Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συναδελφε δεν σας επιβαλλει κανεις να κανετε εκπτωσεις 50%....

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε didonis, το οδόστρωμα αυτό εφόσον κατασκευαστεί σωστά (συμπυκνωθεί και εμποτιστεί επαρκώς) έχει μεγάλη αντοχή στην διάβρωση... Φυσικά, εφόσον δεν δεχθεί μηχανική καταπόνηση μεγαλύτερη από την πρέπουσα.

 

Ασφαλώς δεν είναι οδόστρωμα εθνικών οδών... Προορίζεται για δρόμους μικρής κυκλοφορία και χαμηλών ταχυτήτων, που κανονικά θα ήταν σκυρόστρωτοι αν δεν υπήρχε ανάγκη να προστατευτούν από την βροχή. Στην ουσία είναι ένα στεγανοποιημένο macadam...

 

Ιδανικό για απομακρυσμένα έργα, αφού δεν χρειάζεται μονάδες παραγωγής, φούρνους κλπ... Τα αδρανή υποτίθεται ότι προέρχονται από βραχώδη υλικά στον τόπο του έργο.

 

Πάντως, αν και αρχαία, η προδιαγραφή προβλέπει όλους τους ελέγχους: Los Angeles, κοκκομετρία, έλεγχους ασφάλτου, υγρασία αδρανούς, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ποσότητα ασφάλτου ανά τ.μ...

 

Υ.Γ: Η κλασσική αιτία φθοράς είναι η "τσιγκουνιά" στην άσφαλτο και στην ανάμειξη που κάνει το οδόστρωμα διαπερατό και ψαθυρό...

Αυτοί είναι συνήθως οι λόγοι που έργα με μεγάλα ποσοστά έκπτωσης "χάνουν χαλίκια" και παρουσιάζουν μία ασυνήθιστα ασπριδερή όψη...

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν..καμμία πρόταση για τό πώς θά αποδείξω ανεπάρκεια μελέτης? οτι τό πάχος είναι ακατάλληλο ή ότι η Α245 είναι ακατάλληλη γιά βαρειά κυκλοφορία??

 

Συνάδελφε Αλέξη όλοι οι ελεγχοι έχουνε γίνει..Μόνο τό ποσοστό ασφάλτου είναι οριακό. τά αδρανή είναι αρίστης ποιότητος, εξάλλου στά νησιά τά λατομεία είναι στεγνά από άργιλλο.

Οσο γιά τίς εκπτώσεις ανοίξετε μία κουβεντα..είναι ευκαιρία.

Τό θέμα είναι νά πάρω βοήθεια καί να τεκμηριώσω μία απαίτηση.

Δημοσιεύτηκε

... Προορίζεται για δρόμους μικρής κυκλοφορία και χαμηλών ταχυτήτων, που κανονικά θα ήταν σκυρόστρωτοι αν δεν υπήρχε ανάγκη να προστατευτούν από την βροχή. Στην ουσία είναι ένα στεγανοποιημένο macadam...

...

 

Αλέξη, αυτό λέω κι εγώ.

Ο δρόμος αυτός όμως, όπως τον βλέπω ούτε για βροχή δεν κάνει.

Βλέπω τον ορίζοντα και αντιλαμβάνομαι ότι έχει μια κάποια υψομετρική διαφορα απο την θάλλασα. Έχει ένα ύψος η διαδρομή χάραξης.

Σίγουρα θα προϋπήρχαν και φυσικά ρυάκια και σίγουρα δεν έχουν προβλεφτεί ούτε γίνει αποστραγγιστικά ή διευθετήσεις για τις βροχές.

Πλαϊνά κράσπεδα.... ανέκδοτο

 

Λοιπόν..καμμία πρόταση για τό πώς θά αποδείξω ανεπάρκεια μελέτης? οτι τό πάχος είναι ακατάλληλο ή ότι η Α245 είναι ακατάλληλη γιά βαρειά κυκλοφορία??

....

....

Τό θέμα είναι νά πάρω βοήθεια καί να τεκμηριώσω μία απαίτηση.

 

Συνάδερφε εσύ αναζητάς εδώ στους μηχανικούς πως να αποδείξεις ότι ήταν χάλια η μελέτη.

Οι του ΟΤΑ θα αναζητούν πως να αποδείξουν πως ήταν χάλια ο εργολήπτης.

 

Εγώ όμως μπορώ πανεύκολα να αποδείξω ότι είναι χάλια ο δρόμος.

