sebastian leto Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2011 Σε μια πλακετα πινακα αυτονομιας θερμανσης, ειχε γινει βραχυχυκλωμα το οποιο εσπασε την κλεμα που πηγαινε η τροφοδοσια τασης στους θερμοστατες με αποτελεσμα να μη κανει επαφη και οι θερμοστατες να μη λειτουργουν. Εβαλα αλλη κλεμα παει ταση στους θερμοστατες ενεργοποιουν τον κυκλοφορητη αλλα ο καυστηρας δε περνει μπροστα. Πατησα το test button και στα 4 ρελε που εχει η πλακετα και δε λειτουργουσε κανενα, ειναι δυνατο να καηκανε και τα 4?
thanasis karakatsanis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 μπορει, μια δοκιμη θα σε πεισει.......αντικατεστησε το ενα απο τα τεσσερα και βλεπεις...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Αφού τα ρελέ έχουν χειροκίνητη ενεργοποίηση, λογικά είναι "λυχνίας" (και όχι πλακέτας). Στην κλέμα για τον καυστήρα πάει φάση όταν ενεργοποιείς τα ρελέ? Οι υδροστάτες είναι ρυθμισμένοι σε ψηλή θερμοκρασία? Ο υδροστάτης ασφαλείας είναι κλειστός? Μήπως έχει μπλόκο ο καυστήρας?
sebastian leto Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Ιδού η πλακέτα στην κλεμα του καυστηρα δε παει ρευμα. Τι εννοεις αν εχει μπλοκο ο καυστηρας?
miltos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Δεν υπάρχει ρελέ για τον καυστήρα? Όταν συμβεί κάποια ανωμαλία κατά τη λειτουργία του καυστήρα, αυτός κάνει μια προσπάθεια αποκατάστασης και αν αυτή αποτύχει "μπλοκάρει". Ανάβει το φως σε ένα κόκκινο κουμπάκι που έχει ο καυστήρας και για να εκκινήσει πρέπει να πατηθεί αυτό το κουμπί. Σημείωση: το κουμπί του μπλόκο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται πολλές φορές συνεχόμενα αν δεν καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει. 1
sebastian leto Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2011 Δεν υπάρχει ρελέ για τον καυστήρα? Όταν συμβεί κάποια ανωμαλία κατά τη λειτουργία του καυστήρα, αυτός κάνει μια προσπάθεια αποκατάστασης και αν αυτή αποτύχει "μπλοκάρει". Ανάβει το φως σε ένα κόκκινο κουμπάκι που έχει ο καυστήρας και για να εκκινήσει πρέπει να πατηθεί αυτό το κουμπί. Σημείωση: το κουμπί του μπλόκο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται πολλές φορές συνεχόμενα αν δεν καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει. 'Εχει αυτο το ρελε στον πινακα για τον καυστηραhttp://elektrorunner.de/images/product_images/original_images/603352_0.jpg , στο 1 παει η εξοδος απο το ρελε στην πλακετα στο Α1 ποιο καλαωδιο πρεπει να το οπλίζει? του ωρομετρητη?
miltos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2011 Δεν ξέρω το σχέδιο αυτού του πίνακα, αλλά στο Α1 λογικά πάνε οι επαφές των ρελέ των διαμερισμάτων, συνδεδεμένες παράλληλα, αφού πρώτα περάσουν από τον υδροστάτη του καυστήρα (ίσως και τον ασφαλείας). Τώρα το πρόσεξα καλύτερα. Το ρελέ αυτό δεν είναι στοιχείο του πίνακα αυτονομίας, σωστά? Τοποθετήθηκε από τον εγκαταστάτη. Δεν ξέρω τι μπορεί να έχει κάνει, μπορώ να υποθέσω διάφορα.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2011 Δες το σύστημα μπαι-μπας πως δουλέυει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα