Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@geostefanou

 

αυτό που λες για τα περιβαλλοντικα μαθήματα και πολ.μηχ. δεν ισχύει...αν πας στο αγγλοσαξονικο (πλειοψηφία) σύστημα το τμήμα μηχανικών περιβάλλοντος είναι ενωμένο είτε με χημικούς έιτε με πολιτικούς,μερικές φορές είναι και με μηχανολογους!!

 

τώρα μη μου πεις ότι στην Ελλαδα έχουμε υιοθετήσει το γερμανικό σύστημα,γιατί μόνο γερμανικό δεν είναι πλέον...αν δεις προγραμματα σπουδών επαγγελματικά δικαιώματα κ.ο.κ δεν υπάρχει καμία σχέση...υβριδικό έχει καταντήσει το σύστημα:λίγο από όλα ή πολύ από όλα!

 

και αντε πες ότι έχεις δίκιο και το εφαρμόζουμε αυτό...δηλαδή πλήρης διαχωρισμός μεταξύ ΠΜ και Μηχ.Περιβ...

 

μπορείς να μου πεις τι θα έλεγες σε έναν που τελειωσε στο imperial civil and enviromental engineering M.ENG (4 χρονια) (με μαθήματα επιλογής που αφορούν το περιβάλλον)???

 

επίσης αφού θέλεις να διαχωρίσεις πλήρως αυτες τις ειδικότητες,καλό θα ήταν να βγάλεις από τη λίστα σου το μάθημα ''υδρολογία''...αφου δεν είναι μάθημα της επιστήμης της συμπεριφοράς ρευστών (με την στενή εννοια του όρου) αλλά είναι της επιστήμης περιβάλλοντος που συνδέεται στο επόμενο βήμα και με τη διαχείριση υδατικών πόρων!

 

στα υπόλοιπα θα συμφωνησω μαζί σου...

 

σίγουρα μπορεί να βγει μηχανικός με τρία έτη σπουδών,αλλά με μειωμένα επ.δικαιωματα.

  • Απαντήσεις 192
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

@AArtam.

 

Το ότι στο εξωτερικό είναι ένα τμήμα οι πολιτικοί μηχανικοί και οι μηχανικοί περιβάλλοντος δεν σημαίνει ότι είναι το ορθότερο και θα σου εξηγήσω αμέσως γιατί το λέω αυτό. Αυτό θα είχε νόημα πριν 30-40 χρόνια. Σήμερα η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ, που η διαθέσιμη γνώση είναι πάρα πολύ στα δύο αυτά αντικείμενα για να καλυφθούν από ένα μόνο τμήμα. Το πιθανότερο λοιπόν είναι μέσα σε 3 ή 4 χρόνια να γίνει ένα πασάλειμα από τα δύο εκτός αν βγάλεις τα μαθήματα των 3 άλλων τομέων του πολιτικού μηχανικού και κρατήσεις μόνο εκείνα της υδραυλικής και των υδραυλικών έργων. Αλλιώς το πρόγραμμα δεν βγαίνει. Επειδή λοιπόν η διαθέσιμη γνώση σήμερα είναι μεγάλη σε ποσότητα, καλό είναι ο καθένας να ασχολείται με το αντικείμενο του. Αλλά ακόμα και 1 μάθημα περιβαλλοντικής τεχνολογίας να μπει όπως είναι σήμερα δεν αλλάζει κάτι επι της ουσίας.

 

Στον απόφοιτο που έρχεται με το MEng in civil & environmental engineer τι του λες; Έλα ντε; Ειδικά τώρα που έχει τεθεί σε εφαρμογή η κοινοτική οδηγία αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων και δεν χρειάζεται να έχει ακαδημαϊκή ισοτιμία και αντιστοιχία με βασικό τίτλο της ημεδαπής, τι να του πεις. Πραγματικά σε αυτήν την περίπτωση δεν ξέρω. Μία πρόταση αλλά όχι απαραίτητα και η καλύτερη, θα ήταν να καθοριθεί ο επαγγελματικός του τίτλος (πολιτικού μηχανικού ή μηχανικού περιβάλλοντος) με βάση το περιεχόμενο της διπλωματικής του εργασίας. Μια άλλη θα ήταν να διαλέξει αν θέλει να εξεταστεί σε θέματα μηχανικού περιβάλλοντος ή πολιτικού μηχανικού στις εξετάσεις επάρκειας του ΤΕΕ εφόσον δεν εμπλακεί με τον ΔΟΑΤΑΠ. Αν επιδιώξει να πάρει ακαδημαϊκή ισοτιμία και αντιστοιχία με τίτλο της ημεδαπής τότε θα μπορούσε να διαλέξει ως προς ποιον τίτλο να πάρει την ισοτιμία και αντιστοιχία (δίπλωμα πολιτικού μηχανικού ή δίπλωμα μηχανικού περιβάλλοντος).

