kusta80 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2011 Μου αρεσει η αναλυση του Kouman.Κρυβει αληθειες.
armageddon_gr Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2011 Φίλε Δημήτρη-kouman, Αυτονόητη ή μη είναι μια επιλογή που σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό τιμών- για να είναι ελκυστική παύει να είναι τόσο ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ. Και φυσικά εκεί είναι και όλη η ουσία, ποιος πουλάει κάτι λιγότερο κερδοφόρο….!! Αν θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι όλες οι εταιρίες λένε την αλήθεια και όλα τα χαρακτηριστικά είναι τα ίδια, τότε βέβαια πάμε στο οικονομικότερο….!!! Εδώ βέβαια έρχεται η αναξιοπιστία-αμφιβολία. Σύντομα αναφέρω μία κινεζική εταιρία (UPSolar) με αποκλειστική αντιπροσωπία στην Ελλάδα. Από ότι θυμάμαι δίνει γραμμική εγγύηση απόδοσης ενέργειας, αλλά όταν είχα διαβάσει την εγγύηση απογοητεύτηκα λίγο. Γενικά έχω ένα κόλλημα με τα κείμενα των εγγυήσεων. Και το πλέον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ είναι ότι πουλάνε γενικώς προϊόντα στην Ελληνικά αγορά και τα κείμενα των εγγυήσεων ΔΕΝ είναι στα Ελληνικά. ΕΛΕΟΣ…!!! Μάγκας ο Έλληνας όταν πουλάει πολύ κοντά στην τιμή του Γερμανού με 5 έτη εγγύηση προϊόντος..?? Ας μειώσει τα κέρδη και στα ίδια χαρακτηριστικά ας προωθήσει το προϊόν μέσω της χαμηλότερης τιμής. Κλείνοντας θα πω ότι, καλώς ορίσαμε στον κόσμο των πωλήσεων…!!! Θοδωρής
jsk Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2011 Τι σε προβλημάτισε στην γραμμική εγγύηση των UP? BTW και η Suntech έχει γραμμική εγγύηση καi θεωρώ πως η γραμμική είναι asset. όσο για τα 26 έτη στην εγγύηση παραγωγής είναι να γελάει κανείς σε λίγο θα μας λένε ότι δίνει ο άλλος + 1 μήνα, εδώ κολλάει τραγούδι πανούση (ξέρω του μαρκετινγκ τα κόλπα και τα χούγια που μετατρέπει τις πατάτες σε αγγούρια).
petsis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2011 Μάγκας ο Έλληνας όταν πουλάει πολύ κοντά στην τιμή του Γερμανού με 5 έτη εγγύηση προϊόντος..?? Ας μειώσει τα κέρδη και στα ίδια χαρακτηριστικά ας προωθήσει το προϊόν μέσω της χαμηλότερης τιμής. Πιστεύω ότι έχουμε μπερδέψει την εγγύηση προιόντος με την εγγύηση της απόδοσης!!! Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα και τις περισσότερες φορές δίνονται από διαφορετικές εταιρίες... Εκτός της περίπτωσης που η εταιρία συναρμολόγησης του πάνελ είναι και η εταιρία που κατασκευάζει τις κυψέλες.
armageddon_gr Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Τι σε προβλημάτισε στην γραμμική εγγύηση των UP? BTW και η Suntech έχει γραμμική εγγύηση καi θεωρώ πως η γραμμική είναι asset...... Φίλε JSK, Εννοείται πως συμφωνώ ότι η γραμμική εγγύηση απόδοσης ενέργειας είναι ένα σοβαρό πλεονέκτημα, αλλά πρέπει να εκτελείτε ορθά. Παραθέτω ένα μικρό κομμάτι από το συνολικό κείμενο της εγγύησης (http://www.upsolar.com/gr/files/Warranty%20terms.pdf'>http://www.upsolar.com/gr/files/Warranty%20terms.pdf). ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Years 1 - 3: If within a period of three (3) years from the date shown in the invoice to the CUSTOMER, any MODULE(s) exhibits a power output less than 97% of the minimum “Peak Power at STC”1 as specified at the date of invoice on the corresponding flash reports, provided that such loss in power is witnessed, proven and agreed by the parties to be due to defects in material or workmanship, UPSOLAR will at its sole option, either (a) repair the defective module(s); ( replace such loss in power by replacing the defective MODULE(s); or © refund the CUSTOMER the percentage of the corresponding loss at the historical purchasing cost of the defective MODULE(s) pro rata temporis on the basis of a 25 year lifespan at the option of UPSOLAR.AR. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Αρχικά το πρώτο ξενέρωμα έρχεται λόγω του ότι είναι στα Αγγλικά (όπως και πολλές άλλες εγγυήσεις). Την επισκευή και την αντικατάσταση το καταλαβαίνω απόλυτα, μόνο δεν ξεκαθαρίζει με ποιού έξοδα θα γίνει η επισκευή ή αντικατάσταση (κάτι αναγράφεται στην παράγραφο 8 "Various", αλλά όχι ξεκάθαρα). Σχετικά με την επιστροφή χρημάτων νομίζω ότι μπαίνει καθαρά για λόγους marketing, ειδικά από την στιγμή όπου η εταιρία αποφασίζει ποια λύση θα ακολουθήσει. Αλλά έστω ότι δεν είναι marketing, με ποιο τρόπο θα έχει τα ιστορικά στοιχεία παραγωγής του συγκεκριμένου πάνελ…?? Πιστεύω ότι έχουμε μπερδέψει την εγγύηση προιόντος με την εγγύηση της απόδοσης!!!Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα και τις περισσότερες φορές δίνονται από διαφορετικές εταιρίες... Εκτός της περίπτωσης που η εταιρία συναρμολόγησης του πάνελ είναι και η εταιρία που κατασκευάζει τις κυψέλες. Φίλε Petsis, Αν διαβάσεις το συγκεκριμένο ποστ από την αρχή του, θα καταλάβεις ότι κανείς δεν έχει μπερδευτεί σχετικά με αυτούς τους δύο διαφορετικούς τύπους εγγυήσεων. Σχετικά με την δεύτερη επισήμανσή σου, πήγαινε στην διεύθυνση (http://www.upsolar.com/gr/files/Warranty%20terms.pdf) για να καταλάβεις το πως είναι μια εγγύηση ενός φωτοβολταϊκού πάνελ, διότι μάλλον εσύ είσαι αυτός που τα έχει μπερδέψει λίγο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα