AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 achilles66, έχω ήδη αφήσει να διαφανεί ότι δεν έχει νόημα να αποδείξεις κάτι τέτοιο... Αυτό που θα σε βοηθούσε θα ήταν να δείξεις ότι οι φθορές αυτές είναι φυσιολογικές για έναν σωστά κατασκευασμένος δρόμο ανοιχτού τύπου που δέχεται καταπόνηση από βαρέα οχήματα. Όχι ότι είναι λάθος η μελέτη. Όλα αυτά θεωρώντας δεδομένο ότι δεν μπορείς να υποστηρίξεις ότι ο δρόμος κατασκευάστηκε σωστά, διότι αν ο δρόμος κατασκευάστηκε σωστά θα κάνεις ο,τι είπε ο συνάδελφος jkar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
achilles66 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Καί πως να το δείξω?? καμμία ιδέα?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Συγγνώμην αλλά ξεκόλλα, εσύ δεν ξέρεις τίποτα απὀ μελέτες και τέτοια. ΠΔ609 Αρθρο46 παρ 2. "...προσδιορίζει τα ελαττώματα..." Επείγουσα απάντηση στην υπηρεσία, ζητάς οδηγίες για τον τρόπο επισκευής, τί θέλουν και γιατί, παρακαλώ πέστε μου τί έκανα λάθος και τί να διορθώσω, ολική αντικατάσταση ; μάλιστα, γιατί παρακαλώ ; αααα έτσι, οκ γραπτές οδηγίες παρακαλώ, να μην τα ξανακάνω λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
achilles66 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Σωστός..αυτό όσν αφορά τήν αποκατάσταση..καί όσον αφορα μελλοντικες ζημίες?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Δεν υπάρχει λύση γενικής εφαρμογής. Κατά περίπτωση ζημιάς μέσα στην περίοδο συντήρησης, πάντα με έγγραφες συγκεκριμένες οδηγίες. Εσύ ξέρεις τί πραγματικά έκανες, εμένα από τις φωτό μου μοιάζει τοπικό πρόβλημα, ή πάχος, ή τοπική μόλυνση-έλλειψη. Κάνε τον σταυρό σου και κάνε και όλες τις μειώσεις των εγγυητικών που προβλέπονται μετά την προσωρινή κλπ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kane Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Παρόμοιο πρόβλημα είχε συνάδελφος σε μια οδό 3ων 45ριών, αλλά εκεί ο δήμαρχος εδωσε εντολή να γίνει με 3Χ45.000=135.000ε ΟΣΟ το δυνατόν περισσότερος δρόμος. Συνεπώς γίναν Χ χιλιόμετρα με 2.5-3 εκ. ασφαλτόμιγμα. Η οδός σε 6 μήνες καταστράφηκε τοπικά σε πολλά σημεία, αλλα ο δήμαρχος/Τ.Υ. δε ζήτησαν τα "ρεστα" του εργολήπτη μιας και εκτελούσε εντολές... Στην περίπτωση σου τώρα,πρέπει να προσπαθήσεις να βρείς μια μέση λύση.Θεωρώ πως δε θα αποδείξεις εύκολα αυτό που θέλεις και αν πάλι το αποδείξεις και εργάζεσαι σε αυτό το νησί, θα δώσεις δικαίωμα να σου κάνουν ζόρικη επίβλεψη σε τυχόν επόμενο έργο. Και ξέρεις πως αν ο επιβλέποντας θέλει να σε σκίσει,θα σε σκίσει...Ειδικά αν πάρεις καμμια δουλειά με ξεφτιλισμένη εκπτωση. Απο περιέργεια έχει το τοπικ στο νου σου,να μας πείς τι γίνεται με το θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
achilles66 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2011 Συνάδελφε Κανε ακριβώς έτσι καί εγω. Καί επειδή και εγω δουλεύω στό νησί, καί μου χρωστάνε μια κατοστάρα από άλλα έργα πρέπει νά κάνω τήν πάπια. Απλά θέλω να τεκμηριώσω απάιτηση καί νά φέρω τήν ατάσταση σέ φάση διαπραγμάτευσης. Εξάλου εγώ έχω πλήρη εργαστηριακά καί είμαι καλυμμένος. Αλλά θέλω νά αποδέιξω ότι τό΄πάχος 5 εκ της Α245 είναι ακατάλληλο γιά βαριά κυκλοφορία. Περιμένω βοήθεια. Υ.Γ. Αυριο καταθέτω άιτηση διάλυσης εργολαβίας λόγω αδυναμίας εξόφλησης Link to comment Share on other sites More sharing options...
