει με το παλιό καθεστώς των 5 ετών. Το ίδιο θα ισχύει και για τους διπλωματούχους του προηγούμενου καθεστώς διότι το ως σήμερα 5 ετών δίπλωμα θα φαίνεται σε αυτούς ως ενιαίος τίτλος και όχι ως ξέχωρος που προφανώς θα προβλέπει το νέο νομοσχέδιο και όλα αυτά για να μπορούν να προσαρμοστούν και τα αγγλικά πολυτεχνεία . Ακόμα και αυτά για να προσαρμοστούν όπως πλέον και τα υπόλοιπα θα πρέπει το νομοσχέδιο να προβλέπει και αλλαγές στο νόμο που προβλέπει για τις αναγνωρίσεις του ΔΟΑΤΑΠ . Όσον αφορά τα κολλέγια θεωρώ πως θα ισχύουν ότι και σήμερα και δεν θα υπάρξει καμία απολύτως αλλαγή . Οπότε όλα αυτά τα οποία θα προβλέπει το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου παιδείας θα αφορούν τους πρώτους αποφοίτους του νέου καθεστώτος και όχι όλους εμάς και τις παλιές διεκδικήσεις που προφανώς να έχουμε έως και σήμερα.
Recommended Posts