Δημοσιεύτηκε

@aiche

 

Aυτό που λέει ο stayros είναι κυρίως το θέμα. Χρειάζεται επικαιροποίηση των δικαιωμάτων διότι σε λίγο δεν θα μπορούμε ούτε κοτέτσια να κάνουμε! Προσωπικά δεν ζήτησα ποτέ εξίσωση με Διπλωματούχο απλά να μπορώ να κάνω κάποια πράγματα αυτόνομα.

 

Δεν διαφωνώ με τον stayro για αυτά που ζητάει.

Όμως υπάρχουν πολλά προβλήματα. Εγώ όταν διάβασα ότι σύμφωνα με την Νομοθεσία μας Τεχνικός Ασφαλείας σε Χημικές Βιομηχανίες μπορεί να αναλάβει Μηχανικός ή εργάτης με 5ετή προϋπηρεσία απογοητεύτηκα.

Δηλαδή σύμφωνα με τον Νόμο έχουμε την εξίσωση του Μηχανικού με τον εργάτη δημοτικού 5ετούς προϋπηρεσίας.

Τι ψάχνετε; Ότι είναι να γίνει ας γίνει...

Το πολύ πολύ να βγάλουμε και εμείς κανένα δίσκο χιπ-χοπ που δεν θέλει να έχεις και πολύ καλή φωνή. ;)

Δημοσιεύτηκε

Επιμένω το πλαίσιο προσόντων μπορεί να δώσει λύση φτάνει να μην αρπαζόμαστε μεταξύ μας. Τι εννοώ. Θα μπορούσε ο συγκεκριμένος που στο πρόγραμμα σπουδών του έχει ικανό αριθμό μαθημάτων περιβαλλοντολόγου να έχει δικαιώματα επιπέδου 5, και να είναι στα στατικά επίπεδο 6 (εφόσον δικαιολογείται από το ΠΣ του). Αν όμως εμείς, οι "επιστήμονες" τρωγόμαστε μεταξύ μας τύπου εγώ θέλω να τα κάνω όλα, οι ΤΕΙτζήδες τίποτα και ποτέ κτλ πάλι μ@λ@κες θα μας πιάσουν...

Δημοσιεύτηκε

@geostefanou

 

συμφώνω με όσα λες...

 

σίγουρα είναι μεγάλο το αντικέιμενο της επιστημης και του Πολ.Μηχ. και του Μηχ.Περ. και οποιοδήποτε άλλου...για να μπει σε μια και μονο ειδικότητα

 

δυστυχώς όμως το κάθε κράτος κάνει τα δικά του...και στο τέλος θέλουν να υπάρχουν τα ίδια μέτρα και ίδια σταθμά για όλο τον κόσμο!!

 

γαμησε τα οι καταστασεις τη σημερον ημέρα...

Δημοσιεύτηκε

Πληροφοριακά επειδή το κύτταγα προχθές και το ΜΙΤ civil & environmental engineering το λέει το course (4 χρόνια), τι και το πως το κάνουν στην πορεία δεν ξέρω, μπείτε στο site τους να δείτε.

Δημοσιεύτηκε

@vmantas

 

στα περισσοτερα πανεπιστήμια της Αμερικής (αλλά και γενικά σε όλα τα αγγλοσαξονικά) μηχανικοί περιβάλλοντος στο προπτυχιακό είναι ενωμένοι με Πολ.Μηχ , Χημ.Μηχ και Μηχ.Μηχ!!

 

από την άλλη αν πας στο γερμανικο σύστημα είναι αυστηρά διαχωρισμένες οι ειδικότητες μεταξύ τους...

 

επίσης τμήμα Τοπογράφων όπως έχουμε εμείς εδώ στην Ελλαδα δεν υπάρχει παρα μόνο στο γερμανικό σύστημα...δηλαδή αν πας στην Αγγλια ή Αμερική πχ και τελειώσεις ΠΜ κάνεις μερικά μαθήματα (δύο,τρία μαθήματα το πολύ) Γεωδαισίας και μπορείς να γραφτείς στο surveyor institute δίνοντας εξετάσεις...

 

είπαμε η καθε χώρα έχει την τρέλα της,απλά στην Ελλαδα έχουμε περισσότερη από άλλους!!

 

αντε τώρα να συνεργαστούν όλοι χωρίς να υπάρχουν αδικίες,διαμάχες για επ.δικαιωματα και δεν ξέρω και έγω τι άλλο...μπερδεμένες καταστάσεις!!

Δημοσιεύτηκε

Βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος αλλα΄για την μηχανική περιβάλλοντος για όποιον ενδιαφέρεται τα έχω γράψει αναλυτικότατα εδώ :

http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=63187&postcount=9

 

Τα ζητήματα που θίγεται έχουν λυθεί προ πολλού πχ το M.I.T που αναφέρθηκε έχει μεν τμήμα Civil & Environmental το οποίο όμως έχει 3 διαφορετικά προγράμματα σπουδών και απονέμει 3 διαφορετικούς τίιλους

Μόνο civil ή μόνο Env ή και τα 2 ...

http://cee.mit.edu/undergraduate/prospectivestudents

Το "μπαλάκι" των δικαιωμάτων το λύνουν οι επαγγελματικού σύλλογοι στις ΗΠΑ που έχει σοβαρές εξετάσεις.

 

Εδώ στην Ελλάδα κάποιοι προσπαθούν να αλλάξουν τα γνωστικά αντικείμενα για να μην χάσουν κεχτημένα επαγγελματικά δικαιώματα του 1930

 

 

Και γυρνάμε εντός θέματος :

Λέμε οτι αν πάμε πχ στα 4 χρνια δεν χωράνε όλα ..

Στην Ελλάδα στα 5 χρόνια δηλαδή μαθαίνουμε όλους τους τομείς?

Δηλαδή ο πολιτικός μαθαίνει ΚΑΙ ΔΟΜΟΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ και ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΑ όλα καλα? Μήπως μαθαίνουμε μόνο την κατεύθυνση που επιλέξαμε και μια απαραίτητη "ραχοκοκκαλιά" από τα άλλα όπως κατηγορούμε τους Αγγλοσάξωνες?

Δημοσιεύτηκε

zaxous εγω είμαι αντίθετος στην ειδικότητα. όλοι θα πρέπει να παίρνουμε ενιαία αδιαίρετη γνώση! Τα μαθήματα ειδικότητας στην δική μου σχολή ήταν μόλις 8... και η ''ειδικότητα μου'' μου έχει φανεί μέχρι τώρα άχρηστη!

 

Σκεφτείτε λίγο πιο πρακτικά, έστω πως θέλετε να προσλάβετε έσεις έναν μηχανικό. Θα τον ρωτάτε έχεις κάνει αυτό το μάθημα, εκείνο το σεμινάριο κλπ??

 

Δεν βγάζεις άκρη με αυτήν ην κουβέντα. Και για να μην ξεχνάμε το εν λόγω μετρο είναι:

a) προαιρετικό και θα εξαρτηθεί απο τους καθηγητες των σχολών η αλλάγη των προγραμματων και

β) η όποια διαδικασία επιλεγεί θα εξάγει αποφοίτους μετά από μια 10ετία(και δν βάζω ρυθμους ελλαδισταν!!!:P:p)

 

Άρα τι συζητάμε???Δν πάμε σε κανένα άλλο thread διπλωματούχοι και πτυχιούχοι να πούμε πόσα μέτρα ακόμα έχει ο πάτος του πηγαδιού!!!

Δημοσιεύτηκε

@ZaXoYs

 

Βασικα δεν βγαίνουμε καθόλου εκτός θέματος...

 

όλα αυτά παίζουν το ρόλο τους στο τι θα κάνει τελικά το υπουργείο παιδείας με τα έτη σπουδων και τα επ.δικαιωματα.

 

και σε ρωτώ αφού πιστευεις ότι τα προβλήματα έχουν λυθεί εδώ και καιρό τι θα πεις σε κάποιον Χ που έρχεται από το εξωτερικό στην Ελλαδα και γράφει στο πτυχίο του...

 

1)chemical and enviromental engineering??

2)civil and enviromental engineering?? κλπ.

 

συν-υπολογίζοντας ότι στην αναλυτική μαθημάτων του έχει πολύ λίγοτερα περιβαλλοντικά μαθήματα από εσενα (γι αυτό να είσαι σίγουρος ότι θα έχει πολύ λιγότερα περιβαλλοντικά ο Χ,αφού σε τέσσερα χρόνια δεν προλαβαίνεις να καλύψεις όλο το ευρος)...θα του τα δώσεις τα επ.δικαιωματα στα περιβαλλοντικα???

 

περιμένω την απαντηση σου έτσι από περιεργεια (και παραξενια) επειδή τυχαίνει να έχω αναλυτική από κάποιον Χ που τελείωσε το Berkeley και το πτυχίο του αναφερει BS Civil and Εnviromental engineering!(συγκεκριμένα έχει major σε Civil και minor σε enviromental)

 

minor σε enviromental= 4 σκληροπυρηνικά :) για περιβάλλον π.χ enviromental microbiology + 2 από μαθήματα συμπεριφοράς ρευστών

 

μιλάω πάντα για επίπεδο Bachelor!!

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.