Δημοσιεύτηκε

Εγω ζητησα βοήθεια...καί ευχαριστώ τους συνάδελφους πού τήν δινουνε...από εκεί καί πέρα τό τί θά κανω εγώ τήν βοήθεια ή αν φταίω ή όχι είναι προσωπικό ζήτημα.

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα το τι θα κανεις ΕΣΥ την βοήθεια είναι δικό σου προσωπικό ζήτημα και δεν με αφορά.

Το ότι όμως εγώ και άλλοι δέκα εκατομμύρια Έλληνες πληρώνουμε εδώ και δεκάδες χρόνια δημόσιους δρόμους σαν αυτούς, επέτρεψε μου να είναι και δικό μου πρόβλημα.

 

Είμαι σίγουρος δε ότι σαν διπλωματούχος μηχανικός γνωρίζεις πως θα πρέπει να είχε φιαχτεί σωστά ο δρόμος.

 

Τον εργολήπτη, το δημόσιο, τον κατσαπλιαδισμό στα άπαντα επικρίνω, όχι τις γνώσεις σου ως μηχανικού.

 

 

Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω σ αυτό το θέμα αν το ζήτημα είναι ποιος θα πληρώσει το σπασμένο μάρμαρο.

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι στα δικαιώματά ή τίς υποχρεώσεις σου να αποδείξεις την επάρκεια ή όχι της Μελέτης. Δεν σε αφορά. Εάν είχες αντίρρηση για την ορθότητα της μελέτης υπάρχει η ένσταση μετά την διακήρυξη και πριν τον διαγωνισμό. Η συμμετοχή σου σημαίνει αποδοχή της μελέτης σαν σωστής. Εάν παρά ταύτα, είχες σοβαρές αμφιβολίες για την ασφάλεια του έργου όπως μελετήθηκε, θα έπρεπε να τίς είχες διατυπώσει εγγράφως, αμέσως με την υπογραφή της σύμβασης, όχι μετά την εκτέλεση του έργου και τίς κακοτεχνίες.

Τι θα πεί βαριά κυκλοφορία, πώς την μέτρησες ;

Η Ειδική διαταγή, αναφέρει συγκεκριμένες αιτίες για την κακοτεχνία, η κάτι γενικό ;

Είσαι υποχρεωμένος να αποδείξεις ότι κατασκεύασες σύμφωνα με την μελέτη και τίποτα άλλο. Ζητάς, (έχεις ήδη ; ) τυπική δειγματοληψία ασφαλτομίγματος, ελέγχους γεωμετρίας, πάχους κλπ. Το εργαστήριο θα πεί εάν είσαι εν τάξει από μείγμα και η επίβλεψη από γεωμετρία.

 

Κατασκευάζεις μέσα στην προθεσμία, και εφ' όσον είσαι σύμφωνος με την Μελέτη, κάνεις ένσταση στην ειδική διαταγή και μετά αίτηση θεραπείας.

Αυτός είναι ο νόμιμος τρόπος.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Οπως ηδη αναφέρω έχω πλήρη εργαστηριακά. Τό πρόβλημα είναι νά αποδείξω ότι η μελέτη αλλά καί η κατασκευή ΔΕΝ προέβλεπε τήν συγκεκριμενη βαρειά κυκλοφορία..η ...αλλιώς ότι τά παχη που κατασκευάσθηκαν όπως προβλέπετε στή μελέτη δέν αντέχουν τήν κυκλοφορία πού υπάρχει.

Τό πρόβλημα δέν είναι αν κατασκευάσθηκε σωστά ο δρόμος..αλλά αν σχεδιαστηκε γιά τήν κυκλοφορία πού δέχετε

.

Δημοσιεύτηκε

Εάν κατασκεύασες σύμφωνα με την μελέτη, δεν είναι δικό σου πρόβλημα.

Αιτίες κακοτεχνίας στην ειδική εντολή ; Πρόταση επισκευής ;

Δείγματα κοντά στα σημεία της κακοτεχνίας, αποτελέσματα, έπισκευάζεις τοπικά, τέλος.

Ένσταση, αίτηση θεραπείας.

Δημοσιεύτηκε

Απλή εντολή νά τά επισκευάσω..αλλά θέλω να κατοχυρώσω αποζημίωση.

Εξάλλου μπορεί νά πάθει καί άλλη ζημιά.

Επαναλαμβάνω..θέλω νά αποδείξω ότι η διαστασιολόγηση τού παχους είναι ακατάλληλη γιά τέτοια κυκλοφορία

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.