vk2626 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Ξεκόλλα λιγο με το πάχος για αρχή γιατί δε θα μπορέσεις να αποδείξεις ποτέ ότι τα 5 εκ. δεν φτάνουν για βαριά κυκλοφορία καθώς δεν θα βρεις καμια οδηγία,κανεναν κανονισμό και καμιά νομοθεσία που να γράφει κάτι τέτοιο...(Απο τα λίγα που γνωρίζω).Αντίθετα υπάρχουν μελέτες με 5 εκ. στρώσης για βαρια κυκλοφορία..Πιο πολύ κατα τι γνώμη μου πρέπει να ψαχτείς με τη μελέτη σύνθεσης Αυτο που υποψιάζομαι εγώ με το κόλλημα σου για το πάχος είναι,ότι θέλεις να τους πείσεις να ρίξεις άλλους 5 πόντους για να γίνει για βαριά κυκλοφορία ο δρόμος,εφόσον κυκλοφορούν τέτοια οχήματα...(και μαγκιά σου αν το κάνεις!) Αν επιτρέπεται για ποιο νησί μιλάμε...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gzin Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 όταν έχουμε να κάνουμε με το Δημόσιο (= Τέρας) οι στόχοι πρέπει να είναι στοχευμένοι αν θέλουμε αποτέλεσμα. 1α. διάλυση εργολαβίας. πάρτο πάλι...τώρα πριν την οριστική? ποιός? πού...άλλα λέει ο νόμος.. 1β. ΑΝΤΙΘΕΤΑ. εντός 10 ημερών καταθέτεις ένσταση 2. έχεις πλήρη εργαστηριακά...οκ. ξαναζήτα νέα ΜΕ ΔΑΠΑΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. και κάνεις συμψηφισμό. 3. από τα νέα αποτελέσματα θα κριθούν οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν 4. εσύ είσαι ο επιχειρηματίας σε εσένα θα ζητήσει τις επιπλέον προμήθειες το ΤΣΜΕΔΕ ή η τράπεζα για την όποια καθυστέρηση επιστροφής της εγγυητικής. βάλτα κάτω και κάνε πλήρη κοστολόγιο με χαρτί και μολύβι τί θα σου κοστίσει η αποκατάσταση (λακούβα τόσο επί τόσο και μπάλωμα τάδε...κτλ) και ποιό το όφελος από την έγκαιρη οριστική παραλαβή. 5. τώρα δεν προσπαθείς να βγάλεις κέρδος (άσε σκέψεις για επιπλέον στρώση...). αυτά τα φροντίζουν πιό μπροστά λαμβάνοντας φωτογραφίες σε ανύποπτο χρόνο με τα φορτηγά, κάνοντας έγγραφο στην Υπηρεσία κτλ. 6. αν δεν θές νέα εργαστηριακά κάνεις γρήγορα και οικονομικά την αποκατάσταση. στη φάση που βρισκόμαστε ό χρόνος είναι κυριολεκτικά χρήμα. 7. για κάθε ενέργεια που θα κάνεις θα πάρεις φωτογραφίες και θα πρωτοκολλήσεις έγγραφο. πίστεψέ με και ο επιβλέπων είναι καλυμμένος (του περνά ο καημός ότι θα έχει ρετσινιά ότι παρέλαβε άχρηστο έργο) και εσύ σε ενδεχόμενη νέα βλάβη Link to comment Share on other sites More sharing options...
achilles66 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 όταν έχουμε να κάνουμε με το Δημόσιο (= Τέρας) οι στόχοι πρέπει να είναι στοχευμένοι αν θέλουμε αποτέλεσμα. 1α. διάλυση εργολαβίας. πάρτο πάλι...τώρα πριν την οριστική? ποιός? πού...άλλα λέει ο νόμος.. 6. αν δεν θές νέα εργαστηριακά κάνεις γρήγορα και οικονομικά την αποκατάσταση. στη φάση που βρισκόμαστε ό χρόνος είναι κυριολεκτικά χρήμα. 7. για κάθε ενέργεια που θα κάνεις θα πάρεις φωτογραφίες και θα πρωτοκολλήσεις έγγραφο. πίστεψέ με και ο επιβλέπων είναι καλυμμένος (του περνά ο καημός ότι θα έχει ρετσινιά ότι παρέλαβε άχρηστο έργο) και εσύ σε ενδεχόμενη νέα βλάβη Συνάδελφε Κζιν Ευχαριστώ γιά τή συμβουλή σου. Αυτό προχωράω τώρα δηλαδή γρήγορη αποκατάσταση καί παράλληλα φωτογραφίες ότι η αποκατάσταση έγινε σωστα ώστε νά είναι καλυμμένως ΚΥΡΙΩΣ ο επιβλέποντας , καί εγώ σέ δεύτερο επίπεδο. Οσο γιά τό πρώτο γιατί δέν μπορώ νά κάνω διάλυση της εργολαβίας αφού βρίσκεται στό διάστημα μετά τή βεβαίωση περαίωσης? Κοιταξα στόν νόμο καί δέν αναφέρει κάτι συγκεριμένο αν καί υπάρχει ασάφεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα